werkt het bovenstaande niet? Bij mij krijg ik wel mijn mac adres... suport tab --> details --> physical adres is mac adres je krijgt dan dit lijstje te zien: Physical Address: MAC adres IP Address: ip adres Subnet Mask: subnet mask Default Gateway: gateway DHCP Server: DHcp Lease Obtained: 23-6-2003 20:26:12 Lease Expires: 24-6-2003 20:26:12 DNS Servers: DNS WINS Server:
hehehehe jeb... ik zit nu aan de Guinness en ik ben net terug van vakantie en ik ga trouwen ... ach ... bovenstaande manier werkt ook ... maar je hoort mij niet klagen is dronken en drinkt een Guinness
Neen maar het is wel duur! Kga wel eens zoeken... Kheb gisteren kabel ingestoken terwilj xbox aanstond en toen zocht hij zelfs niet meer achter verbidning weird kan toch geen kwaad?
Cool ik steek kabel terug in pc en hij werkt bijna direct!!! Misschien 2minuten gewacht. OEEH YEAH!!!! (xbox werkte wel op internet, na lang wachten)
Yes! volgende patient NB je faked zo namelijk de provider (ze denken dat je je computer gereboot hebt of dat je een connectie loss had)
Neeheen , mijn pc werkte direct, voor xbox moet ik nog steeds wachten!!! Moet ik OVERAL een adres invullen??? En hoe vind ik die juist? Met ipconfig alleen lukt het niet
Je hebt al deze gegevens kunnen vinden? en het werkt dan nog niet? Dan is mijn advies om toch een router te nemen, want dan weet ik het ook niet meer ...
Ik heb een tijdje xbox live gespeeld maar door een ambetant systeem van verwisselen van kabels is het alweer lang geleden. Toen ik het veel speelde ( toch wel enkele uren per dag) ging mijn upload & downoad helemaal niet zo snel! Ik weet dat je weinig upload hebt met telenet maar het gaat niet zo heel erg snel. Ik speelde vooral moto gp 2 moest dat een rol spelen. Ik heb ook nog een vraag: is er iemand die telenet heeft & een router???Ik ga nu dus een router kopen omdat ik wel veel wil liven & zo gaat het veel makkelijker. Of iemand die een goedkope router kent die WEL werkt met xbox live?
Ravenshield en Telenet op Live Ik twijfel wat ik zou kopen: Ravenshield of Rtcw. Maar ik vraag me af, met hoeveel man kan ik dan spelen? Wil iemand dit eens van alle twee de games zeggen? THX
Telenet is een provoider dus die bepalen niet met hoeveel je online kan spelen wel de verbinding die je hebt en de makers van het spel btw het is gewoon rainbow six 3 en niet ravenshield