hehe, dus toch jaloers
offtopic aan scotch:
gast, ik ben jarig en moet zelf (fors) bijbetalen, wat is daar nou verwend aan? (en ben je vergeten wat ik allemaal moet doormaken voor al de sjit die ik krijg? (en ik krijg trouwens niet alles, cube en xbox heb ik zelf bijelkaar gespaard, t was echt niet zo van: hej roelf hier is een xbox, k moet notabene toestemming vragen voordat ik dat mag kopen, jij kan het gewoon doen) ik kom amper meer aan gamen toe omdat die nazis de hele tijd in mn nek lopen te hijgen en zeiken over studeren, en als mn moeder ziet dat ik mn tentamen morgen niet gehaald heb dan pakt ze mn consoles af, en das geen geintje, dus ik zou maarens ff nadenken over wat je liever zou willen lester ).
gvd 19 en nog steeds word ik geterroriseerd alsof ik 12 ben. weet je hoe erg dat is, en wat heb je aan veel coole sjit als je het niet eens kan gebruiken, de laatste keer dat ik een spel op mn xdoos gespeeld heb kan ik me niet eens herinneren, en het enige spel wat ik nog een beetje heb kunnen spelen op mn cube is eternal darkness, en dat is ook dik een week geleden. zo verwend ben ik echt niet. ik moet mn vrienden om half elf alweer naar buiten zetten omdat mn ouders willen slapen, en ik mag NOOIT, maar dan ook NOOIT uitslapen, als ik om 9 uur op zaterdag mn bed uitgeschopt word dan vinden mn ouders dat ik laat wakker word. tis allemaal niet zo rooskleurig als et lijkt streel.
ik bedoel, ik durf gvd bijna niet eens meer te vragen aan mn ouders of ik ff een avond bij jou langs mag gaan of ik krijg weer zon zeikverhaal naar mn hoofd dat ik geen flikker uitvoer en dat ik niet na 11 uur thuis mag zijn terwijl ik de hele dag gestudeerd heb. tis gvd echt wack hoor.
ik kan alleen nog maar snachts gamen als ik niet te moe ben, als ik ook maar ff achter een console zit overdag dan kan ik weer een volle preek verw8en.
maareh ontopic:
k heb trouwens ff op ebay gekeken en ze zitten best vaak boven de 230 dollar. t schommelt gewoon rond de nieuwprijs met een paar uitschieters (naar boven en naar beneden).
tis wel een hot item iig denk ik. ze zijn ook allemaal geseald (of bijna allemaal). ze worden gewoon verhandeld. omdat ie in de winkels is uitverkocht en er zijn mensen die er wat geld aan willen verdienen denk ik.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2003