ja, thread staat een beetje stil. Maar dat memorey card idee is nog zo slecht niet, mot ik eens proberen.
ik denk dat hij bedoeld: niet elk spel ondersteund de memoreycard. Ik snap ook wel dat je wil weten of het werkt, en dat weet ik dus niet. Maar ik gaat er zeker achter komen.
Kan iemand mij trouwens wijzen naar een site waar ze Steel Batallion nog hebben (lieftst zo goedkoop/of 2e hands mogelijk), want ik kan em nergens meer vinden....
Ik weet wel dat ze er bij Replay in Breda nog een (of meerdere)hebben staan. Dus online zal hij ook wel te bestellen zijn, hij is daar wel 200 euro.
Eigenlijk best raar speel dit spel al sinds dat ie uit is en ik blijf het leuk vinden nu maar hopen dat de online versie snel komt (-:
5 keer, maar dat komt omdat ik een heletijd niet meer verder wilde, uit de angst da tik weer overnieuw moest.
Whahaha ik zoek op marktplaats.nl naar Steel Battalion. Zie ik daar ene Saaur staan. Moeilijk, ik zit er aan te denken om hem ook te kopen, maar ik wil hem dit niet aan doen....
wrom probeer je hem niet te bestellen bij de eplaza bij jouw in de buurt, dan kunnen ze hem vast wel bij emmen weg halen.