heey ladies ben een beetje de weg kwijt, we hebben binnenkort lanparty en we gaan voor het eerst meer dan 2 xboxen linken hoe doen we dit want er zit maar 1 poort in 1 xbox moet er dan vanuit iedere xbox een kabel naar een centraal punt of wat?
je hebt een hub of een switch nodig + 4 ethernet kabels (staat ook in deze thread) een hub is de goedkoopste oplossing + normale utp kabels of zo als je dan nog meer xbox'en wilt linken moet je of meerdere hubs aan elkaar linken of een grotere switch hub kopen (er kunnen +/- 16 xbox'en aan elkaar gelinkt worden... dit is echetr spel afhankelijk... Bij Halo is dit maximaal 4)
Xbox 360 ook met 'oude' Xboxen te koppelen? Ik heb een Xbox besteld en wil in december met een aantal Xboxen koppelen om Halo2 te spelen... Weet iemand of dat gewoon kan zonder extra aanpassingen/hardware?
ik heb twee xbox360's aangesloten op mijn router. en allebij kunnen ze op xbox live, maar niet tegelijketijd. Als één van de twee op live is. en de andere zet zijn xbox aan. valt de verbinging bij de eerste weg. Is het wel mogelijk, of gaat dit gewoon niet twee xbox360's tegelijketijd online.
ja dit is wel mogelijk ... alleen niet met dezelfde gamertag ... maar deze vraag hoort eigenlijk niet in de system link thread thuis ... Misschien kan je de vraag in xbox 360 algemeen ... xbox live vragen stellen ... met zoveel mogelijk info
je kan maximaal net zoveel xbox'en of xbox 360's aan elkaar koppellen als het spelondersteund Halo = 4 Halo 2 = 16 etc.
Mm ik meende ook dat je max. 4 kon toch? Want wordt het anders niet erg veel werk voor de console om alle gegevens te verwerken? En lekker, 16 tv's bij elkaar zoeken
nee 16 kan ... 32 kan zelfs ... het werkt hetzelfde als Live ... dus als een game 32 spelers op live aan kan ... kan deze het meestal ook aan via system link ...soms kan je zelfs een xbox toewijzen als dedicated server
Ik wil met vrienden gaan linken met 3 xboxen welke kabels moet ik dan gebruiken en die kabels moet ik dan in de router stoppen?
Welke games ondersteuning LAN link?!?! Ik had laatst samen met een maat van mij onze X-boxen gelinkt via een goed werkende twisted UTP cable. Alleen hebben we beide maar 1 spel waarmee we samen kunnen spelen. We weet toevallig welke games nog meer het linken ondersteunen? (we zijn vnl. geinteresseerd in racing games)
187 Ride or Die 25 to Life Amped 2 Black Hawk Down Brothers In Arms Brothers In Arms Earned in Blood Brute Force Call of Duty: Finest Hour Call of Duty 2: (Big Red one) Carve Chicago Enforcer Close Combat Colin McRae Rally 2005 Combat Task Force 121 Commandos Strike Force Conan Conker: Live and Reloaded Conflict Global Terror Corvette: Zero to Gone Counter-Strike Crimson Skies Dead Man's Hand Deathrow Doom 3 Doom 3 Resurrection of Evil Farcry Instincts Farcry Instincts Evolution FlatOut Forza Ghost Recon Ghost Recon 2 Ghost Recon Island Thunder Ghost Recon Summit Strike Ghost Recon Advanced Warfighter Godzilla: Save the Earth Greg Hastings' Tournament Paintball GunGriffon: Allied Strike Halo Halo 2 Halo 2 Memisis Hot Wheels: Stunt Track Challenge Indycar Series 05 Inside Pitch 2003 Iron Phoenix James Bond GoldenEye: Rogue Agent Juiced Land of the dead Links 2004 MechAssault Midnight Club 2 Midnight Club 3 Midtown Madness 3 Moto GP Moto GP 2 Moto GP 3 MTX: Mototrax Nascar Heat 2002 NBA Inside Drive 2004 NFL Fever 2003 NFL Fever 2004 NHL 2K3 NHL Rivals 2004 Operation Flashpoint: Elite Outrun 2 Pariah Phantom Dust Powerdrome Project Gotham Racing 2 Project: Snowblind RalliSport Challenge 2 Return to Castle Wolfenstein Sega GT Online Serious Sam Serious Sam II Shadow Ops: Red Mercury Shattered Union Soldier of Fortune II Splinter Cell: Chaos Theory Splinter Cell: Pandora Tomorrow Spikeout: Battle Street Spy vs Spy Star Wars: Battlefront Star Wars: Battlefront II Star Wars: Republic Commando Star Wars: The Clone Wars Steel Battalion - Line of Contact Street Racing Syndicate TimeSplitters 2 TimeSplitters: Future Perfect TOCA Race Driver TOCA Race Driver 3 Tom Clancy's Classic Trilogy Tom Clancy's Rainbow Six 3 Tom Clancy's Rainbow Six 3 Black Arrow Tom Clancy's Rainbow Six 3 Critical Hour Tom Clancy's Rainbow Six : Lockdown Tony Hawk Pro Skater 2x Tony Hawk Pro Skater 3 Tony Hawk Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground Top Spin Tron 2.0: Killer App Unreal Championship Unreal Championship 2 V8 Supercars 2 V8 Supercars 3 Whacked! World Series of Poker XIII Yu-Gi-Oh! Dawn of Destiny _0/
Hey, het lukt me niet Counter Strike onder System Link te spelen. Het ligt niet aan de verbinding, andere spelletjes doen het wel gewoon (Halo 2, Doom, Deathrow) Eentje host, en de ander vind de game gewoon niet. Een van de Xbox'n heeft Live, daar doet Counter Strike het wel. Het enige dat ik nog kan bedenken is dat de ene counterstrike een update heeft via live, maar dat lijkt me echt stom. Halo 2 kunnen we ook nog gewoon linken ookal heeft eentje extra levels. Als dit het geval is, weet iemand hoe ik die ' update' weer kan verwijderen?. Het enige dat ik bij Memory zie staan is 2 extra levels, maar ik denk eerder aan een dashboard update. Wat houd dat zoizo eigenlijk in?