1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

1. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    heb je hem via xbw besteld?

2. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    ja en nu dus ff al mn vragen beantwoorden :p THX!

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    als het goed is is dat fact. nummer aan jou gegevens gelinkt. in de instructies zeggen ze echter wel dat je achter je factuurnummer nog even je naam moet vermelden (bij de omschrijving op de overschrijving zeg maar). ik zou wel voor 20 maart betalen. in dat extra mailtje wat je krijgt staat ook dat ze er echt heel weinig hebben, en de mensen die snel betalen zijn verzekerd van een exemplaar. als je gewoon te laat betaald ook al heb je eerder georderd dan word je factuur ongeldig gemaakt en verkopen ze jou exemplaar aan iemand anders. maar ik weet niet of het zon vaart loopt. waarschijnlijk zijn er ook niet onwijs veel mensen met geld om dit te kopen, maar aan de andere kant, wil je dat risico nemen?

(ik niet in ieder geval :))

edit: ow je hebt em bij xbw gekocht, dan weet ik et niet, et bovenstaande geld voor GCshop, waar ie overigens 20 euro goedkoper is wolfje :)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  4. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

heb geen idee,weet wel dat ie ergens anders 20€ goedkoper was....

5. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    heey heel erg bedankt maar ik bestel hem hier omdat ik het een goede site vind enzo :D

En Mirik zei als ik hem reserveer hem dan gegarandeert heb ookal betaal ik iets later..

** en dus als i mn bevestiging van het geld overmaken heb, heb ik hem dan cker?

en hoe hebben jullie het geld overgemaakt?

telebankieren over overschrijven via zo'n papiertje?

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben een waterdichte levering van Steel Batallion, bestel je hem bij ons dan zul je het ook zeker krijgen, eerder dan de official launch zelfs :). Mocht je het ergens anders goedkoper krijgen dan sta je natuurlijk vrij om het daar te bestellen.

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb hem nu al gereserveerd maar ik moet over 2 dagen gestort krijgen van mn werk dan kan ik hem kopen... :confused:

Maar tot dan zit ik maar af te w88 of hij niet weg is bij jullie...

Ik heb gereserveerd dus kan ik er nu al cker van zijn dat ik hem heb ookal moet ik nog betalen...

Bedankt voor jullie reply's!

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je laat et allemaal een beetje klinken alsof GCshop niet te vertrouwen zou zijn alphazel :). zij leveren ook op de 27e als alles goed gaat, en k heb al 3 keer games bij ze besteld en ze zijn allemaal netjes aangekomen, voor een erg aantrekkelijke prijs. XBW zou ik ook wel willen sponsoren hoor, maar jah t scheelt gewoon een slordige 50 guldens. dat moet toch beter kunnen de volgende keer XBW.

9. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik btaal daarvoor omdat ik dan cker ben dat ik hem heb ookal heb ik hem rereserveerd en nog niet heb betaal..

Maar van dit bovenste ben ik nog niet cker daarom juist :D

Als dat is krijgen ze ze cker die 20 euro :D NICE WORK XBW.NL!!!

10. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 18 dagen!! oewwwwwwwwwww:)

Yeah Idd ophouden met dat gezeur over geld, je koopt m wel of je koopt m niet, als je hem niet koopt hoef je niet in deze thread te gaan zeuren dat je het te duur vind of weet ik veel wat!

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    "Value
    $200.

thats what this game will cost you.
    Thats a whole new console.
    Thats 4 brand new games.

But I will say this, Its worth every cent.
    I've enjoyed this game alone more than any game since I was a child. Do anything necessary to get this game, it will one day be an instant classic as it lies in a museum. if not for anything else, it will definately be an instant collectors item, as it already goes for $300+ on ebay at times, Think of this in 5 years. Buy it."

K heb gamefaqs maar eens even gequote scotch. ik lul geen bullshit :). oh en:

"This is a must have for anyone who truly loves and cares about video games, period."

12. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Je lult wel bullshit.... jij zegt dat ie MINIMAAL voor 300 dollar verkocht werd, dat dus gewoon niet waar is. En btw je kan wel met allemaal leuke bronnetjes komen maar misschien zou je is op Ebay zelf moeten kijken....8)

13. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Who cares voor hoeveel hij op Ebay word verkocht..
    De game schijnt het waard te zijn om te kopen..

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    idd luister naar edge en je bent gewoon jaloers, mierenneuker :D.

ik d8 minimaal omdat dat in zon nieuwsbericht stond, who cares dat et wat varieert, the thing is, dat et gewoon voor meer dan de nieuwprijs verkocht word, en dat dat spel naar alle waarschijnlijkheid dus ook best bikkel is.

tis gewoon een grappig iets wat ik vaak tegenkom in reviews en op forums. daarom vermeld ik het hier even. niet zo zeiken streel 8)

15. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt dus niet voor meer dan de nieuwprijs verkocht... maar voor minder. Leer ff lezen ofzo gast.
    En jaloers? Ja hoor roelf... wees maar lekker trots op het feit dat je zo'n verwend nest bent....

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga meedoen aan alle prijsvragen waarin je kans op hem maakt.
    Anders absoluut niet, het spel is bijna duurder dan de xbox zelf.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

hehe, dus toch jaloers :)

offtopic aan scotch:

gast, ik ben jarig en moet zelf (fors) bijbetalen, wat is daar nou verwend aan? (en ben je vergeten wat ik allemaal moet doormaken voor al de sjit die ik krijg? (en ik krijg trouwens niet alles, cube en xbox heb ik zelf bijelkaar gespaard, t was echt niet zo van: hej roelf hier is een xbox, k moet notabene toestemming vragen voordat ik dat mag kopen, jij kan het gewoon doen) ik kom amper meer aan gamen toe omdat die nazis de hele tijd in mn nek lopen te hijgen en zeiken over studeren, en als mn moeder ziet dat ik mn tentamen morgen niet gehaald heb dan pakt ze mn consoles af, en das geen geintje, dus ik zou maarens ff nadenken over wat je liever zou willen lester :)).

gvd 19 en nog steeds word ik geterroriseerd alsof ik 12 ben. weet je hoe erg dat is, en wat heb je aan veel coole sjit als je het niet eens kan gebruiken, de laatste keer dat ik een spel op mn xdoos gespeeld heb kan ik me niet eens herinneren, en het enige spel wat ik nog een beetje heb kunnen spelen op mn cube is eternal darkness, en dat is ook dik een week geleden. zo verwend ben ik echt niet. ik moet mn vrienden om half elf alweer naar buiten zetten omdat mn ouders willen slapen, en ik mag NOOIT, maar dan ook NOOIT uitslapen, als ik om 9 uur op zaterdag mn bed uitgeschopt word dan vinden mn ouders dat ik laat wakker word. tis allemaal niet zo rooskleurig als et lijkt streel.

ik bedoel, ik durf gvd bijna niet eens meer te vragen aan mn ouders of ik ff een avond bij jou langs mag gaan of ik krijg weer zon zeikverhaal naar mn hoofd dat ik geen flikker uitvoer en dat ik niet na 11 uur thuis mag zijn terwijl ik de hele dag gestudeerd heb. tis gvd echt wack hoor.

ik kan alleen nog maar snachts gamen als ik niet te moe ben, als ik ook maar ff achter een console zit overdag dan kan ik weer een volle preek verw8en.

maareh ontopic:

k heb trouwens ff op ebay gekeken en ze zitten best vaak boven de 230 dollar. t schommelt gewoon rond de nieuwprijs met een paar uitschieters (naar boven en naar beneden).

tis wel een hot item iig denk ik. ze zijn ook allemaal geseald (of bijna allemaal). ze worden gewoon verhandeld. omdat ie in de winkels is uitverkocht en er zijn mensen die er wat geld aan willen verdienen denk ik.

18. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

lol,verder alles goed?

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    damn, dont even ask :mad:

k loop daarnet ff naarbeneden om te pissen, begint mn pa te zeiken dat ik aan mn werk moet. dan zeg ik dat ik de hele godsganse dag al gewerkt heb en krijg ik te horen dat et onzin is. weet je hoe dat is? wat ik ook doe, tis nooit goed. en ik kan gvd niet eens ff gewoon zeiken.

ik trek het zo slecht. ik ben gewoon een arme jongen die een beetje wil gamen :'-( en het enige wat ik kan doen is soms vanaf mn bureau ff kijken naar mn consoles.

20. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    kheb tot begin okt wel een kamertje vrij....kun je me mooi ff helpen met behangen daarna.....

Deel Deze Pagina