1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    UC

    Tag: MystyxMac

    Ja, wanneer spreken we af voor een potje Dutch UC????????


    -----------------------

    www.the-mystyx.tk

    UC Clan: nog bezig met de site...
    Maar zoek nog wel Leden (hoe goed of slecht je bent, maakt mij niet uit, gaat om de gezelligheid / just for FUN.......)
     
  2. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: UC

    Wat dacht je van 22.00 uur vanavond. rond die tijd heb ik pas een creditcard van me ouwe.
     
  3. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: UC

    Sorry, kan vanavond niet.. moet ik werken tot ca 23.00 (werk in de horeca, kan dus wel wat later worden), maar daarna ga ik ff online spelen, als het niet al te laat is, morgen weer naar school.

    Morgenavond kan ik wel :)
     
  4. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik er ook
     
  5. masterape

    masterape Guest

    IK WIL OOK ZO GRAAG. Maar hij wil niet verbinden:mad: :'-( :mad: :'-( :mad: :'-( :mad: :'-(
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    heb adls basic 768 down 128 up, maar soms toch wel lag bij UC.
     
  7. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we gewoon allemaal om 20:00 online zijn, iedereen elkaar ff toevoegen, en een server starten. Als je een server start kun je nml ook alle plaatsen reserveren voor je 'friends', zodat niemand anders kan joinen.
     
  8. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toch niet goed gekeken.. Ik heb 1x zien staan "THE FISH NL left the game". Ik heet just Marco @ XBL.
     
  9. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom lekker thuis kdenk ga ff xbox liven en ja hoor gelijk een zooitje die mij vrienden online willen zijn...

    best denk ik bij mezelf, wel lache, en wat denk je??? 1 online!!! Goed denk ik weer ff met m lullen en tadaa het eerste probleem: waar zit die gozer in godsnaam?! Kheb nou niet bepaald zin om 90 games langs te speuren waar die nou rondhangt...

    Kan iemand voortaan ff iets van een NL game maken ofzo?? Dat lijkt me handiger zoeken naar Nederlandse spelers...
     
  10. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je via je Xbox Dashboard naar de Friends List gaat kan je een Friend joinen... Kom je meteen in zijn/haar game terecht :).
     
  11. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat zijn berichten :D
     
  12. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmz geen vrienden online bij unreal wat zijn jullie allemaal aan t doen??? Kprobeer t vanavond nog wel een keer rond een uur of 10 a 11 :confused:
     
  13. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was gisteren aan het kutten met bluetooth dus geen tijd gehad voor xbl en vanavond zal ik wel ergens dronken worden dus mischien om 1/2 uur een potje uc?:)
     
  14. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ff kijke of ik om die tijd nog geen pijn in mn klauwen/oren etc heb... :D
     
  15. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna iedereen van dit forum is hooked aan Moto GP. We zaten gister avond tot half 12 met z'n 16en te racen. Het is echt een prachtspel, zelfs als je neit van racegames houd.
     
  16. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij ook maar toe tot unreal
    mijn naam is deep rising
     
  17. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou nog joinen, maar ik kreeg steeds: "This game session is no longer available".

    Iemand enig idee hoe dat komt?


    BTW, met Unreal had ik wat gedownload volgens mij. Er stond namelijk dat er geen content available was "at this time", maar toen ik op A drukte ging ie iets downloaden en kreeg ik zo'n vinkie op dat kleine schermpje in dat menu. Daarna werd de game gereset.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  18. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zoeken ook nog members voor onze clan. Check mijn sig voor de site en kijk op de site voor verder info.
     
  19. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    YES. ik sta al rond de 68000000000000 plaats in de ranking ofzo, MAN i am good!!!
     
  20. twist

    twist Guest

    ik sta 1400nogwat van de week :mad:
    met 470 frags

    en 28000 van totaal :'-(

    dat word werken ;)
     

Deel Deze Pagina