1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    JEEZZ, da zou eens tijd worden zeg! :{
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    whooohooooo.. heb je een bron?
     
  3. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0


    Die Conten die op 13 mei komt , is dat ook gelijk die patch waarin ze die shit fixuh:9 ??? of alleen 4 extra maps??
     
  5. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn alleen die 4 mappen, over de datum van de patch is nog niks bekend.
     
  6. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals,hij heeft al verschillende keren op die kalender gestaan en elke keer is hij weer uitgestelt :)
    Maar wie weet is dit de datum :)
     
  8. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel het staat er pas net en nu zou hij toch wel klaar moeten zijn hoop ik maar ik reken er wel op eigenlijk
     
  9. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor Europa? De gamebiz kennende. klinkt misschien n00b-achtig maarja. misschien denken ze bij MS ook; Veel mensen zullen het gaan downloaden, misschien raakt er dan wat overbelast. laten we het een week uitstellen voor europa.

    Misschien lul ik vaag.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  10. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan MS dat doen dan? Dat ze het eerst in Amerika uitbrengen en dan pas in europa? Als dat kon zou dat echt super matig zijn!!
    Iedereen heeft evenveel recht op die contenct en iedereen zit er ook al heel lang op te wachten!
     
  11. twist

    twist Guest

    Iedereen krijgt die content gewoon tegelijkertijd lijkt mij.:cool:
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baseer het ook nergens op. maar het zou kunnen. het was bij mij ook meer een vraag of het kon.
     
  13. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan jouw theorie wel ondersteunen als je ergens in het xbox live dahsboard gaat lezen bij privacy en code of conduct etc staat ergens dat ze kunnen kijken of er updates voor jouw regio beschikbaar zijn dus regio dat kan dus europa beteken toch en dan zou het later kunnen zijn maar ik denk het eigenlijk niet hoor
     
  14. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat net te lezen voor ut die ik ook heb dan kan je je eigen levels maken ik weet niet of het voor de xbox moeilijker is denk haast van wel maar lijkt me cool als je vanaf je pc een level kan halen en dan doen ook online dan komt dat content nog eens goed uit
     
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan denk ik niet, want dan moet je met codes en grafische programma's werken denk ik.

    Zou wel tof zijn. Een vrined van me had een stuk van zijn buurt gemaakt met Urban Terror. Zag er erg vet uit. loop je op het plein waar je normaal altijd staat met wat vrienden. en nu zit je daar te knallen.
     
  16. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    is denk ik wel moeilijk maar moet mogelijk zijn misschien als software in het dashboard van je xbox

    nog iets hoelaat komt die content ongeveer misschien weet je dat van andere content van mech assualt ofzo
     
  17. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo ik ben vanaf een weekje ook online in Unreal Championship :) Heb je zin om een keer iemand af te slachten? Join een game met At0mic Arjan :)
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet je het modden. en je kan ook neit zomaar een patch op het Netwerk van Microsoft zetten. tenzij je met een geheugenmodule even langs een paar huizen gaat om je patch te versprijdden :p
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Mechassault kreeg iedereen de content tegelijk, Bij Splintercell en Toejam and Earl III ook..

    Dus waarom bij UC niet.. Tuurlijk komt dat tegelijk.
     
  20. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan haast niet wachten tot morgen. Gelijk als ik uit school kom... yeah :) Ben benieuwd wat die patch eigenlijk in houdt. Wat waren de klachten bij Unreal Championship? Die zullen er wel zijn uitgewerkt.
     

Deel Deze Pagina