Wordt ook helemaal ziek van die lag af en toe... Soms zie je gewoon dat die gasten er beter mee om kunnen gaan. Ze zijn t waarschijnlijk gewend...
Ik had even een vraag : Ik stond eerst 1076 toen verloor ik door lag toen stond ik 1277 en toen won ik 11 wedstrijden op rij en toen stond ik pas 1016. Terwijl de meeste stonden gewoon zo rond de 1500. Gaan jullie ook zo langzaam omhoog??
ik heb ook een vraag: hoe bestrijd je iemand die veel risk shots gebruikt? je hebt mensen (vooral die hoog geplaatsten) die elke service van mijn retouneren met een risk shot, ik heb geen idee hoe ik dan effectief kan terug slaan iemand tips?
Risk shot terug maar dat is erg moeilijk en anders is een slice de beste oplossing, dan houdt je tenminste het punt aan de gang.
Achterin blijven staan, dan kan je hem wel normaal hakken, of een dropshot voorin, maar dan heb je grote kans om hem in het net te slaan. Maar dus gewoon achterin blijven. Veel mensen doen het, die hebben gewoon geen skills Kmaak ze dan ook zo in
Wat is er verbeterd met die nieuwe update, want ik speelde vandaag weer eens. En dit is al de 2e keer in korte tijd dat de stats zijn gereset.
Na de 1ste patch kon je tijdens het laden disconnecten en dan verloren beide spelers punten, erg dom dus. Ook was het vaak dat als je tijdens de wedstrijd disconnecte je geen punten verloor. Na de 2de patch kun je gewoon vantevoren disconnecten zonder dat iemand punten verliest en disconnecten tijdens de wedstrijd levert ook niks meer op.
Pft ik speel net nog een beetje, deze keer geen lag maar wel enorm irritante mensen... Iemand die ENKEL maar dropshots doet & 50% de netband raakt & toch overslaat. In z'n service doet hij zo'n effect-bal naar een kant, loopt naar net & volleyt de andere kant. Dat laatste kom je echt wel VEEL tegen... Matchen zoals je op tv ziet komen toch wel niet voor online, naar mijn mening. Enkel als je thuis met vrienden speelt, speelt iedereen "normaal", maar op live...Stomme strategiën...
Ik ben ook nog op zoek naar een aantal mensen met wie ik eens relaxed een potje top spin kan spelen. Ben zelf nog een beetje n00b in het onlinegedeelte, maar ik zoek dus wat playmates Voor diegenen die er behoefte aan hebben, voeg me maar toe: Rox NL
Nou geloof die achterlijke patch helpt voor geen meter! Er zijn bij mij cheaters geweest die na de wedstrijd hebben 'gedisconnect'. Rara wat er gebeurde...hij kreeg geen punten en ik ook niet! Ik word er gek van...speel ik de wedstrijd van mijn leven (foking pijn in mn duimen en blaren gekregen) en dan gebeurt er zoiets. Bij 1 weds. daalde ik zelf in punten, dit is echt niet normaal. Hier heb je een paar namen waar tegen je beter niet kan spelen, 'Foste90' (zoiets) en de Nler 'Raymann NL', die fli**er. Bah wat onsportief! Hier moeten de makers echt wat tegen doen en goed.
Damn, heb net een probeempje gehad!!! Ik speelde tegen iemand en ik won. Toen we de punten zagen, stond er bij ons beiden bij ranking: 0. Alle2 onze rankings stonden op 0. Ik stond net 380e. Nu heb ik niet veel zin meer om terug te beginnen hoor.
heb net voor het eerst online gespeeld maar werd er echt gek van... hebben jullie ook van die vervelende vertraging onder het spelen?
ok, ik vind topspin echt een heel bruut spel om op live te doen, maar ik kom zo weinig mensen tegen. Vaak zijn er geeneens games om te spelen. Dus mijn vraag: Wanneer spelen jullie topspin. Je kan me eventueel aan je friends list toevoegen.