Dat ligt aan het spel. Veel spellen gaan maar tot 16, of zelfs minder. Halo2 is bijvoorbeeld maximaal 16.
Deze vrijdag heb ik dus 4 xboxen gelinkt via een router, dus met 4x4 mensen. Ging allemaal goed, alleen we hadden best wel last van lag. We hebben de hele avond halo 2 gespeeld, maar in sommige levels (vooral zanzibar) daalde de framerate vaak naar een onacceptabel niveau. Vaak was het als je meer dan 3 mensen door je beeldscherm liepen dat hij opeens niet meer zo lekker liep. Is dit te voorkomen? Snellere router gebruiken ofzo?
Okey, ik heb vandaag dus een crossovercable gekocht, tenminste dat beweerde de mevrouw bij de expert. Dus een vriend en ik xbox aansluiten, tv aansluiten, beide forza erin en dus de kabel tussen onze xboxen. Maar wij konden niet system linken?, moet je eerst in het opstartmenu van de xbox ook wat instellen? Want ik heb zo'n idee dat die mevrouw daar mij een gewone utp kabel heeft gegeven. Verder is het wel CAT5... Ik hoop dat iemand ff kan helpen, anders gewoon nieuwe kabel halen.
check deze thread eens alles over kabels dan kan je zien of het een cross is of een normale utp verder als je vriend bijvlive heeft moet hij de updates van zijn xbox verwijderen
Hij heeft geen live, maar bij mij doen die eerste plaatjes t niet.. Maar het is toch eigenlijk wel logisch dat het niet de goeie is? Anders zou hij het moeten doen toch?
Hij doet t al, we hadden idd geen crosscable meegekregen. Maar nou heb ik nog een vraag, wat als ik de kabel van mijn xbox in de pc stop? Kan je dan gegevens of wat dan ook uitwisselen? Ik heb gewoon een orginele xbox
Weet iemand trouwens of het problemen geeft als je gaat linken met xboxen met halo2 1.0 en halo2 1.1 (na de reset)?
System Link heej Ik wil met 8 vrienden een system link met 4 xboxen doen. Hoe doe je dat? kun je 4 xboxen rechstreeks met elkaar verbinden of moet er een kastje tussen of wat dan ook? Answer me please!!!