Yup! En dat MET alle features die op de eerste post van deze thread worden genoemd. Overigens is het niet een kwestie van 'kunnen' downloaden maar van 'moeten' want het is natuurlijk een verplichte update...... Nu maar hopen dat XBL niet weer de hele dag down was net als toen ze overschakelden naar XBL v 2.0 :{ Maar.... ik kan niet wachten. Xbox Live is dan echt zooveeel beter dan PS2 Network Gaming..... MS may have lost the console war, but 'it's won the online battle
Met ingang van de volgende xbl versie gaan de nieuwe gebruiksvoorwaarden in, weet iemand wat er veranderd is?
Jeb ik heb het vermoeden dat er een Spam clausule komt (voice mail mag niet gebruikt worden voor spam of reclames... tenzij de gebruiker aan geeft dat dit mag) Tevens vermoed ik dat er een website clausule komt, omdat je waarschijnlijk een eigen webruimte krijgt (zoiets als MSN) ... maar dit is een gerucht
Klopt, ik kreeg een mail van Xbox.com waarin stond dat alle Live abonees akkoord moeten gaan met de nieuwe voorwaarden, daar staat idd. een spam clausule in....
Waar staan de abonnement's kosten in de nieuwe voorwaarden ? Waarom staan ze niet direct bij de nieuwe voorwaarden ? Dat is net alsof je een contract voor het kopen van een auto sluit zonder dat je weet hoe duur ie is...
Mooi , 3.0 komt dus al over een maand . Hopen dat ze dat probleem "Niet horen en zien van mensen" opgelost hebben...
ey gasten, ik snap het niet iedereen lult over een update e-mail, maar ik heb er geen gehad ! heb ik nu een probleem? ik ga ff dat 0800 nummer bellen!
Zou mooi zijn maar ik denk niet dat het op valt te lossen in xbox live. Ik heb het bij mij zelf verholpen door gewoon wat shit in te stellen, zie de thread hierzo. Zal wel mooi zijn trouwens, pandora tomorrow en xbox live 3.0
zoals ik al zei dat is een instellings probleem (tussen provider en beeldscherm) .... pandora tomorrow kan ook zonder live 3.0
nu dat we toch al bezig zijn over splinter cell is splinter cell Pandora tomorrow ondersteunt hij xbox live 3.0 nou of niet?
[offtopic]Als ik m'n provider -chello- bel , kunnen zij het dan oplossen ?[/offtopic] Als die gaat updaten , doet die dat dan gelijk als je op xbox live gaat of moet je dat zelf aanklikken ?
Doet ie gelijk... het probleem niet horen of zien is een complex probleem en niet alleen provider afhankelijk dit moet je zelf oplossen ... zie deze thread voor mogelijke oplossingen laten we het hier alleen over xbox live 3.0 hebben