1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    @the flood: hehe rookie ;)


    beetje gamer weet toch wat rookie betekent :D

    [j/k]
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    thanx gast.

    en ik heb geen manier gevonden om te strafen zonder het dodge pedaal. wat ik de enemy VT's altijd zie doen is gewoon hun torso draaien naar jou toe en dan in zn 2 lopen, als je dan een beetje meedraait met je linker stick en naar em blijft kijken dan strafe je soort van.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ja idd je moet altijd schuin lopen en met je torso de vijand zoeken terwijl je in de andere richting loopt. tis ff wennen maarja dan heb je ook wat.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb de 3de generatie VT's, die dingen scheuren zo hard! ik val eindelijk ook niet zo snel meer om :9 (behalve als ik rem als ik 230 ga)

    Verder is deze game echt supersss !
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat doe ik ook al, maar straffe zou veel makkelijker geweest zijn. Vooral in level 7, als je in een vijandelijke basis moet vechten.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik doe meestal ook wel zoiets...lukt nog niet altijd maar goed.

    Ik speel nou op rookie en haalde binnen 25 minuten hetzelfde als waar ik al 6 uur op normal mee bezig ben dus das wel beter.

    De meeste van jullie die al veel verder zijn spelen zkr ook op rookie?
     
  7. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in mission 4 maar ik kom maar niet voorbij die VT's op het laatste eiland voor die battlecruiser. dat zijn ook een stuk of 3. zelfs als ik eerst nog een supliehelie aanvraag wordt ik daar verbouwd. weet iemand hoe je dat doet.
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik vind het een vette game maar de A.I is soms echt om te janken. Missie 3: loop snel over de 1ste brug heen...gaat er zo'n VT voor me lopen en dan draai ik naar links gaat hij ook naar links...ga ik weer naar rechts doet hij dat ook. Ja en met al dat afweer geschut daarzo ben je zo mol.
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    neem de rechterweg de brug over. die teammate AI die loopt alleen over de linkerweg. in zn 5 die brug over blazen dan ben je ze voor en lopen ze niet in de weg.

    je moet gewoon in beweging blijven, als je op de brug aan het rennen bent moet je die VT neerknallen die op dat moment gewoon op de weg voor de brug staat (aan de overkant dus), dan draai je naar links om die vt af te raggen, dan draai je weer terug om die derde VT op de weg te slopen, dan draai je linksom om het bergje aan de linkerkant heen om die drie artillery VT's ff te grazen te nemen, en die artillery tanks.

    op die manier blijf je in beweging en doet die artillery je vrij weinig.

    supply heli moet je bij reinforcements aanvragen, gewoon dat supply doosje. als je dan weer naar het mainscherm gaat dan staat er rechts boven "supply count 1"

    in het spel zelf draai je je tuner dial naar 11 uur ongeveer dan druk je op de eerste rode knop. als et goed is zoek je dan contact met "wagonmaster" als et contact er is druk je op de derde rode knop om de supplíes aan te vragen.

    dan blijf je stil staan totdat de heli is gearriveerd. pas op dat je niet te dicht bij die patrouille boten staat want die halen de heli uit de lucht.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  10. wallage

    wallage Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook wel hoe je supplies aan moet vragen ik kom alleen niet voorbij die 3 VT's die staan te wachten bij dat battleship
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    ow sorry, k had et ff verkeerd gelezen :{


    em. hoe je dat doet... ff denken. kweenie, precies of er echt een tactiek voor is, t zijn meer l33t skillz zeg maar :D, hehe, nee jk, k zal ff opschrijven hoe ik et gedaan had.

    je moet gewoon die route helemaal buiten om naar et schip lopen. et enige wat je dan af hoeft te raggen zijn een paar giraffes en 2 VT's. mocht je wat schade op lopen moet je voordat je naar het schip loopt ff die supply aan vragen.

    je moet het BTW met die scare face doen. die kan een wapen gebruiken met hogere range. dan kun je buiten bereik van dat schip die VTs afraggen. dan moet je naar links rennen naar dat gebouw wat niet stuk kan. echt aan de kade zit dat. dus bijna aan et water.
    daar kun je soms achter vandaan heen en weer dodgen om de laatse VT af te maken.

    en daarna kun je die koepels aanvallen rustig. zeg maar telkens in en buiten je dekking van die hanger die niet kapot kan.
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik wist wel dat je dan gewoon de rechter kant moest nemen maar toch. Het is niet alleen daar...

    ik blijf vaak ergens achter haken...vooral als je dan eenmaal de stad in loopt dan lopen daar 3 vt's. Die pakte ik 2x aan met bijna volle health. Maar op een gegeven moment kom je daar midden in te staan en dan knal je weer tegen een gebouw op zodat je 3 minuten nodig hebt om daar uit te komen. En ben je daar eenmaal uit dan loop je tegen een vijandelijke vt aan zodat ze met zen alle en mij lopen neer te knallen zonder moeite. Nou is dit niet echt erg doe je het gewoon nog een keer. Maar als je het inmiddels zo vaak gedaan hebt dat je weeer alle levels moet doen dan wordt je er af en toe echt gek van.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    toen ik er eenmaal achter kwam dat die supply heli ook twee armor puntjes herstelde vond ik et echt geen probleem meer (had overal gelezen dat de heli geen armor herstelde, misschien is et alleen op rookie mode, maar k had geen ammo of fuel nodig dus vroeg ik die supplies niet aan, maar armor was wel handig).

    kweenie, maar ik voel me echt 1 met die VT en met ik sloop die drie enemy VTs in de stad zelf met een grijns op mn smoel :D geen centje pijn.

    neem dat dubbele kanon, 315 TR ofzo d8 ik. en maak goed gebruik van je dodge pedal en kom niet te dichtbij. als je telkens net mist, schakel dan lock on uit en mik iets meer naar waar de VT naar toe loopt. nog wel steeds op de VT maar dus niet op zn torse.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  14. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    hmmmm...supply's. ik dacht dat heb ik nog niet nodig maar misschien toch maar even aanvragen dan.

    en ik zal die tactiek van jouw ook maar even proberen.

    welke wapens gebruiken jullie trouwens?
     
  15. alcatel

    alcatel sluwe schaduw

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel een erg cool spelletje inderdaat
    zat er is aan te twijvelen of ik hem wel zou kopen
    maar toen ik hem zag staan in de winkel wist ik gelijk dat ik hem moest hebben
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    nu de 317 TR en de 355 SB d8 ik. moet je fie plasma torch ff lozen, dan past et net.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Uhm ik zit dus nog steeds bij missie 3...ja erg leuk.

    Maar tis eindelijk gelukt om ook die vt's in de stad te verslaan en wat dan? alles vijanden in die stad waren mol maar er gebeurde niks.
    ik heb btw niet alle vt's dood gemaakt...er waren er nog een paar bij die andere route. maar daar ligt het niet ana toch?
     
  18. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    dude in missie 3 is je missie een deel van de stad te bereiken rechts achterin, over de lijn ofzo, niet al die robots bollen, ik stel voor dat je ff een "light" VT gebruikt (die van 2500 pts)(naast die standaard van 3000 pts) die heeft aardig wat firepower en is best snel.

    En race ff over die brug, schiet 3 vts kapot en race als een gek langs dat checkpoint

    Ik zit nog steeds bij missie 4 te kutte tho, heheh
     
  19. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    De opdracht is dat je een bepaald deel van de stad moet bereiken. Dus vijandelijke VT`s neerschieten hoeft niet, mag wel }:].
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nah...ik heb daar nog een paar minuten rond gelopen...was geeneens nodig dus.
     

Deel Deze Pagina