van wanneer was dat stukje??? ik gok dat dat proces toch nog wel een paar dagen (optimistisch gezien) gaat duren???
ik vin het dan wel een naai streek van ms mij laten wachten en geen huiswerk doen is ook belangrijk inplaats daarvan zit ik de heletijd op contentjes te wachten het is wel nep vin ik
die content komt vanzelf wel, je moet niet op die datum's die MS geeft letten, volgens hun is dat namelijk alleen een indicatie van wanneer de content zou kunnen komen.
dat vind ik dan dom zet er iets goeds op of niet enne doe allemaal mee aan het toernooi het echte champioship betekent kampionshap
ach...ik ben al lang blij dat we een patch krijgen (aan de andere kant horen console games geen patch nodig te hebben )
ik wil bugs eruit en glitches is een beetje anders maar goed (glitches en bugs bedoel ik) en ik wel nieuwe levels een redemeer en een nieuw ras dan ben ik heeeeeeeeeeel blij
Redeemer komt niet, dat kan ik je nu wel vertellen Ik zit zelf niet echt te wachten op het downloadable gedoe. Saaur, Vaag en ik hebben het veel te druk met het organiseren. Ik kan je nu al een ding vertellen. De winnaar van het toernooi wint een verzorgde reis naar de X03!!!!
Het gaat hier trouwens om de definitieve teams (als er veranderd moet worden....) Dus ik ga gewoon met de beste PS. ga niet 2 uur spelen, krijg je pijn in je ogen van
Nah ik weet niet of ik de beste ben, heb nog nooit tegen jullie gespeelt . Wou gister even spelen met saaur maar toen ik net in de game zat dropte me i'net
Jep das balen. Heb je toevallig @home? Want die ligt er de laatste tijd wel heel vaak uit bij mij.. Met Live! gelukkig nog nooit gehad
Ik heb kabelfoon, maar ik heb haast nooit last van dat me i'net dropt als ik aan het spelen ben op de comp.. alleen met xbox live heb ik het soms, moet toch maar effe voor gaan kijken.. zal toch wel iets fout zitten.
Moet je een alternate DNS invoeren, dan heb je er nagenoeg bijna geen last meer van. Ik heb ook @Home, en vandaag viel het weer weg, en met mijn alternate DNS kon ik gewoon verder spelen. Eventjes werd ik eht spel uitgegooid en naar de troubleshooter doorverwezen. Ach @Home he? De laatste tijd word het minder. ze hebben de uitslagen van de enquete binnen zeker (die kreeg je voor al die storingen via e-mail als het goed is)