1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] system link (meerdere xbox'en linken)

Discussie in 'Games' gestart door Blade, 15 okt 2002.

1. Jesse

Jesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: gek :9 wat een saaie thread, ik heb m half gelezen... maar waar ik nu toch ook benieuwd naar ben, kun je ook meerdere Xboxen met elkaar linken?
    Dus, ipv splitscreen 4x4 spelers, 16 spelers op een eigen xbox met eigen TV.. kan dat?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja ... je kan nu al maximaal 16 xbox'en met elkaar linken (zelfs meerdere) je hebt dan een switch met bijv 16 poorten nodig en 16 normale utp kabels

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten, je game moet het ook ondersteunen om vanaf 16 verschillende xboxen gespeeld te worden.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    en iedereen moet de game bezitten :)

7. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Halo1 bijvoorbeeld? kan dat? als je een game joint bij halo1, dan is er maar plaats voor 4consoles toch? :{
    Hoe zit dat met Halo2?!? :confused:

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Achterop het hoesje van het spel staat met hoeveel mensen je het kan system-linken. Bij halo (1 en 2) is dat bijvoorbeeld 16. Je kan dan 16 xboxen aan elkaar linken zodat ieder zijn eigen TV heeft :).

9. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, jullie zien me blijkbaar voor noob aan 8)

Nah, ik snap.. Maar, bij HALO1, wanneer je met 4xboxen een game joint, is er geen plaats meer voor een 5e xbox,.. Toch?!? maximaal 4 Xbox-consoles kunnen linken. (maar dan kun je wel met meerdere personen op een xbox oftewel splitt screen)

Maar, bij HALO2, kun je daar dan wel met meer dan 4xbox-consoles in een game joinen..? (ja, ik weet dat je in een spel maximaal 16 spelers kunt hebben)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met halo 1 kan je idd maar maximaal 4 xbox'en linken

11. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    daarom vraag ik me af of dat ook met halo2 zo is..

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope de nieuwe spellen zijn vaak met 16 afzonderlijke xbox'en aan elkaar te knopen

13. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja? wow, wat is nieuw? ;)
    nee, serieus.. hier heb ik tenminste iets aan, eindelijk een goed antwoord hoewel ik dat eigelijk ook al verwachtte dat het zo zou zijn..
    tnx..!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan zelfs met halo 2 veel meer xbox'en aan elkaar knopen ... maar per game sessie kunnen er maar 16 mensen deelnemen ... de andere joinen gewoon een andere sessie ;)

15. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde laatst met mn neefje ook ff te linken. Dus 2 tv's, 2 boxen en ff zo een cross utp'tje gehaald bij dixons..zo een oranje. Gingen we ff PGR2 proberen en Top spin. Blijkt dat bij PGR2 je niet kan splitscreenen wanneer je linkt. En bij Top Spin kreeg ik telkens de fout dat de sessie was verlopen. Weet iemand het probleem bij deze twee (of kan je gewoon niet splitscreen doen bij PGR2...) of wat ik fout heb gedaan?

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Bij PGR2 kan dit wel hoor, moet je even opzoeken in het boekje. Top Spin heb ik geen verstand van...weet je zeker dat de kabel goed is?

17. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele boekje doorgespit, maar helaas kan ik nergens vinden hoe je dus niet in-game, maar via systemlink kan splitscreenen. En daarnaast is de kabel sowieso goed, want je kan wel op PGR2 met systemlink 1 tegen 1 spelen....

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    PGR2:
    - Multyplayer
    - System link
    - Dan drukt de 2e controller op start

Heb het even nagevraagd voor je :). Zo kan het dus.

19. Gunfighter

Gunfighter Tomcats by choice!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb het allemaal beetje doorgelezen maar ik wil even weten of het klopt.. Vrijdag wil ik dus een lan party geven, en dan ook met 3 of 4 xboxen aan elkaar ipv 2 wat altijd goed ging met een cross cable. Een vriend van me neemt zijn router (802.11g draadloze DSL-/kabelgateway-router) mee. Ik had gelezen dat een router dus een advanced HUB is, dus geschikt om te linken. Dus moet het nu lukken als ik de router via normale utp kabels verbind met 3 of 4 xboxen??

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ja, dat moet lukken :).

Deel Deze Pagina