1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Tsunami! (Xbox Live 3.0)

Discussie in 'Games' gestart door Razer, 13 jan 2004.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan helemaal geen Voice Messages sturen naar m'n friends in mijn Dashboard, er staat alleen: Join Friend, Send Voice Chat invation & Remove Friend.

2. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    In de aankondinging van de Live update van vandaag stond toch duidelijk dat

1) De MSN koppeling pas in een later stadium wordt uitgevoerd, en

2) De nieuwe features zullen niet direct zichtbaar zijn, want ze vereisen wel eerst een game die die features ondersteunt.

Het staat met zoveel woorden in de Tsunami aankondiging, dus eerlijk gezegd begrijp ik jullie commentaren niet. Of komt dat gewoon doordat jullie een leesbrilletje nodig hebben? :confused:

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien wil hij gewoon even een bevestiging of heeft hij het niet goed begrepen? :confused: Hoef je niet meteen zo bazig te doen heur ;)

4. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0

In mijn dashboard - Friends zie ik geen optie voor 'voicemail' ?
    Ik zie alleen de optie Join Friend, Invite to chat en Remove Friend. Heb Live zojuist geupdate...

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Doe maar gewoon inviten,en je krijgt een message of je een voice ding wilt sturen.

6. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar.. heb al wat gevonden op xbox.nl

V: Hoe kan ik een gesproken bericht opnemen?
    A: Voer de volgende zeven eenvoudige stappen uit:

Ga vanuit het Xbox Live Dashboard naar je Friends List.
    Selecteer Add Friend.
    Typ de Gamertag die je aan je Friends List wilt toevoegen.
    Selecteer Done.
    Je ziet dan het volgende bericht: “Do you want to send a voice message with this friend request?” Kies Yes.
    Klik op de knop Record (werkt net zoals een video) en spreek je bericht in de microfoon van je Xbox Communicator in. Je kunt een bericht van maximaal 15 seconden inspreken.
    Als je klaar bent, klik je op de vierkante stop-knop en kies je Send.

V: Kan ik een Voice Message meesturen met een Game Invite?
    A: Nu nog niet. Maar we zijn samen met de developers hard aan het werk om die functionaliteit in de komende maanden te kunnen gaan implementeren. We houden je op de hoogte!

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    dat maakt de boel al een stuk duidelijker

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    En de UL en DL waardes zijn eindelijk weg. (Gelukkig maar; dat scheelt een hoop overbodige discussies...)

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hier dan nog maar een keer....

==============================================

Tsunami: The Inside Scoop on the Xbox Live Update

Well, it's been a long day and night, but the upgrade is now complete, and Xbox Live™ is back online.

If you’ve been reading about this upgrade (codenamed Tsunami), you might be wondering where all the fabulous features are. Well, they’re in there, you just can’t see ‘em all yet. We built in a ton of gaming goodness, and right now, there are a lot of game developers working their pasty little fingers to the bone on using these features in their new games. But, you won’t be able to see them, use them, and love them until the games currently in development are spinning in your Xbox video game system. But, when you do, baby, you’ll soon wonder how you ever lived without ‘em!

But, don’t despair. You’ve got a cool new feature that you can use right now. You know that Friend Request you wanted to send last night when Xbox Live was down for this upgrade? Well, now, you’ve got the option to attach a 15-second Voice Message to it! Go ahead, try it … we’ll wait for ya.

Back already? Kicks butt, doesn’t it? While we’re waiting for the new games that support Tsunami features, we’ve got another little surprise up our sleeves. Come late May, you’ll be able to see your Friends List in your MSN® Messenger tab. So, as you’re instant messaging your buddies, you can see if your Xbox Live Friends are online or off as well as which game they’re playing. How cool is that?

Here’s the deal on when features will be available:

Voice Messaging with Friend Requests: Available now.
    MSN Messenger Integration: Coming in late May.
    In-Game Voice Messaging: Available when games that support it hit shelves.
    Teams: Available when games that support it hit shelves.
    Competitions: Available when games that support it hit shelves.
    Title-Managed Online Storage: When games that support it hit shelves.

Deel Deze Pagina