1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    he? waar heeft die gast et over?
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Beats me:confused:
     
  3. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt een deel 2, dat is al zeker omdat deze game goed verkocht (naar verhouding van de hoevelheid die er verkrijgbaar was) en deel 2 komt er zeker weten..die krijgt ook een standaard live optie enzow..
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Die patch waar die het over heeft is waarschijnlijk de live functie die er ook nog eens aan zit te komen VOOR dat deel 2 uit komt
     
  5. die ga ik kopen, sb op live! gaan ze ook andere spellen voor die grote controller maken
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja dat zeiden ze van wel....maar volgens mij is er nog niks aangekondigt
     
  7. Z3R0

    Z3R0 Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wilde ik ook nog weten jah. of de xboxlive versie van SB ook op een netwerk gespeeld kan worden. dat zou namelijk heel erg gaaf zijn :D
     
  8. ikah

    ikah Guest

    wow steel battalion was net op gammo net te zien, hij lijkt mij echt cool! ik koop hem alleen niet omdat ik niet zo veel geld heb.
    alleen is het niet heel onoverzichtelijk je hebt maar een klein spelbeeld lijkt me erg onhandig kan je dat niet veranderen?
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    IK zit er nog steeds over te denken of ik hem ga kopen alleen denk ik toch dat ik het spel en de joystick na een week al niet meer zou gebruiken (net als mijn 2 racestuurtjes)
    Het is inderdaad jammer dat je hem nergens kan testen om te zien of het echt een spel voor jou is omdat je anders mischien €200,- betaald voor een spel dat je niet leuk vind
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    de derde generatie VTs hebben een grotere view screen. en je hebt een fullscreen cheat.

    maar ik heb er geen last van. et draagt juist bij aan het gevoel van in een tank zitten. een lopende weliswaar. :) en je kan toch makkelijk rondkijken omdat je die camera kan draaien waarmee je kijkt. tis namelijk geen raam waar je door heen kijkt. maar dat wist je vast wel denk ik?
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    He die lui op Gammo konder er echt nix van, gaan ze al die guns kapot schieten van die muur en in de eerste missie gaan ze al dood! hij schiet die plasma torch ook gewoon maar wat af, volgens mij weet niet eens wat het is.
    ze laten niet eens de 2de generatie VT zien terwijl je daar toch het meeste in zit in het spel. nu heeft iedereen een slechte indruk omdat ze nu denken dat je op zo'n klein beelde speelt.


    Later zo op V8, sms xbox naar ........ en win een xbox met het spel dead or alive beach vollybal (begeleid door de beelden van.... BEACH SPIKERS !!! )
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2003
  12. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Tyeaa, gammo is een drama!
    die voice over is echt een asswhipe, hij leest die shit gewoon op, ook zitten die lompe teksten vaak vol met onwaarheden; LAME!

    Hey ik dacht dat TMF/Mtv binnekort weer is een gameprogje kreeg?
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jep idd, schandelijk al die zooi.

    misschien moeten wij met zn alles is ff een tv programmatje opzetten :D
     
  14. ikah

    ikah Guest

    ja dat vond ik ook zo dom whahahahah die gasten weten toch wel iets van games! blijkbaar niet....
     
  15. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    heheh ja idd, hey moeten we eerst ff een naam verzinnen, gamedudes, of nee king of games, ofnee, wacht ff wat dachten jullie van gameKings, lol
     
  16. ikah

    ikah Guest

    TMF had vroeger altijd een games programma het is al best lang niet meer op de buis te zien..ik vond hem iedergeval beter dan gammo..marja we hebben teminste iets...maar als ik zie hoeveel gameprogramma`s belgie heeft dan moeten wij ons schamen...
     
  17. mischa

    mischa Guest

    gamekings was lachen maar dat is niet meer op the box, ze zeiden dat ze trug kwamen, is er al bekent wanneer?
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    april was het toch
     
  19. mischa

    mischa Guest

    jadacht ik ook
     
  20. ikah

    ikah Guest

    godver wij hebben geen the box!! grrrrrrrr TMF moet maar eens komen met een fatsoenlijk gameprogramma.
     

Deel Deze Pagina