Ja dat weet ik maar ik bedoelde meer van dat we aant eind van de maand verwend worden met Pandora Tomorrow en live 3.0
Sorry hoor Maar als Major Nelson wat zegt is het officieel. Hij is namelijk program director XBOX LIVE. lijkt me duidelijk. p.s. hij zit in mijn friendslist (relaxse gast maar je krijgt er geen woord uit) LOL
Ehm .. de post van Mirik is ook weer een ijdje oud ... Toen was het nog niet officieel ... maar wie is die Major Nelson ... is het een Nederlander... Amerikaan? en hoe krijg ik hem in mijn friendslist
Major Nelson op de xbox.com forum in de live gedeelte vind je em hij is de nieuwe director van live DE MAN ACHTER LIVE en je ken hem toevoegen in je vriendenlijst hij speelt zelf ook een aantal games ik zie heb ook bijna elke week 3x splinter cell pandora tomorrow aan et spelen is dus zen gamertag is Major Nelson
mijn gok = lees gok na de aankondiging op GDC (25 maart) ... dus mogelijk is de release 25 maart (us = 26 maart laat NL) .... of een paar dagen later
Ja, denk ook dat ie tegen de GDC komt. Een uitgelezen moment om de wereld versteld te doen staan met de verniewde Xbox Live!
Voor de mensen die stiekem hopen dat de nieuwe live deze week nog komt. Kunnen et et vergeten -GVD - Xbox Live 3.0 word deze week niet gereleased en de kans is klein dat hij deze maand nog komt reden hier voor is PIN probleem Je ken dit leven op de fora van xbox live 1. 2.
Hmm, tis al april en nog steeds geen live maar we komen er wel in de buurt www.xboxlive.com is al veranderd. De Feature's list van xbox live 3.0 is weer terug gekomen op de xbox forums. en wat mij op valt de geluiden van xbox live veranderen!! want als ik in dashboard zit en iemand add mij als vriend hoor ik een heel ander geluid dan eerst was dus we komen er in de buurt
edit1:Nog niet opgemerkt dat er geluiden zijn veranderd , maar hij zou er al 2 weken zijn @Dudes at microsoft , Hurry up edit2 : Het is nu al 11 april en nog steeds niks edit3 : Het is nu al 14 april en nog steeds niks
Wie weet er nou een datum wanneer het nieuwe dashboard uitkomt?Ik sta te popelen om hem te downloaden
Dit weet nog niemand .... Maar ik vermoed in juni, omdat deze net als xbl 2.0 op E3 bekend gemaakt word.
Er komt geen nieuw dashboard, mischien meer opties in het huidige.Check http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=6914215 voor meer info
WTF voeren ze daaruit in Redmond? Ga eens werken ofzo... ik wil voicemails kunnen sturen..... Wat is het eigenlijk het eerste spel dat volledig van de XBL 3.0 features gebruik maakt?
Steel Battalion:Line of Contact maakt er al een beetje gebruik van ... alle nieuwe games zullen nu de 3 features kunnen gebruiken .... maar het eerste spel dat echt alles gaat en mag gebruiken is Halo2