Die patch van uc... alsk wist wat het zou doen... zouk em niet genomen hebben... al die bugs zijn weg... in asbestos had ik ergens gevonden dat je helemaal boven het level kon lopen... en zow had ik in heel veel levels wat... nu is dat weggehaalt... kvind ut nergens op slaan maarja...
Tuurlijk slaat t wel ergens op... het zijn geen truukjes gewoon eerder valsspelen... 't is hetzelfde als een marathonloper die dan ff de taxi naar de finish neemt.. niet eerlijk dus hehe gelukkig dat die patch er is
Ik vind het juist veel eerlijker en soepeler lopen ... Dit soort bugs zijn game killers ... dus nu komt het echt uit op skill en die patch moest je downloaden .... iedereen die live gaat met uc krijgt de patch ... of hij nou wilt of niet
Hee, wat heb je nodig voor dl/ul om met unreal een game te kunnen hosten voor minimaal 8 man? Ik zat zelf te denken om iets te nemen van 1024/512, maar is dat dan genoeg?
wat ik wel iri vind aan die patch als ik een game wil joinen moet ik soms heel lang wachten er voor had ik dat niet
Wordt Unreal heden ten dage nog veel gespeeld ? De game lijkt me wel wat maar het zou zonde zijn als ik niemand heb om tegen te spelen. Over mensen die uit levels gaan. Dat vind ik zo irritant. Ik herinner me nog een multiplayer halomatch, ik speelde samen met de host tegen drie spelers op Blood Gulch en terwijl die lui kapotschoot kroop hij uit de level. En van daaruit ging hij ze snipen (wat met xbconnect als host veel te makkelijk is door de vaak te hoge pings en slechte verbindingen). Ik kon het toen niet laten om hem te trakteren op een headshot. Uit levels kruipen en dergelijke vind ik spelbederf. Dat zijn meestal zwaar slechte spelers die denken dat ze goed zijn omdat ze dat trukje kennen. Erg irritant. Heel goed dat ze daarom een patch hebben gemaakt. Heeft unreal nu trouwens nog veel framerate issues ?
jeb de game is nog steeds hot ... er lopen veel ameikanen rond maar ook veel nederlanders en fransen ... de framerate issues zijn verdwenen .. ze hebben aliassing standaard uitgezet (kan je handmatig aanzetten) ... word het wel iets hoekerigger van .. maar de framerate issues zijn verdwenen ... echt een topper .. leve de Xbox HD ... leve Patches
idd,ik vind UC nog altijd de beste FPS op live. er zijn veel mensen die nu alleen maar SOF2 spelen (baggergame vind ik) of RTCW (niet echt speelbaar door TERRIBLE LAG) UC ALL THE WAY!! ik heb mij er wel op betrapt dat ik geen UC meer speel door mijn Phantasy Star Online verslaving
Ik heb hem zojuist te ruil aangeboden.. bah! Ik kan echt niet begrijpen dat jullie het lekker vinden om een FPS op een joypad te spelen.. Ik weet het, ligt aan mij Keyboard en muis ruled gewoon. Ik speel ut2k3 wel gewoon op mn pc..
hee mensen zit je in een clan en wil je tegen een andere clan UC spelen!!?? check dan www.clan-dks.nl en stuur een mailtje!! zie je in Unreal! Groeten de Killalot koe!
Ik heb die koe gezien en weet hoe je dat open moet maken. Het is te moielijk om het hier uitteleggen. Als iemand xboxlive heeft dan meld je dan maar bij mij. Oja, het is in FLUX 2, inderdaad. GAMERTAG:RODYKILL/DEAD 6 RODYKILL