Heb de game sinds vandaag ook... 29,99 eurootjes bij de Intertoys Dus.. zin in een gamepje?? Tag = Geursel NL
Heb het spel ook willen jullie mij toevoegen? mijn gamertag: KingTuwi let op de twee hofdletters danku
Ik zal een paar van jullie ook wel ff toevoegen, heb nl wel weer is zin om met allemaal nlers te raggen Ik vind UC in iedergeval beter dan UT2k3 omdat het veel overzichtelijker is. Maarja, dat is mening. Kunnen we niet is een tournamentje houden of zo?
is iemand het toch van plan om een tournamentje te hoeden voeg me dan toe op msn kingtuwi@hotmail.com gamertag: KingTuwi
Ik denk dat we beter een ander dag kunnen nemen omdat morgen ook de Moto GP tournaments gehouden worden. Als we nou is groepjes maken en dan tegen elkaar gewoon team deathmatch spelen. En dan hier of zo de scores bij houden.
Ik kan nu niet online, maar kunnen niet beter ff wachten tot er wat meer animo is voor een tournooitje, zodat we bijv 4 vs 4 match kunnen doen.
die heb ik ge-accept ik heb wel een probleem bij mij laad het level Antalus niet meer dat is die buiten level met gras en rotsen enzo bij het laden blijf hij op het laatse stukje hangen
Hmm vaag, heb ik geen last van misschien dat er een kras op de cd zit? Komt er BTW nog binnenkort downloadeble content beschikbaar?
Ik hoop het wel want we worden in vergelijking met de pc gamers welafgezet hun kregen ook een map editor erbij het liefst een buiten level een grote bos lijk me wel tof Ik had even al mn savgames er af gegooid en de patch weer geinstalleert en Antalus lade weer