Op xbox.com/live kan ik daar niks over zien kijk maar:April Chats, tournament action, and great new content—who says it's the cruelest month? Game release: Run Like Hell More MechAssault Downloadable Content April Chat: TBD Monthly scoreboard resets--check to see if your game is due for a reset! April 4: Hoop Madness National Semifinals, New Orleans, LA April 6: Hoop Madness Championship, New Orleans, LA New Xbox Live Tournament--stay tuned for upcoming announcement! Ik zie wel van mechassualt staan maar geen Unreal Championship
JAH!! Downen!! NU!! EDIT: Voor alle mensen die nu ook meteen de levels willen gaan downloaden, er staat nog helemaal niks bij behalve coming soon.. Dus Fardo? Wat lul je nou
Dus wat bedoel je dan? Ja je post was vannacht maar was die content toen wel te downloaden en nu niet meer?
jah das erwin666 ofzo, die stond op 1 met eeen effeciency van 92% terwijl toen ik tegen hem speelde hij veel te vaak miste om zo`n efficiency te hebben tegenwoordig speelt ie al weer tegen skilled bots en dan ook met auto-aim
Had ik al gedaan voordat ik ging kijken Je maakte de grap al op 31 maart, dus het was geen goede 1 april grap.. hehe
Dan staat jouw systeem klok nog niet goed of edit options in jouw profiel niet goed... On-topic .. ik ga vanavond weer eens Fraggen!
Hehe, ik was er in getrapt ik had niet in de gaten dat het 1 april was hehe! Ik ben benieuwd naar de nieuwe levels
Beginnende uc-fraggers Ik heb sinds gister live, wie speelt uc, en is nog nie echt super goed , of wie weet een goede server? Mijn gamerstag is TETTERONI
zei ik dat???????? heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gezegd dat die ene vriend jullie zoo goed vond, of ik goed ben weet ik niet, dus , niet zeggen dat ik opschep oke?