Waarom zoveel geld uitgeven voor 1 game en een enorme controller die maar voor 1 game bruikbaar is waarschijnlijk?? Je betaald gewoon 110 euro voor die controller terwijl je als je SB niet meer leuk vind er niets meer aan hebt. Ik ga heb dus zeker niet halen.
ik ga hem ook niet halen, veel te duur, is nogtans wel mega game denk ik, maar kheb et er niet voor over
omdat het 1 fuckin goede game is. en goede games ben ik wel bereid geld voor neer te tellen, daarnaast is het niet voor maar 1 spel. er komt ook een online versie voor binnen afzienbare tijd, maar als je dat niet wist had je ff wat eerder onder die steen van je vandaan moeten komen en dan had je in kunnen zien dat et een investering is.
ik denk niet dat deze game voor mij is weggelegd. ten eerste sowieso het prijskaartje dat er aan hangt: te hoog, nog 100 pleuro erbij en je hebt een complete xbox-pack. ten tweede ben ik vrij ongeduldig en dat kan je juist in dit spel niet gebruiken. ik denk dat ik snel afhaak met dit spel: daarom geen sb voor mij
Eindelijk een MECH GAME die ook in Nederland wordt geimporteerd! Vorig jaar zat ik al te wachten toen het in Japan gereleased werd. Ken een aantal japanse online cybermensen, die er ook helemaal gek van werden. Ik ben zelf ook een MECH fan, dus deze game is alleen maar een aanvulling voor m'n verzameling japanse bots. Die controller is wel een verzamelstuk waard. Van mijn japanse online kameraden komt er een vervolg... tja.. eerst in Japan... en daarna hopelijk ook in Nederland... maar dan zijn we weer 2 jaar verder op zijn minst... het online variant komt eerder.
de online variant is et belangrijkst wat mij betreft, dat verlengt de levensduur aanzienlijk denk ik. maareh. deel 2. komt vast wel in nederland ook hoop ik. nog maar 17 n8jes slapen!!
Online variant wordt zeer verslavend. Hopelijk heb je een mooie grote tv, gezien al je replies hier (Fallout) ben je ook een fervente fan van dit spel
Tis eigenlijk een veredeld racesimulatie game. Daar moet je ook een racestuur kopen voor de ervaring. (70 euro...) DUS zo UNIEK is het nou ook weer niet. Alleen race je hier niet, zit je ook niet in een racewagen maar in een MECH en 200 euro armer.
De setup van die controller valt nog mee als je bedenkt wat die flight-sim freaks thuis hebben staan, of (zoals je al zegt) de race freaks (het Wibi Soerjadji Syndroom )
setup valt reuze mee. Ik heb ook een Thrustmaster HOTAS joystick in mijn kamer voor het spel Ilyushin 2 en LOMAC die dit jaartje nog uit moet komen op de puter
Het enige verschil is dat je die Hands on Throttle Stick (HOTAS) voor veel flightsims games kunt gebruiken... hier toevallig flightsimkenners aan boord?
Sorry, alleen een Mech kenner Heb wel een keer in een battlemech center gespeeld. Controllers waren simpeler dan die van SB, maar daar had je wel 6 echte viewscreens (in tegenstelling tot een HUD projectie op de TV) link
Alle consoles in de toekomst moeten ook meerdere monitor ondersteuning krijgen. Zeker voor zulke spellen als MECHS typisch geschikt voor consoles dan voor puters
De online versie is een ADD-ON voor steel battalion. Dus geen vervolg of aparte versie. Je hebt steel battalion nodig om die te kunnen gebruiken. ove reen vervolg is niks bekend. Ik denk dat mensen de online ADD-ON in de war halen met een eventueel vervolg.
Wow enorm cool! Ik heb hem ook gekocht (niet op XBW) en ben gegarandeerd dat ik hem binnen zou krijgen. Dus ik ben erg blij, ja het is een dure aankoop maar ik wil hem toch zo ie zo! Ik kan wel wachten maar dan word die alleen maar moeilijker te vinden en nog eens duur ook. Dus ja, en over die add-on warneer komt die uit?