Dat zegt nog niets voor de Live 2.0 update is xbox live ook 3x down geweest voor de updates .... verwacht hem maar tijdens de e3 (er na of op de dag zelf)
Ok. Trouwens de link die ik net heb geplaatst verwijst naar een post op het xbox.com forum.Deze post is net gewist, mischien heeft iemand van MS er voor gezorgd dat dit niet te ver door zou lekken.
ze hebben hem opgeschoond er lopen veel Tsunami threads op het forum ... mogelijk was het een grote schoonmaak ... maar ja het staat nu ook op de frontpage van vele xbox sites
Dat, werkt hellaas nog niet de game moet dat ook Supporten en dat doen ze nu nog niet dus dat ken hellaas niet we moeten echt wachten tot de eerste game met xbox live 3.0 volledige ondersteuning heeft
Definitief, dus. Als je nu inlogt op Xbox Live krijg je een boodschap dat Xbox Live vanaf 21 april 15:01 uur (13:01 uur GMT) voor een periode van ca 24 uur plat zal gaan ivm de installatie van nieuwe features.
Precies Graveheart; ik dacht dat ik teveel negatieve feedback had ofzo (kan nooit natuurlijk...) Maar zullen games als Top Spin en PGR2 ook voice berichtjes ondersteunen want dat is verdomd handig met TS. Zit je in een game die bijna afgelopen en is en krijg je een invite: dan kan je dat tenminste zeggen dat die ander ff 3 minuten moet wachten.
Volgens mij is het alleen maar voicemessages sturen vanuit de dashboard, maar dan kun je dus iets sturen als: 'Hee, zullen wij om 20:00 afspreken vanavond om te gaan CS'en? Ik host wel' of zoiets.... en als die ander dan zijn Xbox aandoet dan hoort hij dat... Morgen gebeurt het al
Hope so Me neefje had eindelijk z'n creditcard binnen , belt die mij ... Kan jij op xbox live? Ik zeg: Nee , die zijn vandaag aan het updaten