Heey Ghost14, ik denk inderdaad ook dat je je game wel op tijd terug hebt, dus ik laat je wel ff op het lijstje staan. Zodra het je te lang duurt, zet t ff neer, dan kan ik je alsnog van de lijst halen. Groeten
We beginnen gewoon met een potje Deathmatch. Daarna spelen we een potje deathmatch met Instagib (one shot - kill (toch ?)). Er werd ook gevraagd naar een potje CtF. Kunnen we ook doen. Heeft er verder nog iemand ideeën ? Wie doet er verder nog meer mee ?
(Wat kan de rede zijn dat je niet mee doet? Ik haal je pas van die lijst als je zegt waarom ) Ow ik lees nu dus terug dat je vaak Lags hebt....ik hoor t wel
Jah ik kan toch wel, maar haal me maar van de lijst kheb nog steeds veels te veel lag al een week lang bij UC.
We moeten ook even duidelijke afspraken maken over auto-aim off en auto-aim on hoor Is ook wel belangrijk.
__________________________________________________ Unreal Championship - Deathmatch Zondag 23 November - 13:00 uur (Dus niet afgelopen zondag XTM) Mutators: Instagib http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=38408 Deelnemers: Asteroyd Valko Krishan Majin Ghost14 WIE O WIE VERDER ??? Deathmatch zonder mutators - Deathmatch met Instagib - Capture the Flag Hoeveel deelnemers? Gewoon lekker vol? Nog iemand voorkeur voor Mutators? Auto Aim ? Zeg ff wat je wil....
Misschien is het slim om een aparte thread aan te maken voor het toernooitje. Ik heb er er al die tijd ook al overheen gekeken.
Ik speel over het algemeen zonder mutators, en met gewone wapens merk je auto-aim on of off niet eens. Heb hem dus altijd off staan. Met Instagib wil ik hem nog weleens aanzetten, omdat ik anders net even te langzaam ben ;-). Volgens mij gebruiken een groot deel van gamers het tijdens Instagib. Zit momenteel wel te oefenen met auto-aim off bij Instagib .
Ik en mijn clan spelen alleen maar instapgib zonder auto aim NATUURLIJK, is echt veel leuker vind ik , heel spannend en gaat snel en je moet behoorlijk reactie vermogen hebben
Het is een stuk leuker zonder auto-aim, als je er een beetje bedreven in bent. Maar is het niet zo, dat als je in een game gaat, het auto-aim gebeuren door de host bepaalt wordt? Als hij/zij auto-aim on heeft, krijg jij het ook. In dat geval, speelt zo'n beetje iedereen met Instagib on.
Instagib met zoom vind ik wel lekker spelen, in een hoekje of toren zitten en dat iedereen snipen . Bytheway wie nog een goede (nederlandse) clan wilt moet maar ff naar www.clan-revisited.com gaan, daar ben ik ook lid van, vet lache joh!
ja het word door de host bepaald maar omdat zuto aim off heel prcies moet gebeuren omdat je alleen maar met het middelste puntje kan mikken moet je een super surfer hebben wil het eerlijk gaan. Want een klein beetje lag en je schiet helemaal mis. daarom speel ik meestal met a.a. aan
Als Auto-Aim on/off bepaalt wordt door de host, zijn dus 9/10 servers met Instagib met A-A on. Toch wel weer leuk om te weten