maar wat is effiecenty precies????????en wat is specials??????? bij de ranking?????? en ik moet iets kwijt ik vind de ranking oneerlijk, als je de hele tijd tegen novice bots speelt zoals ik vandaag zag, dan sta je zo op een man
Ik speel niet tegen novice bots, en als ik dat al doe is het omdat ik de server instellingen niet aanpas omdat ik vrienden uitnodig (ik weet niet of je mij bedoelde) Efficiency: Hoe hoger hoe minder schoten je mist Specials: Adrenaline powerups en het aantal keren dat je ze gebruikt
Ik heb net UC binnen maaruh....kan je die crosshair ook veranderen want deze is ZO groot...heb liefst een stipje... ff wennen maar vind t wel een toppie spel...echt iets voor mij
Stipje? Daar heb je straks echt niks aan via XBL, dan gaat alles zo snel dat je je stipje kan gaan zoeken
Loos onderwerp maar inderdaad de crosshair is overhal hetzelfde behalve met functie 2 van de lightning gun
ik bedoelde jou niet, maar die clan match, was wel vet vandaag he? We stonden voor met 20 of 30 frags, maar ja. THNX voor het beantwoorden van mijn vragen
Je was beter dan ik had verwacht Je hebt me ingemaakt en niet zo`n klein beetje ook, terwijl ik zei dat je dit nooit voor elkaar zou krijgen *schaamt zich Complimenten aan Darksouldier
oke thnx, je bent tenminste niet zo een die dan gaat zeiken het was geluk of zo, je moet je nu wel heel erg schamen geintje
hey Darksoldier, zin in een potje unreal vanavond..kga je ff toevoegen aan mijn friends list, voeg jij mij ook ff toe
Efficiency: Hoe vaker je raak schiet hoe beter je efficiency. Stel je schiet 2 keer en raakt maar 1x dan is je efficiency 50 (%) magnet coop award Geen idee Volgens mij iets met de lightning gun
waarom dan awards voor accuracy en efficienty??????? darksquad drl zei dan je een soort magneet bent, dus dat er heel veel op je geschoten is
die magnet goop award is met de bio-rifle, als je vaak hiermee gedood bebt krijg je de magnet goop award