ja maar ik hoorde mensen zeggen van he waar is schwa? Dus dat houd in dat zei er nog wel waren denk ik??
Ja klopt, als de host de game sluit, blijven de spelers er nog even in maar kunnen niemand meer neerschieten en zien niemand meer bewegen, maar de voice communicator werkt nog wel even, en daarna word iedereen eruit gekicked er is dus niets aan de hand
oooow ok ps ik vind xbox live echt geweldig vooral die communicator en die engelse mensen met dat grappige accent lach me helemaal ziek ook al een paar belgen gehoord. supertof
edit:: Ow nog een ding, je gamertag is weer anders dan je profile name is het niet en dus je naam in het spel? Want mijn gamertag is ThA sChWa en in uc schwa(zoals profile in de singleplay)
Hey 'k heb een vraag.. heb gister Unreal Championship gespeelt.. live.. en op een xbox van een maat en op me eigen.. en beiden keren liep hij een paar keer vast.. ligt dat aan de cd.. of aan live? heb wel gezien dat meer mensen die vraag stelden maar die werden genegeert ofsow..
Dit hoort niet te gebeuren, maar het kan zijn dat als je op een onstabiele server speelt, je xbox vastloopt. Als dit zich vaker blijft voordoen zou ik MS support bellen. ps. het kan ook zijn dat jij een onstabiele verbinding hebt, wat voor verbinding heb je en gebeurt het vastlopen ook offline?
offline loopt ie niet vast... Ik heb Chello verbinding... en me maat ook.. en bij beide liep hij alleen vast als we live waren.
Wij hadden het dat ie telkens vast liep op de map Molten, uiteindelijk heb ik besloten me memory blocks voor UC te wissen, dat verhielp het probleem.
hmm bij mij loopt ie alleen vast als ik live speel.. en makt niet uit welke map.. maar het gebeurd ook maar heel af en toe
Probeer eerst wat Raptorix ook heeft gedaan en bel anders naar MS support want als dit vaak gebeurt is er iets niet helemaal in orde vrees ik /edit ik lees je bericht hier boven: wat(hoevaak) is heel af en toe?
Is nog niet bekend voor zover ik weet master. Het lijkt me ook niet zo slim ommeteen al tevertellen dat er weer een nieuwe content tedownen aankomt want dan zit iedereen weer te******en dat het telang duurt enz enz. Btw ik verwacht de huidige content 1 van deze dagen wel hoor. Ik las ergens dat hij rond de 19e uit zou komen maar weet dit uiteraard niet zeker.