Ik heb Tiscali Start kan ik hiermee X-Box live doen? en weten jullie mischien iets van de Sagem 908 Router af.. die heb ik namelijk en ik vind het maar een raar ding...
Kon zo snel geen Tiscalli Start vinden op de site. Maar als je de snelheden weet van het abbonement weet je snel genoeg of je er op Live mee kan.
Ik heb ook overal gekeken maar ik denk dat het dan aan mijn modem ligt. Ik heb namelijk al een xbox live pakket maar het lukt me nooit. Ik krijg niet eens een directe verbinding voor elkaar.
dan heb je een ande probleem druk na troubleshoot (noteer de melding) op Y noteer de P en L waarde druk op a en noteer de MT IC en NT waarde
heb tiscali surf, met datalimiet. als ik dan live heb, gaat dit dan ten koste van die datalimiet? zo ja, hoeveel is dan dan?
Ja ... het hangt van het spel af ... hangt van je surf gedrag af ... hangt van je on-line tijd af ... kortom kijk in een glazen bol .. voorspel de toekomst en je weet het antwoord je kan het dus niet van te voren weten
Ik ben van plan om van Chello over te stappen op Tiscali ADSL Smart omdat ik bij Chello te veel storingen had en een waardeloze klantenservice. In het begin van deze tread staat dat er vrijwel nooit storingen zijn e.d. Is dat nog steeds zo ? En zijn er nog dingen die ik moet weten over Tiscali. Want ADSL Smart lijkt mij de beste oplossing, maar ik hecht veel waarde aan betrouwbaarheid van mijn provider.
check www.speedtest.nl om te zien welke provider in jouw buurt het beste is ... want elke omgeving is anders
De service staat daar niet op vermeld, daarom vraag ik het hier aan mensen die ervaring hebben met Tiscali ADSL. Zijn het goede of slechte ervaringen ? De snelheid is niet het allerbelangrijkste, dat staat wel op websites vermeld. Het gaat erom dat ik er op kan vertrouwen dat het internet het doet en dat áls je de helpdesk eens moet bellen dat je dan niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd en afspraken niet na worden gekomen, zoals bij Chello het geval is.
wij hebben ook tiscali, in het begin betaalde we 14 per maand (actie ) en nu 25 in plaats van 34 en alles werkt toppie
Sorry voor de late reactie maar ik wilde toch even wat zeggen. Ik hoor dat iedereen zegt dat deze abbo niet goed genoeg is... Of halo heeft de verkeerde snelheden genoemd of die prijs per maand klopt niet. Als je 34.95 betaal, net als mijn abbo, dan zou je 1120/352 kbit moeten halen. Da's toch wel genoeg voor Xbox live neem ik aan ? Dan hoop ik dat ik ook met mijn Lite abbo straks geen lag heb?, want ik heb gewoon 1120/352 kbit/s. Ik denk overgins dat Tiscali dezelfde snelheden gebruikt bij haar lite abbo's als de conurenten(wanadoo, hetnet).
hmm die reace van jou is volgens op een oude thread ... ... de snelheden zijn nu anders zijn reactie was gepost op 25-06-2003, 21:08
Downloadsnelheid: 992 Uploadsnelheid: 320 Hier mee kun je toch wel goed op live spelen? En is tiscali nog steeds zo betrouwbaar?
Hier kun je goed mee op Live spelen. En ik lees hier weinig klachten op Tiscali, ze zullen dus wel betrouwbaar zijn
maar die zijn al aardig gedateerd, dus vraag ik het maar nog een keer. Werk tiscali nog steeds zo als het hoort?