1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    wuuaahhh... degene die het eerst is bij missie 12 krijgt van mij een koekje...
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    K, dan gaat ik er ff naar zoeken, ik meld het wel weer als het niet lukt of gelukt is;)

    Ik verlies trouwes liever door tijdsverlies als dat ik moet ejcteren: is veel goedkoper:+
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga ook altijd wachten tot mn tijd op is :+
    best wel lame maarja.

    Heb nu een 3de generatie VT die zijn echt zo snel !! ik haalde 230 km/h en toen was ik bij het einde van het level :9
     
  4. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij welk level ben je nu? Ik kan nog steeds maar uit 7 VT`s kiezen :'-(.
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    damn ik pas uit 4...1ste generatie.

    maar ik kom echt voor geen meter verder...ik moest steeds overnieuw beginnen
     
  6. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    *spoiler*
    Hier is er weer eentje, op veler verzoek :D.

    Het lijkt misschien een vage route, maar ik loop zo, omdat je dan alle vijandelijke VT`s kan uitschakelen (11 stuks). De punten die je hier voor krijgt, kan je namelijk goed gebruiken om later zelf VT`s te kopen.

    Nog wat tips:
    * Loop achteruit naar de basis toe, zodat je niet nog moet omdraaien wanneer de vijandelijke VT`s komen.
    * Neem een VT met 2 brandstoftanken. Zelf vond ik de Prominence M1 wel goed, deze is redelijk snel, kan 2 tanken meenemen en kan de meeste klappen opvangen.
    * Zorg dat je net bevoorraad bent wanneer je naar de vijandelijke basis wil gaan, want het is nog een flink stuk terug lopen.
    * Vlucht in override, zodat je niet bij kunnen houden (pas wel op bij bochten).
    *Zet de radio alvast op het goede kanaal, want je moet antwoord geven, wanneer je de basis ziet.

    Dit was het zo ongeveer wel.

    *spoiler*

    Wat lukt er niet?

    Afgesproken, kom je hem zelf brengen, want als het met de post moet komen wordt het nogal taai.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  7. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt eraan of je het goed verpakt.
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou bij missie 3 zijn er gewoon te veel vijanden. Maar dat komt omdat ik misschien iets te veel initiatief neem en dus niet achter me team blijf die dan de kogels kunnen opvangen.
    want ik ga steeds achter de vt's aan en gooi me dan midden in een groep van al die vage omhoog schiet vt dingen.
     
  9. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb op internet ergens gelezen dat je een onderscheiding (decorations) krijgt, wanneer je meer dan 12000 command points scoort in een missie. Aangezien wij op rookie/normal spelen gaat het niet er hard met de commandpoints.

    En dit zijn de rangen die bij de commandpoints horen:

    80000 - Sergeant
    120000 - Warrant Officer
    160000 - Second Lieutenant
    220000 - First Lieutenant
    300000 - Capitan
    400000 - Major
    550000 - Lieutenant Colonel
    800000 - Colonel

    Volgens mij heeft het met het stealth maken van je VT niets te maken. Volgens mij zijn alle 2de en 3de generatie VT`s al standaard stealth.
     
  10. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Je weet zelf al wat het probleem is |:- :). Als je de route volgt die ik al een keer heb gepost, zal je het hoogstwaarschijnlijk wel halen. Je komt in ieder geval geen vijandelijke VT`s tegen, alleen een stuk of 4 tanks, maar daar kan je gewoon overheen lopen }:].
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    owh ik heb die route niet gelezen..welke van de 17 pagina's moet ik wezen :)
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ben nou die drie kratten aan et zoeken.

    t wil niet echt vlotten, kan ze niet vinden :'-(


    zooow die 2nd generation VT ownt echt. dat ding scheurt als een gestoorde :D


    prominence m8 was et toch?

    naja, ff die kratten zoeken dan. weet iemand of et op enige manier nog op je radar staat of een goede manier om ze te vinden?
     
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    De kratten staan op je multimonitor aangegeven met een geel blokje, maar ook de kleiner vijanden zijn aangegeven met een geel blokje, dus dat is niet echt makkelijk. Wanneer je vlakbij een kratje bent wordt dit op je hoofdmonitor aangegeven met een zeskant in plaat van een vierkant. Ik kan er geen tekening van maken want ik weet zelf ook niet meer waar ze staan. Ik ben maar 3 keer het veld rondgelopen voor die kratjes, kon die laatste nergens vinden.

    Er zijn maar 2 2de generatie VT`s waar je uit kan kiezen. Zelf kies ik voor de prominence M1, die kan wat meer verdragen dan de Blade. De Blade is wel sneller maar ik vind de Prominence M1 snel genoeg voor level 5, 6 en 7. In 6 en 7 kan je helemaal niet hard gaan door de smalle gangen, dus kan je beter een wat stevigere VT nemen.

    Weet iemand of het mogelijk is om te straffe zonder het dodge pedaal te gebruiken, dit vreet namelijk brandstof?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    eigenlijk moet je gewoon op 2 verschillende users gaan spelen...de 1ste om het level uit te proberen zodat je daarna op de andere het goed kan doen.

    want ik moet nou gvd alweer overnieuw beginnen
     
  15. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Blz 39, als het dan nog niet duidelijk moet je het hier maar vragen of me via msn benaderen.
     
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Op welke mode spelen jullie? Rookie of Normal?

    Ik speel Rookie en zit in level 4 wat ik 1 keer gespeeld heb en me best goed afging. Alleen ammo op en geen supplys gekocht.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik speel op normal.

    btw: ik hoorde dat er later ook nog een moeilijkere versie komt als je 'm hebt uitgespeeld? En wat is er nou moeilijker...rookie of normal?
     
  18. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Rookie is makkelijker dan Normal.

    Ik speel eerst het level op rookie en dan op normal. Zit nu bij allebei bij level 6, heb heel het weekend nog geen tijd gehad om te spelen :'-(.

    Er zijn volgens mij 6 moeilijkheidslevels, zal ze zo wel opzoeken.

    *edit*

    Er zijn maar 5 moeilijksheidslevels (ik vind normal al een uitdaging, ben benieuwd hoe veel stappen ik kan zetten op armageddon).

    Bij elk level is het verschillend hoeveel command points en supply point dat je krijgt. Op het rookie level, zal je dus heel veel supply punten krijgen en zo veel VT`s kan kopen, maar je zal niet snel in rangstijgen.

    Rookie - Command Points = points x 0.5 / Supply Points = points x 2.0
    Normal - Command Points = points x 1.0 / Supply Points = points x 1.0
    Veteran - Command Points = points x 1.2 / Supply Points = points x 0.8
    Magnum Force - Command Points = points x 1.8 / Supply Points = points x 0.6
    Armageddon - Command Points = points x 2.5 / Supply Points = points x 0.5

    *edit*
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    vandaar...ik speel dus op normal en het lukt voor geen meter. ik ga wel eerst even op rookie spelen
     
  20. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
     

Deel Deze Pagina