1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Top Spin @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Borix, 6 nov 2003.

1. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort waarschijnlijk(hopelijk) een update voor al die stront fouten.Zoals optimatch,friend-rankings,replay aan-uit,taunt aan-uit.Stom eigenlijk dat ze dat niet door hebben gehad.

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens een goede partij gespeeld. Was echt tof, 3-4, 4-3, 3-0 gewonnen. Was de spannendste partij die ik gespeeld heb. Daarna weer 2 keer verloren dus ik ben meer gezakt dan gestegen, maar wat een goede game is dit zeg. Dit zal ik nog wel even blijven spelen

3. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij dat je niet 5 setters hoeft te spelen van 6 games. (kan overigens wel) Als je dan een spannende match heb zit je zo 2 uur achter je Xbox :).

4. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa... dat vind ik dus wel jammer dat dat niet kan bij official match... dat zou echt geweldig zijn

5. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Echt tof spel, maar wel klote dat je niet een soort van 'filter' op je games kunt zetten als je d'r één create.
    Nu word ik regelmatig gejoined door 'high' ranked spelers die mij NOG lager op de wereldranglijst slaan :mad:
    Zelf zoeken mbv van 'opti-match' met 'players around me' werkt ook voor geen meter.

Gameplay is online idd veel anders, offline sta ik nu 6e op de ranking, maar online krijg ik geen voet aan de grond.
    Toch veel last van lag waardoor je timing (gewend in de offline mode) mis gaat.
    Volgens mij kun je dus beter niet oefenen in offline mode (aleen effe je stars en skills halen) maar zo snel mogelijk online gaan.

p.s. Als iemand nog kanonnenvoer nodig heeft?!...voeg me toe! lol

Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  6. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben zeker geen master in Top Spin (nog niet dan iig :D). Ben veel weg voor mijn werk en nu ook weer, heel de week in Friesland en dus ook geen Live :'-(. Maar vanaf volgende week heb ik waarschijnlijk zee-en van tijd, dus dan ga ik de uitdaging aan! Hehehe, ookal beat jij me vet misschien, dan leer ik daar weer van :p

Ik vind het spel ook nogsteeds erg vet, maar ik win nog geen 3-0 op grandslams. Al heb ik net wel Grandslam van Parijs gewonnen.. Gravel ligt me wel :)

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat het maar eens tijd is voor een XBW Top Spin toernooi :D
    Maar helaas heb ik nu proefwerkweek. Dus ik kan het (nog) niet organiseren.

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat dat XSN SPORTS eigenlijk beginnen,want
    ik zie nog steeds op de site COMING SOON staan.

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Whehe, ik kon het niet laten 8)
    Check m'n sig, en schrijf je in!

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ben moenteel online maar hij kan telkens niemand vinden die tegen mij wil spelen. Iemand een idee hoe dit komt?

11. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Niet zo'n geschikt moment van de dag ofzo?
    Ik heb net ook gespeelt, maar ik host altijd zelf.

Dus als ik jou was zou ik gewoon zelf hosten, en dan alles op 'any' zetten. Dan heb je binnen 2 minuten een tegenstander :)

Succes ermee!

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, biscuitje het i gelukt alleen word ik vet ingemaakt telkens. Beetje jammer.

13. Washand

Washand Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen mijn vriend :)

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Exactely, that's the magic word; 'Practice'

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij, of zit er verschil in timing tussen off- & online spelen? Online gaat me hele timing de soep in en raak ik de meeste ballen maar half, en ik kan vaak niet eens de goede richting geven, iets waar ik offline totaal geen last van heb.. Ik vind dit erg frustrerend als je slagen die je gewend bent opeens niet meer willen werken.. Zelfs in een wedstrijdje die ik wel met 6-0 won gingen veel teveel slagen fout die ik 100% zeker afmaak offline.. Enige wat wel redelijk goed gaat zijn de riskservices, maar zelfs die gaan veel vaker fout online.. Het zal wel iets met de netcode te maken hebben die ik (nog) niet gewend ben ofzo..

Hebben hier nog meer mensen last van??

16. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja das precies wat ik hierboven ook bedoelde. Online gaat alles de mist in door vertraging, lag etc.... zeer frusterend . Ik denk inderdaad dat oefenen het enige is wat helpt.

17. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar, ik denk dat ik het door begin te krijgen.. je moet gewoon ff wennen aan de andere timing, het is een gevoel, moeilijk uit te leggen..

Net een hele gave partij gespeeld tegen een Fransman op rolland Garros.. 4-6 6-4 6-0.. Ik begon ze opeens te raken die ballen, je moet toch iets langer wachten en je mannetje beter in positie hebben dan offline denk ik..

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  18. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen nacht m'n eerste wedstrijd online verloren. Ik speelde met mezelf tegen Tommy Robredo. Eerste set verloren met 7-5. Bijna elke game was close met aantal breakpunten...

De tweede set werd de lag echt te erg en werd ik de eerste vier games helemaal weg geslagen. Daarna weer iets beter, maar toch verloren met 6-2.

Wel supervet via live, zeker als het een beetje gelijk opgaat. Timing is inderdaad wel even wennen. Aangezien ik vanochtend om zes uur weer moest gaan werken, heb ik om 1:15 de Xbox toch maar uitgezet. Zaterdag zit ik waarschijnlijk de hele dag top te spinnen!

19. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens de bedoeling dat als je 'n game host, en je zet 'players ranking' op 'around me' dat daadwerkelijk ook ALLEEN spelers die bij je in de buurt staan kunnen joinen?
    If so...dat werkt het iig (nog) niet. Hoe kan anders iemand die 9e staat op de ranglijst mij joinen? (Sta momenteel op 7851e plaats grrrr, veels te laag voor mijn niveau :{ , staan er maar iets van 30 onder ofzo) maar lijkt wel of ik high-ranked players aantrek, en da's niet leuk, voor beide partijen.
    En wat is eigenlijk de tolerantie voor 'players around me'? (als het nog eens ooit gaat werken!)
    Is dat +/- 100, of +/- 500...weet iemand dat?

Deel Deze Pagina