1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. twist

    twist Guest

    Het gaat er niet om hoeveelste je staat, die erwin op nr.1 die is ook easy om in te maken maar staat toch op 1.
    darksquad mag het proberen hoor.
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    De plaats die je staat staat zeker niet voor hoe goed je wel of niet bent hoor.

    Heb vanmiddag nog even tegen die erwin gespeeld en gewoon gewonnen.
    Het probleem met die mensen is dat ze ALLEEN maar spelen met die one shot kill games.
    Op die manier krijg je dus vollop kills in een game,en stijg je dus met vollop plaatsen in die ranglijst.
    Niks voor mij persoonlijk hoor,want vind het vollop saai.
    (instagib geloof ik heette die mod)

    Speel maar eens een normaal potje tegen ze,en beuk ze alle kanten van de arena op.
    Je zult verrast staan hoe simpel dat wel niet is :) :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  3. twist

    twist Guest

    8) hehe ja, dat valt wel mee bij ons hoor. Wij spelen instagib niet om onze score zo hoog te krijgen, maar omdat het gewoon leuker is vinden wij.
    Ik speel ook vaak DD en CTF of BR, dus als je eens een game hebt i want to join 8) 8) 8) 8)
     
  4. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie die COW TRICK al in flux 2. Ik had het gister ffies gedaan. Was wel maf zie je zo ineens een ingevroren koe op de plek waar je de rocketlauncher haalt.:D :D :D :9
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Twist, I'll be there :)
     
  6. twist

    twist Guest

    lazz ff via de edf site aanmelden, :D het word een prive game voor alleen de aangemelde kandidaten :D

    COW trick? nog nooit van gehoor, kspeel flux 2 ook nie zo vaak eigenlijk :+
     
  7. xforz

    xforz Guest

    Ik ga jullie kont vanavond zo schoppen...:+
    Niet dus..
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me aangemeld maar kan nog niet inloggen :mad:... Maar wrom moet ik perse mailen? Je weet toch dat ik mee wil doen...
     
  9. twist

    twist Guest

    je moet mij mailen omdat ik dan ook eens mail via de site krijg 8)
    en ik heb met 90 punten op EDF hand of god gewonnen en jullie stonden daar ook behoorlijk onder maar ik denk dat we jullie in wat grotere levels moeten testen :p

    wieweet kicken jullie me dan echt :D
     
  10. Litox

    Litox Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    unreal

    waarom kom ik nooit NL-ers tegen tijdens het fraggen.??
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, net dat leveltje erna ging het goed, maar toen moesten we nokken :p Of jullie waren niet aan het opletten, stond toen namelijk in een keer 11 punten voor..

    Mja, zullen zien hoe het gaat in grotere levels :)
     
  12. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja t'is inderdaad als je heel veel speelt en dan ook nog 's alleen maar instagib kom je makkelijk bovenaan, geen kunst aan. Eigenlijk zegt die ranking dus niks meer, das jammer. Ze zouden het kunnen voorkomen door bijvoorbeeld op efficiency te kijken ofzo. Misschien id voor een update?
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, daar waren in Amerika ook al klachten over, want op deze manier kloppen de rankings ni..
     
  14. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    nee bijv,:

    -hoe lang je gespeelt hebt
    -hoeveel frags
    -hoevaak gekilled, en dan bij elke mode, dus bij frags of kills erachter: ( 50 kills instagib in 5 min, en 20 kills flak cannon arena in 5 min enzovoorts)

    EN DAT DAN OMREKENEN IN EEN RANKING !
     
  15. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn dus ook mensen die alleen op eigen server spelen, en dan alleen tegen gare mensen spelen, speel je wel tegen ze en verliezen ze, dan doen ze snel hun xbox uit zodat de statistieken niet worden geupdate, heel lame!
     
  16. twist

    twist Guest

    Ja dat heb ik gister meegemaakt :'-( ik begon een beetje in te lopen nadat ik wat later de game in was gekomen.
    en toen ik te dicht bij kom was het ineens session not availlable.:mad:
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    zielig man, is tog niet meer normaal, als je niet eens meer eerlijk kunt spelen is er niks meer aan, maar ja, moeten die mensen zelf weten,


    een vriend van mij zei dat ene op een altijd instagib speelde met bots op novice en daardoor op een stond, en toen hij tegen darksquad( die vriend) speelde, verloor die,

    en dan maar blij zijn dat ze op een staan|:-

    zielig:mad:
     
  18. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Klotezooi man, m'n headset is totaal gemold door m'n hond, moet dus een nieuwe kit kopen. Nou ja, dan activeer ik die account gewoon als die van nu afgelopen is. Toch weer iets van 20 euro voor zo'n headset kwijt |:- Krijg UC ook over een paar dagen, had hem eerst gehuurd.
     
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dat is shit voor je, maar een headset is 20 euro????? beetje duur denk ik dan,
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de 4 nieuwe Levels van Unreal nu downloaden 8) !!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina