1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

1. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft zin in een potje UC?

Gamertag: GAGGAG

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Die patch van uc... alsk wist wat het zou doen... zouk em niet genomen hebben... al die bugs zijn weg... in asbestos had ik ergens gevonden dat je helemaal boven het level kon lopen... en zow had ik in heel veel levels wat... nu is dat weggehaalt... kvind ut nergens op slaan maarja...

3. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk slaat t wel ergens op... het zijn geen truukjes gewoon eerder valsspelen... 't is hetzelfde als een marathonloper die dan ff de taxi naar de finish neemt.. niet eerlijk dus hehe gelukkig dat die patch er is :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het juist veel eerlijker en soepeler lopen ... Dit soort bugs zijn game killers ... dus nu komt het echt uit op skill ;) en die patch moest je downloaden .... iedereen die live gaat met uc krijgt de patch ... of hij nou wilt of niet

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    agreed@fardo, bewijs nu maar is dat je egt skills hebt

6. snoops

snoops In Odd we trust!

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, wat heb je nodig voor dl/ul om met unreal een game te kunnen hosten voor minimaal 8 man? Ik zat zelf te denken om iets te nemen van 1024/512, maar is dat dan genoeg?

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    meer dan genoeg hr.. met minder kan het ook nog..

8. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wel iri vind aan die patch als ik een game wil joinen moet ik soms heel lang wachten er voor had ik dat niet

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wordt Unreal heden ten dage nog veel gespeeld ? De game lijkt me wel wat maar het zou zonde zijn als ik niemand heb om tegen te spelen.

Over mensen die uit levels gaan.
    Dat vind ik zo irritant. Ik herinner me nog een multiplayer halomatch, ik speelde samen met de host tegen drie spelers op Blood Gulch en terwijl die lui kapotschoot kroop hij uit de level. En van daaruit ging hij ze snipen (wat met xbconnect als host veel te makkelijk is door de vaak te hoge pings en slechte verbindingen). Ik kon het toen niet laten om hem te trakteren op een headshot.

Uit levels kruipen en dergelijke vind ik spelbederf. Dat zijn meestal zwaar slechte spelers die denken dat ze goed zijn omdat ze dat trukje kennen. Erg irritant. Heel goed dat ze daarom een patch hebben gemaakt.

Heeft unreal nu trouwens nog veel framerate issues ?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb de game is nog steeds hot ... er lopen veel ameikanen rond maar ook veel nederlanders en fransen ...

de framerate issues zijn verdwenen .. ze hebben aliassing standaard uitgezet (kan je handmatig aanzetten) ... word het wel iets hoekerigger van .. maar de framerate issues zijn verdwenen ... echt een topper .. leve de Xbox HD ... leve Patches_O_

11. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd,ik vind UC nog altijd de beste FPS op live. er zijn veel mensen die nu alleen maar SOF2 spelen (baggergame vind ik) of RTCW (niet echt speelbaar door TERRIBLE LAG) UC ALL THE WAY!!

ik heb mij er wel op betrapt dat ik geen UC meer speel door mijn Phantasy Star Online verslaving :)

12. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel um nog elke dag :):) blijft dope samen met ghost recon , mm3 en nba2k3 me fav live games

13. Pepie

Pepie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist te ruil aangeboden.. bah!
    Ik kan echt niet begrijpen dat jullie het lekker vinden om een FPS op een joypad te spelen..
    Ik weet het, ligt aan mij :)

Keyboard en muis ruled gewoon.
    Ik speel ut2k3 wel gewoon op mn pc..

14. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van wennen, zoals met alles eigenlijk!!!, maar als je gewend bent, dan speelt ie top!!

15. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hee mensen zit je in een clan en wil je tegen een andere clan UC spelen!!??
    check dan www.clan-dks.nl
    en stuur een mailtje!!

zie je in Unreal!
    Groeten de Killalot koe!_O_

16. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb sinds kort uc maar ik ben nog nooit een nl tegengekomen

17. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die koe gezien en weet hoe je dat open moet maken. Het is te moielijk om het hier uitteleggen. Als iemand xboxlive heeft dan meld je dan maar bij mij. Oja, het is in FLUX 2, inderdaad.
    GAMERTAG:RODYKILL/DEAD 6 RODYKILL

18. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net gezien dat er een paar type fouten inzitten. OEPS!!

19. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Speel uc we kunne wel wat afspreken gamertag is XTM

20. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    ENZOPABLO is de gametag voeg me toe want er zijn veel ste weinig NL gassies in UC

Deel Deze Pagina