maar je drukt die crossover cable gewoon in de xbox of moet je er eerst nog een speciaal stekkertje aan maken?
ik heb ff dit topic gelezen of het er bij stond, maar volgens mij niet :{ Ik heb 2 xboxen in huis en die wil ik linken, dus heb ik een cross nodig maar je kan dan (dacht ik) ook nog online gamen. dus dat 1 xbox aangesloten is op een PC en dat je dan toch met 2 xboxen kunt gamen. Dus niet allebnei op xbconnect en dan elkaars room joinen. Ik weet dat ik het wazig uitleg, maar ik zou niet goed weten hoe anders Als je niet begrijpt wat ik bedoel of juist welen je weet het antwoord. reageer ff aub!!
Als ik het goed begrepen heb wil je dus 2 Xboxen en 1 PC linken. Daarvoor moet je een hub/switch/router (ik zou een router pakken, want dan kan je ook het internet delen) en 3 UTP-kabels hebben.
Misschien een domme vraag, maar als je de system link gebruikt, moet je dan ook in beide xboxen dat spel hebben?
ehm een router is GEEN hub nog SWITCH ... dus nee daar kan het niet mee .... tenzij je een router hebt met een ingebouwde SWITCH ... jeb je hebt voor beide xbox'en het zelfde spel nodig (ze moeten de data kunnen lezen) ... bij sommige games (bijv Halo heb je zelfs dezelfde versie nodig) .. thread gemoved naar networking
Hey ik heb een probleem: Als ik op xbconnect een game host en we zijn net begonnen valt mijn netwerk opeens weg. Dit is draadloos maar dat moet niks uitmaken omdat ik eerst wel kon hosten maar toen had ik nog windows 98 en nu xp. Heb alle verbinding (denk ik) goed ingesteld (misschien is dat een fout). Ik weet het niet, als ik btw ergens join werkt het wel gewoon goed, heb ook de windows firewall uitgezet en heb veder geen firewalls geinstalleerd.
Maak er dan maar een router en 4 UTP-kabels van Je moet trouwens ook nog een UTP-kabel van je modem naar je router leggen, maar die heb je waarschijnlijk al.
... wat ik dan doe is simpel... Ik start dan mijn PC, open mijn browser, ga naar de Xboxworld.nl forums en plaats de vraag in de Centrale Thread over Xbconnect. Voor het overige... /Mod Willen jullie je offtopic praatjes in de een of andere praatjesrubriek houden, please? PJ
Nou ik vind het probleem niet zozeer van xbconnect meer van windows xp En dus meer op zijn plaats bij systemlink Maar zo te merken heeft niemand een oplossing jammer
uhu, ik heb hier ook nog een extra router liggen van sitecom, hij gaf nogal erg veel problemen met zeelandnet dus heb ik een nieuwe gehaald, maar zou ik dan nog een extra router op die andere router kunnen zetten of wordt het dan wel erg ingewikkeld
Maakt het uit of je een HUB van 10 of 100 mb gebruikt?? Anders koopt ik ff een HUBje van een vriend (10 mb) voor 5 euro..