Argh. De naam van de beste film ooit willen ze nu door het slijk gaan halen met ongetwijfeld een schijtgame die nooit aan de sfeer van de film zal kunnen tippen.
Ik ga dit spel denk ik wel kopen omdat ik de film geweldig vond en het spel Mafia ook ownde, maar ik kijk ook uit naar het spel Scarface
zoals iemand al eerder zei : moet je eens kijken naar lotr wat een mislukking dat is ( een film game ) dingen als TheHulk, Spiderman etc, die filmspellen zijn gewoon niets
Ongelofelijk er is nog niks over het spel te zien en tog gaat zowat iedereen al vertellen dat dit een kutgame word. Trouwens die hulk, spiderman en lotr waren games die gamaakt zijn vlak na of vlak voor de film (je kan dus zeggen dat ze het snel moesten afronden om het gelijktijdig met de film te laten uitbrengen). Aangezien Godfather allang uit is geloof ik zeker niet dat EA dit spel snel gaat afhandelen.
hmz dit hadden ze beter door de makers van MAFIA ofzo kunnen doen. In EA games zit niet echt vaak een strak verhaal. Fifa enzo
Godfather game..het zal mij benieuwen. Maar de teaser ziet er goed uit ! Vooral de stem van Vito klinkt natuurgetrouw.
Áls dit spel op xbox komt, en als het een beetje chill 'vergamed' wordt, dan ga ik hem zeker kopen... Licht eraan of het godfather gevoel een beetje blijft
Dit is een heel nieuw spel. Niet een of ander iets waar al een deel 1 van bestond. Ik zie het somber in, waarom maakt EA niet gewoon zelf een Mafia game. Precies, daarvoor hebben ze niet genoeg capiciteit. Ze moeten het wel hebben van de goeie films, om ervoor te zorgen dat het goed verkoopt ookal is het een kutspel. Waarom zou je een filmnaam nodig hebben, als je denkt het helemaal zelf te kunnen ? Tja. Dat kunnen ze niet. :{
Het zal er vooral vanaf hangen of ze die sfeer uit de films kunnen nabootsen, en met een goed verhaal komt(dus niet dat je alles uit de film weer kunt doen want dat werkt meestal niet).
o wacht je neemt me serieus.... das zeldzaam. ehm? Maar ik denk niet dat EA er een degelijk spel uit kan persen. Gewoon een mfia wannabee/mafiabeater ofzo. Het gaat iig geen breed spel worden. denk ik.
Meestal als ea gebruik maakt van een filmlicentie, zijn het nieuwe films, waarbij de game zo snel mogelijk de na de release van de film ook gerealesed moet worden. Hierdoor werken ze vaak onder grote tijdsdruk. Dat is nu niet het geval, gezien the godfather al een jaar 20 (?) oud is. Maar dat neemt niet weg dat ea al heel veel poepgames heeft uitgepoept. dus ik wacht het rustig af...