1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

  1. mischa

    mischa Guest

    hehe dat proggie was lachen man
    maar beetje ontopic blijven mannen
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    he zou steel battalion het 2de beste spel zijn voor de xbox? en het beste spel op het moment, ik bedoel : dit forum heeft al 800 post (dit word de 801 ste)
    zoveel games krijgen niet echt zo veel post op "hun" forum
     
  3. ikah

    ikah Guest

    dat hoeft niet te zeggen dat steelbattalion het 2de beste spel is maar het populairste spel..
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    tis gewoon een spel dat veel aandacht trekt en dus een groot publiek trekt. En mensen die de game hebben showen er graag mee :)

    Ik vind dat de A.I problemen ervoor zorgt dat dit niet de op 2 na beste game is. Halo, Splinter cell zowiezo al ervoor. En games als Moto GP zijn eigenlijk toch wel beter. Maar het betekent niet dat deze game niet goed is natuurlijk.
    Ik vind het een vette game maar als ik dan moet kiezen tussen SB of moto gp via live dan heb ik toch echt de laatste paar dagen gekozen Moto GP....
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    ik duidelijk voor Steel Battalion. dat motogp begint me flink te vervelen. en besides ik wil motogp 2, daar zit tenminste 4takt in.
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, dat vond ik nu ook, echt vreselijk zoals ze die torch gebruiken, richten met de camera en vervolgens (omdat de body in de andere richting stond) springen ze de hele andere kan op.
    Dit kan ik me nog voorstellen (deed ik ook de eerstre keer:+ ) maar ze deden het gewoon nog 2 keer.

    En dan idd die tv reclame, ik had hem al 3 keer gezien, ik erger me er dood aan. ZELFS mijn buurjochhie van 8 weet nog beter!|:-
     
  7. ikah

    ikah Guest

    ja gewoon triest ik hoop dat ze die reklame snel weghalen.
     
  8. Stanson

    Stanson Tech Engineer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet er verbeterd worden aan de graphics volgens de jullie?
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    eh, like....hmmm even denken...niks?

    :confused:

    vanwaar deze vraag? de GFX zijn prachtig vinnik.
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    wat minder pop-up is altijd leuk....

    maar de gfx zoals ze nu zijn stralen een enorme sfeer uit. En dat is dus goed
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    owjah, de pop-up. maar daar merk ik eigenlijk niet eens zo heel veel van.
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    In level 6 is het heel erg, daar zie je hele bergen te voorschijn springen. Maar verder heb merk ik er ook niet zoveel van, soms zie je nog wel eens een gebouw te voorschijn springen maar dat is maar zelden.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    JA IK HOOP DAT DE POPUP WEL WORD WEGGEWERKT, EN DIE FACKING AI OOK EIGELUK, MAAR DIE CONTROLLER HE, T IS ALTIJD LEKKER OM HEM FF BEET TE PAKKEN ;)
    MAAR T SPEL RUULT WEL, AL MN VRIENDEN ZATEN MET HUN MOND OPEN TE KIJKEN HOU IK SPEELDE :9
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat ze de volgense keer bomen etc. 3d moeten maken, want dat draaiende 2d gedoe is niet mooi en ouderwets.

    VERDER PERFECT.

    Ik heb een hele tijd niet meer gespeeld; ik heb namelijk eind verige maand shemue II binnen gekregen. MAN< DAT SPEL IS VERSLAVEND!!
    Maar die heb ik nu (al) uitgespeeld (niet dat ie kort is, maar gewoon dag en nacht gespeeld) dus ken ik eindeljik weer verder met SB:+
     
  15. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had er eerst een stuk of vijf gezien bij de gameshop www.gameshop.nl en bij grooteman allebij in denhaag
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    hoever is iedereen nu eigenlijk?
    Ikzelf ben bij level 7. Ik moet er nog aan beginnen, heb er nog niks vna gezien, maar ik ben bang datr ik dan weer helemaal overnieuw moet beginnen:+
     
  17. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    zit in missie 5, maar ik wacht nog liever ff met spelen totdat iemand me ff tips geeft (ik kan nog maar 4 mechs kopen, and i dont want to screw up!).
     
  18. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    De kratten staan op je multimonitor aangegeven met een geel blokje, maar ook de kleiner vijanden zijn aangegeven met een geel blokje, dus dat is niet echt makkelijk. Wanneer je vlakbij een kratje bent wordt dit op je hoofdmonitor aangegeven met een zeskant in plaat van een vierkant. Ik kan er geen tekening van maken want ik weet zelf ook niet meer waar ze staan. Ik ben 3 keer het veld rondgelopen voor die kratjes, kon die laatste nergens vinden.
     
  19. N.Meyer

    N.Meyer Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik zoek grafisch een heel mooi spel. En ik hou van wapens, wapens, explosies en nog eens wapens8) . En niet te vergeten rondslingerende brokstukken. Is dit spel dan een aanrader voor mij, ondanks de prijs:confused: . Maar waar ik bang voor ben is dat het spel steeds dezelfde actie bevat. Omdat je het steeds vanuit de cockpit ziet. Kan iemand mij ff 100% eerlijk vertellen of het een goed spel is?

    Greetz Niek
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, ik heb het spel niet maar vond het toch ff leuk om te vragen. Als je faalt om het level te halen word je savegame gewist toch, en kun je weer overnieuw beginnen toch?
    Maar als je dan een memorycard koopt en steeds je savegame daarop overzet is er toch niks aan de hand?

    edit: Uhm N.Meyer, ik hoop voor je dat je nog een exemplaar te pakken kunt krijgen. Ze zijn volgensmij bijna overal uitverkocht...

    edit2: Lol, ik zie dat die post van N.Meyer al 2 maanden oud is 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2003

Deel Deze Pagina