Het valt me op dat je alleen maar tegen Europeanen speelt (ook 's nachts als er nog maar weinig europeanen aan het spelen zijn) Verbind die europese server geen UC door naar de amerikaanse servers
Ik heb gisteren een game gespeeld met m'n Amerikaanse maten van www.otllive.com Het kan dus wel. Het joinen van hun game via de friends list ging alleen niet echt goed. Bij mij werkt dat bijna nooit.
cewle chat met de makers van UC over UC en de komende content+patch: http://www.xbox.com/LIVE/community/chats/unreal-championship-chat.htm
nog even en ik heb me eerste 1000 frags haha nog 7000 te gaan om op #1 van de week te komen!!! ik start nu een sessie dus join if you dare!!!
God wat heb ik net genoten van dit spel zeg Ik speelde Team deadmatch met 15 anderen op 1 van die X servers. In een vollop snel tempo werd er gespeeld man,en damn wat was ik op dreef Leuk met al die amerikanen enzo erbij. Niks boeiends verder hoor,maar vond ut wel leuk ff tezeggen hehe. Ik wacht nogsteeds op een potje unreal met al die andere gassies hierro,maar aangezien de meesten vollop met Moto Gp bezig zijn,zal dat nog wel ff duren... Greetz angelo
Unreal is zeker een cool spel!! Ik was net ook op een server met allemaal amerikanen, en ik ben 2e geworden van de 14 het was een vette chaos!!! ondertussen sta ik ongeveer op plek 700 in de week ranking! Iedereen die veel Unreal speelt voeg mij ff toe
Ja, leukerd ben jij. Eerst wil ie me vriendje worre, dan nodigt ie me uit voor de thee of zoiets en vervolgens schiet ie me een keer of zes overhoop. Met zo'n vriendje heb ik geen vijanden meer nodig... PS:
Ik heb vandaag voor het eerst Unreal Championship via XBL gespeeld Eindigde in dat potje als eerste, al moet ik erbij zeggen dat ik perongeluk maar 4 mensen had gehost.. Ik heb El Magico (diaLogical) iig ingemaakt Dinsdag komt mijn pakketje van XBW met voicecommunicator, dan wordt het pas echt leuk
Ik stond vanochtend ff op 6 in de week ranglijst, nu sta ik op 45 geloof ik.. Amerika heeft nog maar amper gespeeld en de week is net begonnen maar vind het nog steeds redelijk netjes
wie wil mag mij ook toevoegen. Maar ik hou er ook wel van om steeds tegen verschillende mensen te spelen. Alleen vind ik die TAG riffle-bug zwaar zuigen. Ik heb nu al meerdere malen megemaakt dat er een gast was die gewoon achter elkaar het hele veld doorzeefde met de TAG gun. Daarbij vallen natuurlijk ook de nodige teamkills dus zwaar irri gewoon.
Hmmz.. add me ff (LaZZ NL), dan kunnen we ff tegen elkaar spelen.. Owja, weet iemand waarvoor die private places (or whatever) voor zijn als je een game aanmaakt, zijn dat plaatsen waar dan alleen mensen uit je friendslist kunnen joinen of? Want als ik een server maak voor 10 mensen dan is iedereen al binnen voor ik zowat een friend heb kunnen uitnodigen.. Das wel jammer.. Alvast bedankt.
Unreal... er komen echt amper nederlanders waar ik ben... kei veel engelse Dus iedereen die unreal speelt: TwisTbraiN is the name!!!!!!!!!