1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Top Spin @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Borix, 6 nov 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta nu op plaats 7700 en speeel ook tegen alleen maar hele hoge beetje vaag inderdaad./

2. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 gewonnen en 4 verloren, dus mij mag je wel toevoegen aan je friendslist.. Ik ben zeker (nog) geen topper zolang ik die online timing nog niet helemaal goed doorheb.. ;)

Ik speel wel trouwens alleen maar exihibition matches zolang die timing niet goedzit.. Pas als ik die onder de knie heb ga ik de officiele ranking in.. ;)

Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil eens tegen nederlanders spelen! voeg mij ff toe: Jantje

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja alle hollanders met Top Spin mogen mij ook wel toevoegen, weert niet of dat topic hiervoor bedoeld is maar goed: Gamertag: Blaauw

5. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is eigenlijk het grote probleem van dit spel, wat ik eerder al met NHL 2k3 had ondervonden... Het lijkt wel alsof niemand het speelt!! Bij moto gp en UC enz zijn telkens talloze servers te vinden waar je kunt binnenhoppen, maar bij Topspin zie ik nooit iemand.
    En dan maar weer zelf hosten idd...

6. Ik heb nog een aantal schoonheidsfoutjes:

- Lag
    - Slaat de bal soms niet
    - Je kunt de rank niet zien in het begin
    - Aan het eind kun je niet doorpraten
    - Optimatch werkt niet best
    - Aan het begin moet je steeds weer het camerastandpunt instellen dus je staat iig al met 0-15 achter als je pech hebt.

Kunnen deze fouten nog worden opgelost door een update ofzo? Dit maakt het helemaal een goede game! Want het heeft de potentie. Ik geef het spel nu al een 9! Kan een 9,5 worden.

7. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Het beste zou gewoon een lobby zijn, waar je aldaar je tegenstander kunt uitkiezen...

8. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet, maar krijg hem wel.
    Ik zou graag willen weten of je singleplayer gespeeld hebt moeten hebben om live te gaan.
    Ik bedoel te zeggen, heb je die skill points nodig om beter te zijn in live!?

9. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Zonder je eigen vrouwe of manneke kun je geen officiele wedstrijden spelen, wel oefenwedstrijden....

Antwoord op je vraag is dus nee... tenzij je serieus mee wilt doen...

10. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dus die skill points die je verdient hebt kun je weer gebruiken in live.

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zonder die skill points maak je haast geen kans op Live..

12. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    joehoe ik sta nu 460 op de ranglijst. Gaat wel lekker _O_

13. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    een 2de deventernaar komt eraan hoor... zit morgen op live... nog ff mn laatste 2 skillpoints halen :p

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'nn laatste 6 potjes ofzo alleen maar lag gehad. Sinds gister eigenlijk. Eerste set is geen probleem, maar het begint in de 2e set. Iemand hier nog meer last van? Ik heb @home, en of ik nou host of niet het blijft hetzelfde. In het begin had ik hier helemaal geen last van, maar begint nou wel heel irri te worden zo.

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van.. Ik zit op Demon ADSL 2048/512.. Maar je blijft natuurlijk ook afhankelijk van de verbinding van je tegenstander..

16. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat deze game nodig heeft? ....een drastische update!en snel een beetje.Spel is gaaf maar heeft gewoon te veel last van irri foutjes.Er is wel over nagedacht.... maar niet lang genoeg.Microsoft werk aan de winkel, een hoop werk.

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook 2 daagjes en ik moet zeggen supergame!! Volgens mij kan ik het ook wel een beetje, sta nu 3000ste maar ik zal snel stijgen let maar op ;) Ik zou zeggen voeg me toe en daag me uit !!

18. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk de gewone snelheid die je bij alle games nodig hebt!

19. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik was vanochtend nog 130e maar na 5 potjes verschrikkelijke lag verloren te hebben van lage ranking gassies sta ik nu 300e ofzo :mad:

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... wat ik nog steeds jmmr vind is dat het vinden van spellen zo verdomd lastig is. Ik kom bijnan altijd tegen lage tegenstanders uit waardoor ik makkelijk win en makkelijk stijg. Ik kies altijd quick match omdat met optimatch ik helemaal geen wedtrijd weet te vinden. Je merkt ook dat meer mensen dit expres doen of dat ze dat ook overkomen, daarnet tegen de nr 200 van de wereld ofzo en die maakt ik met 3-0 in, toen ging hij al scheldend weg. Van al mijn potjes, stuk of 60,heb ik pas 4 leuke en uitdagende wedstrijden gehad. Voor de rest is het inmaken of worden ingemaakt. Maar dat neemt niet weg dat het een toppertje blijft natuurlijk

Deel Deze Pagina