Ik zou ook graag een update zien waardoor je kan zien wat voor rank je tegenstander heeft... Praten er bij jullie ook zo weinig lui? Ik heb pas bij 3 van de 40 potjes meegemaakt dat er iemand wat zei...
Ha heras, Was een leuke wedstrijd die we gisteren hebben gespeeld Als je het goed vindt voeg ik je toe aan m'n friendlist, kunnen we vaker een potje tennissen. Ik hoorde jou echter ook pas aan het eind van de wedstrijd praten. Bleek dat ik zomaar met een echte Nederlander zat te gamen....
Ik vind top spin op live zeker wel lekker lopen, oke er zijn wat schoonheids foutjes maarja bij ons is nooit iets perfect ! Ik ben vandaag wel ff hard gegaan van de plaats 1.500 naar 269 hoppa!!
Ik kan geen invites naar mijn friends sturen !!! Kom daar eigenlijk nu past achter, heeft iemand anders dit probleem okk? Ik heb het alleen bij Top spin ik ben er al achter het kan alleen bij exhibition.
Jij dan. Ik geef alleen aan dat ze het echt erg fout is gegaan met Top spin op Live en dan heb ik het over die lag
Ik heb weinig last van lag, en als ik dat wel heb dan speel ik weer eens tegen een vage Fransman ofzo die een vage verbinding heeft.. Als jij altijd lag heb mag je je eigen verbinding wel eens op kwaliteit gaan testen..
Yep dat is zo irritant; ik heb ADSL basic van planet, ik download met 100 kb per seconde, dus dat lijkt me genoeg
Als je dat erbij had gezegd was het wel nuttig ja. Maargoed, ik heb van de +- 200 wedstrijden die ik nu heb gespeelt, maar bij een stuk of 4 last gehad van lag. En dan ligt het niet aan het spel, maar aan de tegenstander. Dus om nou te zeggen dat het live-gedeelte slecht uitgewerkt is :{
Ik heb een probleem met Top Spin, ik krijg telkens een blauw scherm soms halverwege en een keer aan het einde van de wedstrijd toen ik al gewonnen had. Maar toen moest ik mijn xbox restarten stond er en dus had ik verloren en was ik mijn opunten kwijt en donderde mijn ranking omlaag. Heeft iemand dit ook weleens of heeft iemand een idee hoe dit kan??
Had zojuist verschikkelijk veel last van lag, maar mn tegenstander bleek er weinig last van te hebben... daar ging mn 3-1 2-0 voorsprong... De timing lukte nie meer en dan ben je kansloos... @ Blaauw: Blauw scherm? Dat klinkt nie goed. Zou aan je disc kunnen liggen, of misschien wel je xbox...
offline heb ik er nog geen last van gehad iemand anders heeft het trouwens ook in een andere thread gepost dus ik ben niet de enige
Mense ik heb nu ook Top Spin, voeg me maar toe. Ik ga zo ook ff wat mensen uit deze thread toevoegen aan mijn friendslist
wat een drama avond. ik denk ik ga weer eens wat potjes spelen. volgens mij is mijn inet verbinding een beetje brak vandaag. heb 10 potjes gespeeld. 10x lag, 2 gewonnen en logischerwijs 8x verloren. daar gaat mijn mooie positie van 220.
ik begin een beetje gek van die bugs te worden in dit spel... ik had een 7-0 winning streak en ik was net bezig mn 8e game op rij te winnen en ineens zie ik een scherm...turn of you xbox and turn it back on is het nog als een verliespartij geregistreerd ook is al de 2e keer trouwens