1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    die 120mm chaingun die onder de main wapens hoort?

    of de 80mm sub chain gun zeg maar?

    en k ken et principe van de driehoekjes wel hoor :cool: wist alleen niet dat et ook gold voor die sub cg. had overal gelezen dat dat ding niks doet tegen VTs, close range dus wel, had ik eigenlijk moeten weten, want ik sta altijd dicht bij als ik ze ff afrag met mn chain gun.
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem denk ik niet meer halen omdat er toch wel veel negatiefs over gezegt word vooral dan over de domme ai van de team genoten en omdat de replay bij een aantal reviews erg laag heeft gescored (een 2 dacht ik bij ign en gamespot maar weet het niet zeker)

    @flood xbox live had hij inderdaad nog niet en hij wist ook nog niet wanneer hij hem zou krijgen
     
  3. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    @ICE: Ik kan je vertellen dat hij het kopen waard is! De replay niet goed?? Juist wel, ik ben la verscheidene keren overnieuw begonnen en nog steeds boeit het mij. Het is echt een hele leuke game cker met die controller! Denk er nog maar es over na, of kijk in de buurt of jem bij iemand mag testen? Als je vlakbij Den Bosch woont mag dat wel bij mij :9
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    YO ik zit nu in een missie dat je gedropt word door een helicopter/vliegtuig iets, echt super gaaf! die rapier VT heeft wel lekkere controls en moet je vooral eens op de geluidjes letten als je je cockpit draaid :9

    die 270mm assault rifle schiet 5 kogels achter elkaar! das echt wreed, die rapier VT is een licht model en ik kan er d zwaarste VT's wel mee killen. ik speel nu op normal. is niet super veel verschil tussen rookie en normal.
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dude, de enige reden waarom die "lage" cijfers krijgt is omdat hij zo duur is. die geejs doen aan prijs/kwaliteit verhouding. en dan nog scoort ie 8en. et gemiddelde op gamerankings is een 8,7.

    daarnaast scoort ie ook laag omdat et alleen voor de hard core gamers is bedoeld.

    en de replay value is heel goed. ben nou al verscheidene malen overnieuw begonnen en de missies blijven vet. echt, nog nooit heb ik zon vette sim gespeeld.

    uber spel. als je et geld hebt, kopen.

    en dan hebben we het nog niet eens over de live uitbreiding die de levensduur aanzienlijk gaat verlengen.
     
  6. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook meer een ervaring dan een "spelletje".
    Lichten uit, 3 uur rust reserveren bij vriendin en blazen!
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    de enige redenen waarom ik deze game niet zou kopen is
    1. de AI van je teammates
    2. bomen vallen niet om als je er over heen loopt (<-- dit is echt gezeik)

    maar gelukkig heb ik de game wel !
    nog lang geen spijt van :p
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    die blaadjes van de bomen schuiven wel opzij als je er doorheen loopt.

    en hutjes storten in als je dr over heen ragt.

    en de AI van je teammates. pff boeie

    als ze te goed waren blijft er weinig te fraggen over voor mij. dus et kan me niet zoveel schelen. k stoor me dr niet aan iig.
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    nog niet op gelet eigeluk dat blaadjes verschuiven, bomen zijn aardig 2d bij mij, wat wel heel mooi is is dat je auto's geparkeerd ziet staan enzo, echt superveel details.

    die ai van de team mater kunnen wel irrietant zijn, het neemt wel een stuk gevoel weg, bij halo had je echt het gevoel om 1 klein ding van iets groots te zijn, hier moet je alles zelf doen dat is best irrietant want zo hangd alles van jou af.

    ik denk dat ik in een week tijd wel 30 uur steel battalion heb gespeeld, kan ook nog wel meer zijn. maar als iemand er het geld voor heeft en nog tegen 1 aan loopt... KOPEN!!
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jep :)

    je hebt ook wel gelijk, nu voel je je meer een soort rambo :D, ook niet gek, maar minder realistisch. maar opzich valt et wel mee. k zie ze nog wel eens wat doen die team mates.
     
  11. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    speel SB al een heletijd niet meer , maar 5 keer in totaal gespeeld.

    ik spaar nu voor een groot tv en dan ga ik weer SB playen.
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz... SB is hier gewoon te koop bij de SterVideotheek....

    Valt dus wel mee dat ie alleen bij de speciaalzaken verkrijgbaar is.. Jammer dat ze het ding niet in de verhuur gooien.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    goeie zaak dat ze em niet in de verhuur gooien. s zielig en Steel battalion verdient beter.

    stel je toch eens voor dat al die kleine kinderhandjes dat ding helemaal verneuken. en dr over heen kwijlen enzo
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  14. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, komt nog is bij, steeds die controller in-en-uit elkaar, gaat een paar x goed, daarna kunnen zm weggooien!
     
  15. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, kijk maar naar dvd's die verhuurd worden. Die kunnen ze ook wel na een niet zo hele lange tijd weggooien.

    Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo met andermans spullen om kunnen gaan -> zon dvd zit altijd vol met krassen dus er moeten mensen zijn die m zonder hoesje op de grond leggen en er dan op gaan staan ofzo :mad:

    [SB]In welke missie krijg je een tweede generatie VT?[/SB]
     
  16. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt de 2de generatie in 5 d8t ik.....
    dan moet je die gestolen dozen zoek
     
  17. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel nog steeds of ik hem wel of niet moet kopen.
    als ik deze thread doorlees zijn er echt maar weinig mensen die hem hebben (op dit forum) ongeveer 10 a 15 mensen?

    als de live update uitkomt zal het waarschijnlijk wel rustig zijn op de servers. hoe zeker is het trouwens dat er een live update of een deel 2 uitkomt?
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    live update 95% (ken altijd afgezecht wordn) en deel 2 denk ik 48% ofzo
     
  19. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraagje ; er komt een patch uit (herfst 200:cool:. Is die patch ook voor netwerk ipv Xbox Live?
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    patch?
     

Deel Deze Pagina