1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup want hoe sneller een vervolg uitkomt hoe beter dat spel is he? :eek:
     
  2. mischa

    mischa Guest

    heeft al iemand hem uit eigluk???
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ben net ff gaan vragen hij had er nog 20 zij hij
     
  4. mischa

    mischa Guest

    ik ben weer in level 7 8)
     
  5. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel levels zijn er?
     
  6. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    23 + 1 intro level
     
  7. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, ik word elke keer door de laatste VT in level 7 verslagen. Ik heb hem wel 7 keer geraakt en hij ging niet eens neer. En ik krijg 2 raketten tegen me aan (wel vol op mijn monitor) en ik ga kapot :'-(.

    Degene die hem al heeft uitgespeeld is of heel goed of hij/zij heeft heel veel vrije. Dit spel speel je zomaar niet uit in een middagje.
     
  8. mischa

    mischa Guest

    neej
    weet jij wat je tegen die lullen die daarbinnen staan kan doen die ja gaan zagen????
     
  9. mischa

    mischa Guest

    ALS JE HEM EERLIJK WIL UITSPELEN DIT FF OVERSLAAN
    - [CONFIRMED] This code will unlock all levels and VT's in free mission mode:
    At the title screen position your COM tuner dial to the printed number 0 (9 o'clock
    if you were looking at a clock), from here you will need to move your com dial to
    the below positions and leave it there for one second on each position. (remember
    that the first marking: 9 o'clock is 0, and that the last marking: 6 o'clock is
    12 for the code)
    Start at 0, then move to 1, to 9, to 7, to 9, to 0, to 9, to 0, to 6.
    Finish imputing the code before the title screen fades away to the replay. After you
    input the code you should hear a sound. Now you can use any VT on any mission in the
    free mission mode. This of course does not affect the normal campaign game. Once you
    input the code Tekki will save the change so you only need to do it once.
    ALS JE HEM EERLIJK WIL UITSPELEN DIT FF OVERSLAAN
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9



    Ja dat is de future zone. Maar dat ie er 10 had geloof ik geen hond van....Zoetermeer is nou niet echt de gaming stad per uitstek en mensen met een Xbox is helemaal nihil!

    lol jij komt uit benthuizen |:- |:- |:-

    heb ik zelf ook 10 jaar gewoont. WAT EEN #$*% dorp is dat
     
  11. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0

    20!!! mocht ie willen hahaha maarja.....

    @ The flood ja ik weet het er is hier geen fuck te doen en ongelofelijk stil!.! maar gelukkig heb ik me xbox en Steel Battalion!8)
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    btw voor de mensen die het hadden over de VT die gezellig rondjes gingen lopen.

    Je kan die VT's oproepen he...dan zeg je hulp nodig hebt en dan komen ze je helpen.


    btw: Dat mannetje bij die Future zone is echt zo'n praatjes maken / gladjanus om het zo maar te zeggen.
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat communiceren nog steeds niet hoor. Kan er echt niet uitkomen. Weet er iemand hoe dit GOED moet, kan die het ff uitleggen

    Bedoel niet alleen als ik wil praten maar ook als er een bericht binnenkomt enzo
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Het makkelijkste is om gewoon naar je scherm te kijken wanneer je aan de radioknop draait.

    1ste generatie VT`s, moet je naar de communicatielampen kijken (zie A-4 manual, blz 32). Hier staat een balk met 5 streepje, die de 5 verschillende frequenties/ontvangers voorstellen.

    2de generatie VT`s, moet je naar de communicatielampen kijken (zie A-4 manual, blz 3:cool:. Hier staat 5 verschillende blokken, waarvan er maar 1 tegelijk open kan staan. De verschillende blokken stellen, de 5 verschillende frequenties/ontvangers voor.

    3de generatie, zie uitleg 2 generatie.

    Als je de goede frequentie/ontvanger hebt gevonden, dit is per jaar verschillend (gewoon ff in je boek kijken). Kun je met de 5 rode knoppen, die boven de draaiknop zit praten.

    1= oproepen/antwoorden
    2= herhalen
    3= bevoorradingsverzoek
    4= verzoek om assistentie
    5= ???????????
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    het ligt eraan wat je wil....je moet met die ronde knop draaien en als je dan op een goede frequentie komt dan licht 1 van de communicatie knopjes op. de 1ste is dacht ik eff hallo zeggen...de 2de is om hulp en de 3de is voor extra supply's.

    JAAAAAAAAAAAAAAA level 3 eindelijk gehaald. vet lomp...je moet gewoon over die gele lijn lopen. al heb ik die vt's wel gekilled natuurlijk
     
  16. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Is ook pas 10 keer gezegd |:- ;).

    Weet iemand een goede manier om de laatste VT van level 7 neer te halen. Ik raak hem elke keer een paar keer, maar hij wil gewoon niet kapot gaan. En dan krijg ik een raketje tegen me aan en dan is het afgelopen.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja maar ik dacht dat die plek wat duidelijker was...gewoon in de stad ofzo een punt. maar het was iets voorbij de 3 VT's
     
  18. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe verslaan jullie de 6 vt's die uit lvl 6 die uit die bunker komen?

    ik had er 4 gekilld :'-(
     
  19. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    *spoiler*

    Die hoef je niet te verslaan, de missie is om het gebied te verkennen. Wanneer je de bunker ziet probeert iemand (op frequentie 1) contact met je op te nemen, hier moet je antwoord op geven en dan maken dat je weg komt. Volgens mij komen er steeds nieuwe VT`s uit die bunker, wanneer je er een verslaat. In level 7 moet je de bunker wel aanvallen.

    *spoiler*
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    @ fallout: dat witte busje, dat SB kwam afleveren was wel van de TPG. Ik kreeg namelijk weer een pakketje van de TPG en weer werd het met dat witte busje gebracht.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2003

Deel Deze Pagina