Is dit spel ook te koop om met een gewone controller te spelen???????:{ Dus zonder die 8kg uit de kluit gegroeide joystikkie.
ik heb m al besteld ^^ dus ik zal m wel moeten kopen, zit ik nie mee want het is echt een supervette game..en ja, ik doe toch niks boeiends met me geld anders.
kewl, ik ga gewoon de hele dag spelen en gebruik als smoes dat ding te zwaar was en ik nie meer op kon staan om naar school te gaan ^^ hehe
Ik wou 'm eerst gaan kopen, maar je betaalt eigenlijk gewoon dat geld voor die controller, en die is met geen enkel ander spel compatible. En voor dat geld kan ik gewoon 4 andere games kopen. Reden genoeg om hem niet te kopen voor mij
Dudes ik vind het juist vet dat die controller exclusief voor SB is, Ik zou niet eens willen dat het een gewone controller was die je overal voor kunt gebruiken (ok virtual On zou nice zijn) This thing has replay value all over it tho! Hoelang wachten is het nog btw?
Als je er echt van houd en je doet idd niks met je geld is het misschien wel de moeite waard, maar anders...
steel battalion rulezz wie dit nirt in huis heeft,heeft het recht niet om zichzelf een gamer te noemen i loooove steel battalion!!!!!!!!!!!!!!!