1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ICE en TheFlood

    ik was net ff langs gegaan bij die zaak en hij zegt dat hij er nog 15 - 20 heeft. toen we zeiden dat hij er eerst maar 10 zou bestellen(had hij gezegd) was het ff stil en zei hij dat het maar 1 gemaakt zou worden en dat hij er daar door gelijk maar 25 had gehaald!.

    @ICE hij zegt dat hij er nog genoeg heeft dus je kan hem daar voorlopig nog wel kopen
     
  2. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ah matig!

    Ik was heel relaxt door level 4 heen gegaan. Ik ga relaxt naast dat schip staan om 'm eff neer te knallen. Schiet ie op me...ineen keer 3 levels weg.

    at realxboxgamer: Hij zou ook eind maart Xbox live hebben. Ook nog niet gezien
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ah ok :). wel apart. k zou flink reclame maken, op alles, vooral als et rondrijd.

    naja, voor de rest zit ik ook in lvl 6 nu. overdrive ownt trouwens echt onmetelijk :D
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    damn hoe vaak moet je dat schip raken? want dat ding schiet zwaar veel rakketten en die kan ik wel ontwijken maar je word toch een paar keer geraakt...en blijf maar op dat ding schieten maar hij gaat niet mol. Moet je nog ergens op richten ofzo?
     
  5. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    *spoiler*

    Als je op de battlecruiser af komt lopen staat er helemaal links in de hoek een gebouw, hier moet je achter gaan staan, zodat de battlecruiser je niet kan raken. Dit is het enigste gebouw in het level dat niet kapot kan gaan. Nu moet je zover mogelijk van de boot af gaan, en pas wanneer je niet verder terug kan, achter het gebouw uitkomen. Als het goed is kan de battlecruiser je niet zien omdat je te ver weg staat. Nu moet je de met je main-wapon die grote draaibare koepel met die 4 kanonnen (of 6 weet het niet meer zeker) uitschakelen. Nu is de battlecruiser vrij hulpeloos want met de kleine kanonnen kan hij je niet raken. Vanaf het moment dat die koepel was uitgeschakeld ben ik gewoon overal op gaan schieten :D, totdat hij zonk. Ik had ongeveer 25 missiles nodig (weet niet meer welke).

    BTW pas nog wel op voor de kleine schepen die kunnen je nog wel raken achter het gebouw.

    *spoiler*
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    k bedankt...

    voor de rest vind ik het wel een simpel level. Al is dat misschien ook wel omdat ik inmiddels aan de game gewend ben
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    hmmm, et zevende level is ook niet simpel. k suppply mezelf voordat ik naar binnen ga. maar werd op een gegeven moment 2 verdiepingen lager door een JARRALACS VT op hele korte afstand afgemaakt terwijl ik nog twee armor points had.

    hmm hij had vast die sterkere plasma torch die ik weggedaan had :).

    nog een keer proberen maar.
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik zou die plasma torch zkr houden....

    Ik had eerst dat ik 2 van die ja uhm...heel veel schiet dingen. En dat werkt wel relaxt want dan kan je bij elke vt het spelen dat je de hele tijd schiet en dan met 1 van je zwaardere wapens en terwijl die aan het herlanden is gebruik je die andere. Dat werkt wel handig maar op het moment dat je dus dichtbij een vt komt en hij raakt jouw ben je vaak veel leven kwijt. Dus dan kan je 'm beter in 1 keer neerhalen met die plasma torch
     
  9. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk gehaald (m4), de inhaalrace has begun!:)
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    die sub machine guns (veel schiet dingen, also known as chainguns/machineguns/miniguns) hebben totaal geen effect op VTs :)
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    owh lol....nou dan hoef ik voortaan dus ook niet meer te schieten :)
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    misschien dat et mikken wel lastiger is voor ze omdat ze alleen maar vonken zien. :D

    wat ik wel vaak heb, dat als ik een VT drie keer geraakt heb, en hij flikkert om, dat als ik dan nog met mn chaingun er op schiet dat ik em dan wel af kan maken. misschien omdat zn armor dan zo ver naar de knoppen is dat die 80mm rounds nog net penetreren.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja en de lock functie is makkelijker met dat de chaingun
     
  14. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    yeahhhh..........

    ik ben in lvl 9 8)

    ik heb nu de Jaralaccs N en de Jaralaccs C 2 heavy tanks....

    op naar de grootste veldslag tot nu toe met VT'S
    }:]



    die laaste VT in lvl 7 valt best mee als je een beetje je je linker pedaal gebruik en je sterkste wapen gebruikt
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    btw: Wat ik mij nou afvroeg. Straks bij SB online....waar moet je die headset in stoppen dan? Er zit volgens mij nergens een aansluiting voor.
     
  16. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in je controller, je hebt nog 3 poorten over dusja....
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    nee wnat ik heb er 4 SB controllers in zitten :9
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    als je goed naar je richter kijkt dan zie je 2 driehoekjes eromheen, als die 2 driehoekjes elkaar over lappen worden ze rood en dan breng je wel schade aan
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    IDD, en dit zit aan 2 kanten, links voor je sub wapen rechts voor je main wapen.:D
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    pecies, je chaingun doet wel degelijk schade toe aan vt''s maar alleen close range (ik heb dan allang mn plasma torch gepakt en iedereen lekker omvergebeukt)
     

Deel Deze Pagina