1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 15 dec 2004.

1. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd.........

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Argh. De naam van de beste film ooit willen ze nu door het slijk gaan halen met ongetwijfeld een schijtgame die nooit aan de sfeer van de film zal kunnen tippen.

3. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet onze familie in een spel :) :)

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit spel denk ik wel kopen omdat ik de film geweldig vond en het spel Mafia ook ownde, maar ik kijk ook uit naar het spel Scarface :)

5. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Als de game net zo goed word als deel 1... Ik hoop het maar! :cool:

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep NFSU zuigt echt heel erg aars! :D

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Fifa is ook gewoon kut :{ Besturing van NFSU(1) zoog hard. Ze maken hun spellen gewoon niet goed af.

8. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    zoals iemand al eerder zei : moet je eens kijken naar lotr wat een mislukking dat is ( een film game ) dingen als TheHulk, Spiderman etc, die filmspellen zijn gewoon niets

9. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk er is nog niks over het spel te zien en tog gaat zowat iedereen al vertellen dat dit een kutgame word. Trouwens die hulk, spiderman en lotr waren games die gamaakt zijn vlak na of vlak voor de film (je kan dus zeggen dat ze het snel moesten afronden om het gelijktijdig met de film te laten uitbrengen). Aangezien Godfather allang uit is geloof ik zeker niet dat EA dit spel snel gaat afhandelen.

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    misschien, maar je kunt toch hopen dat het wat wordt.

en iets afzeiken van te voren helpt ook niets.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chillend!!

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    hmz dit hadden ze beter door de makers van MAFIA ofzo kunnen doen. In EA games zit niet echt vaak een strak verhaal. Fifa enzo :D 8)

13. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wil jij een voetbal spel met een verhaal dan????

lijkt me sterk.

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Godfather game..het zal mij benieuwen. Maar de teaser ziet er goed uit !
    Vooral de stem van Vito klinkt natuurgetrouw.

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Áls dit spel op xbox komt, en als het een beetje chill 'vergamed' wordt, dan ga ik hem zeker kopen... Licht eraan of het godfather gevoel een beetje blijft

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een heel nieuw spel. Niet een of ander iets waar al een deel 1 van bestond. Ik zie het somber in, waarom maakt EA niet gewoon zelf een Mafia game. Precies, daarvoor hebben ze niet genoeg capiciteit. Ze moeten het wel hebben van de goeie films, om ervoor te zorgen dat het goed verkoopt ookal is het een kutspel. Waarom zou je een filmnaam nodig hebben, als je denkt het helemaal zelf te kunnen ? Tja. Dat kunnen ze niet. :{

17. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet Misschien worden we toch wel verrast..Mischien word het toch wel een goede spel..

18. Rupac

Rupac Back in the days....

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal er vooral vanaf hangen of ze die sfeer uit de films kunnen nabootsen, en met een goed verhaal komt(dus niet dat je alles uit de film weer kunt doen want dat werkt meestal niet).

19. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

o wacht je neemt me serieus.... das zeldzaam. :D ehm?

Maar ik denk niet dat EA er een degelijk spel uit kan persen. Gewoon een mfia wannabee/mafiabeater ofzo. Het gaat iig geen breed spel worden. denk ik.

20. losse handjes

losse handjes Kijk mamma!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal als ea gebruik maakt van een filmlicentie, zijn het nieuwe films, waarbij de game zo snel mogelijk de na de release van de film ook gerealesed moet worden. Hierdoor werken ze vaak onder grote tijdsdruk. Dat is nu niet het geval, gezien the godfather al een jaar 20 (?) oud is.

Maar dat neemt niet weg dat ea al heel veel poepgames heeft uitgepoept. dus ik wacht het rustig af...

Deel Deze Pagina