Nietszeggend antwoord: Er zijn een aantal members die goede resultaten hebben met ICS en er zijn er net zo veel die niets dan ellende hebben met ICS. Anders gezegd: Probeer het eerst. Als het werkt hoef je niks aan te schaffen. Maar houd er wel rekening mee dat het wellicht niet werkt en dat je alsnog een router en wellicht een nieuw modem zult moeten aanschaffen.
Ik weet niet of ik dit hier kwijt kan, dus ik probeer het gewoon. Ik heb nu kabelinternet via chello. Maar ik wil overstappen naar adsl. Mijn voorkeur gaat uit naar Tiscali Live 3mb, omdat je daar 2x zo snel dll en 8x zo snel upload. Maar je hebt daar wel een datalimiet van 20 gig. (Chello heeft maar 1500 up, en 128 down....classic dan) Mijn vraag is dus: Wie van jullie heeft ook tiscali en werkt dat goed met xbox live, en zijn er ook mensen die nog meer goede opties hebben ipv. Tiscali. (maar wel ongeveer een download hebben van 3000 (en een beetje) en een upload van 1024). Alles is welkom. Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb een vraag. Ik heb adsl tiscali met een usb-modem en ik wil live gaan. Ik weet dat ik genoe g up- en downstroom heb dus daar gaat het niet om. maar wat voor kabeltje heb je nou nodig, een ethernet kabel of gewoon een telefoon/internet kabeltje, want in mijn pc zitten alleen maar internet ingangen. Of kan het allebij
je hebt een crosscable ethernet kabel nodig (eventueel een netwerk kaart als deze niet in je computer zit)
oke is dit een goeie netwerk kaart ''Deze PCI Ethernet kaart heeft een een Realtek-chipset die een grote comptabiliteit voor UTP netwerken heeft. De kaart is auto-sense, wat wil zeggen dat hij zich afhankelijk van de rest van het netwerk aanpast op een snelheid van 10 of 100 Mbps.''' bij funprice.nl gezien
Nou ja... "Alle netwerkkaarten" gaat mij wat te ver. Zullen we er "Alle 10mbit/sec of 100mbit/sec ethernet netwerkkaarten met een RJ45 connector zijn goed" van maken? Of kan ik ook Xbox Live gebruiken met mijn NE2000 kloon?
Voor 10 euri kun je volgens mij ook een hele nette 3Com kaart kopen op marktplaats.nl. Misschien ben ik een luxebeest, maar ik koop liever een 3com kaart voor 3 tientjes dan een sweex voor een tientje. Technisch gesproken is die Sweex qua specs prima geschikt voor Xbox Live.
Stel die vraag gerust in het centrale topic over kabels. In dit topic hoort ie niet thuis (en het antwoord ook niet).
ja ik wil ook Tiscali dat 4 mb maar is datalimiet van 20 gig en ik wil wel liven en dowlnoad wel eens wat nummers dus zit te twijfelen denken jullie dat ik het haal( ik ben niet iemand die films download) EDIT: je kan ook Ethernet en multi pc modem bij Tiscali bestellen
Hey. Ik ben van plan om een USB-router te kopen om verbinding met xbox te maken. Ik las dat het voor de PS2 hjet wel kon, maar kun je met een USB-router ook verbinding maken met de xbox? ps: het gaat om : DrayTek Vigor 2200 USB
Ja, dat kan. Maar het eerlijkste antwoord is: Zonde van je centen. Je kunt beter je USB modem bij de vuilcontainer zetten en een ander modempie op de kop tikken. Vervolgens kun je een keuze maken uit alle breedbandrouters van de wereld. Volgens mij ben je dan beduidend goedkoper uit dan met die (inmiddels al een beetje verouderde) Vigor 2200USB.
Ja maar ik kan een usb-router ( Vigor 2200 USB) voor €50 krijgen en het schijnt een best goede te zijn. Maar, tis goed dat het ook bij xbox Live kan!
De Vigor 2200 serie is prima; heb er zelf ruim drie jaar plezier van gehad. 50 euri is inderdaad lekker goedkoop; daar kun je hem nauwelijks voor laten staan.
Wil je eff kijken of het zo klopt: - De USB-moden direct aansluiten op de USB-aansluiting van de router( Vigor) - Met een gewone netwerkkabel van xbox naar de router vervinden - De PC met een netwerkkabel met de router verbinden Alvast bedankt!