Heb sinds vandaag ok UC dus als jullie me toevoegen dan kan ik tenminste jullie kont schoppen lol Tag: Monkeyk
ey ik heb sinds kort unreal weten jullie of er weleens toernooitjes over live word gehouden met xbw leden?
hoe spelen jullie? met welke controller, en dan met de stick of met de gamepath? en kan iemand mij vertellen wat de special inhoud? Of is het mischien wat om je controller te customizen voor deze game? Ik vind het zelf nogal knap lastig om goed te kunnen dodgen met de originele controller.
Ik speel altijd met de controller S en dan gewoon met de linker knuppeltje, met de D pat doe ik die special moves zoals speed etc etc, Maar wat die special nou in houd?? al sla je me d**d
ey het lijkt me een leuk idee als we een uc toernooii houde, instapgib, wie wil moet mij maar ff toevoegen, gh0stnl ps de letter na de H is geen hoofdletter ooo dus niet dit O maar een nul zo dus 0
een special is als je een speciale move doet. Bijv als je met ctf met je transporter iemand telefraged oftewel je schiet je transporter op je tegenstander en dan transport je er snel heen. dan frag je iemand zoder je gun te gebruiken. Dit is heel goed voor je rating. Je kan via je witte knop checken hoeveel je dat in een game doet.
Okey, toernooitje organiseren is denk ik niet echt makkelijk. Om te beginnen kunnen we wel een datum afspreken waarop we gewoon onder elkaar een toernooitje doen. Dit moet dan alleen wel nog een tijdje in de toekomst, zodat veel mensen kunnen meedoen. Wat vinden jullie de beste Gametype ?? (Ik d8 zelf Dm of CtF...Sur duurt te lang)
Laten we anders eerst gewoon een potje DEATHMATCH doen op ZONDAG 23 NOVEMBER om 13:00 UUR. Lijkt mij een mooi tijdstip. Wie doet er mee ? (je moet uiteraard wel je Headset gebruiken)