1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Steel Battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 29 jan 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    offtopic:

hehe, tis wel een optie jah, maareh hoe bevallen morrowind en deathrow trouwens?

ontopic:

kan xbw niet ff een centrale thread voor Steel Battalion bouwen trouwens? zou wel cool zijn.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  2. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    deathrow is alweer weg.....weet niet eens meer waar ik die voor geruild heb.....moorowind,ziet er goed uit...maar heb ff minder tijd...zit ff te klote in mech assault....

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    offtopic:
    mechassault, ook al zo lang geleden, moet ik nog steeds ff uitspelen. maar jah. gaat moeilijk natuurlijk.

morrowind is idd ook cool, maar kleine kans dat ik daar tijd voor heb :). 1 van de redenen dat ik em verkocht heb, daarnaast gebeurd er ook zo weinig met die wereld als je iets doet, vond ik ook jammer. maar wel lekker groot enzo.

ontopic:
    k ga duidelijk wel ff tijd maken voor Steel Battalion, desnoods trek ik ff bij scotch in of mark (maar die laatste kennen jullie niet). de steep lurning curve van die game moet k natuurlijk wel ff ruim te tijd voor nemen.
    hebben jullie die groene doos al gezien waar die in verpakt zit? damn ziet er echt uber uit.

www.ebay.com gewoon ff zoeken op steel battalion, zitten allemaal fotos bij de ads.

4. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    wat heb je aan een doos...hoor daar steeds meer berichtjes over....heb hem gezien...ziet er niet erg spectaculair uit,eerlijk gezegd..............of mis ik er iets aan?

Is het van ijzer of zo?

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k heb de dozen van al mn consoles ook bewaard, tis gewoon gaaf om op je kast te zetten weet je, en deze doos van SB is ook speciaal, dus al helemaal cool om te bewaren, tis een soort van munitie doos waar et allemaal in zit, dat moet et voorstellen. het is niet van metaal. dat zou wel erg zwaar worden :). maar tis gewoon marketing. een mooie doos draagt bij aan de game vind ik altijd. en op de packaging van deze game heeft capcom erg hun best gedaan imho.

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    dan ga ik me doos in een pre order actie gooien...krijg je er een key-chain bij...uiteraard van x-box
    ....ik bewaar ook zo goed als alle dozen,maar om een andere reden waarschijnlijk.

7. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha!! Tjah das lekker voor je. Het leven is geen krentenbol. Ik zou ook zo snel mogelijk uit huis gaan als ik jou was. Hier staat nog een zolderkamer vrij :D

Offtopic: Ik heb Mechassault gewonnen heh, check frontpage :D.. echt bikkel :)

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik stap nu officieel van het idee om SB te kopen, simpel weg te duur.ik koop em misschien...misschien wel 2e hands ofzow

@scotch check je mail of PM FF!!! <-----

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

dude, gefeliciteerd :), die moet je dan aan mn broertje verkopen ofzo.

10. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    nog 17 dagen, Daim!

11. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe off-topic; maar als ik even de oude b*st*rd mag uithangen:
    Uiteindelijk hebben ze wel gelijk. Afgeronde opleiding=baan=meer centen om uit te geven (trust me on that one) :)
    Anyway; ik zit nog steeds te dubben tussen steel battalion of een gamecube.. *zucht*

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe k weet et, maar toch, de balans is er niet echt meer zeg maar.

maar jah, tis een moeilijke keuze. ik hoef gelukkig niet te kiezen. jammer dat ik alleen geen van de twee echt veel zal kunnen gebruiken in de komende twee maanden. mn gamecube bevalt me heel goed naast mn xbox. en metroid prime en zelda mag je niet missen denk ik. maar er zijn een heleboel mensen op et internet die claimen dat SB de gaafste gameplay experience aller tijden heeft en dat ze in een hele game leven nog nooits iets beters hebben gespeeld...

k hoop et maar :)

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    beter schiet die klote ABN een beetje op met dat geld overmaken naar gamecom. tis dondedag gedaan en op de site staat nog steeds et geld nog niet is overgemaakt. en roche zegt dat er nog maar een paar exemplaren over zijn. kutzooi |:- kut abn, ff opschieten.

14. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook besteld bij Gcshop en het geld gelijk overgemaakt beter krijg ik hem gewoon :)

15. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem ook bij gcshop besteld, en gelijk een mailtje gestuurd dat het overmaken van het geld wat langer kon duren, aangezien ik bij de Postbank zit. Kreeg een paar dagen later een mailtje terug dat ik het geld tot 28 maart kon overmaken, anders ging mijn SB in de vrije verkoop. Geld is nu overgemaakt, dus ik krijg hem ook gewoon binnen :D.

16. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: aangezien sb ook online gaat is er een mogelijkheid voor het aansluiten van de headset. ik heb het hele artikel gelezen en kan er dus niets over vinden.

ik heb sb nog niet besteld, maar ik neem aan dat er nog genoeg zijn :)

17. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben er echt nog heel weinig, mocht je nog voor €180 willen bestellen.

18. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    anders kom jij er ff door met je reclame boodschappen.

Edit: oja zal ff ontopic reageren. SB ,zou hem wel willen hebben, maar denk niet dat het mijn spel is, word een beetje tureluurs van dat kleine schermpje,maar voor een keer spelen zou niet gek zijn,

19. mischa

mischa Guest

ik heb ham hier al gepreorderd hehe

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    waarom in godsnaam als et 20 euro goedkoper kan?

Deel Deze Pagina