Jullie maken het lastig nu..... Auto Aim off/on Ik vind zelf, dat je gewoon allemaal Auto Aim OFF moet spelen, als je dat niet gewent bent is het misschien makkelijk als je jezelf dit aanleert, het is namelijk wel de echte manier van gamen. Jah toch? Ik weet niet of de Host dit bepaald, maar vragen naar EERLIJKE SPELERS kan ook.....hou je er dan aan. Voor degenen die het niet voor elkaar krijgen zichzelf dit hele Auto Aim OFF aan te leren, we spelen om 14.00 (zondag 23 november) gewoon een paar potjes Auto Aim OFF. Okey ? Goed, we zijn waarschijnlijk toch wel de hele middag aan het gamen...ik zal binnenkort ff een planning maken met de Gametypes en Mutators ja/nee erbij. Goed idee om dit een nieuwe thread te zetten. Hou dit dus in de gaten.
Mensen, check de thread gemaakt voor de Games die ik voor zondag 23 november ga organiseren. ------ Zondag 23 November - UC Games ------ http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=38408
Ik heb die 2 months free trial he en ik wil met UC online hoe zorg ik dat die xbox live optie in me beeld komt bij het opstarten? Of kan ik daar ook voor zoprgen met splinter cell ofzow?
gewoon invoeren als er geen spel in zit en dan kan je via je dashboard naar xbox live. en dan voer je je gegevens in en dan kan je in het spel op xbox live klikken en klaar is kees je hebt verbinding
Mensen uit deze thread zouden hier verder kunne praten.http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=878471#post878471 Om een toernooitje te houden heb je minstens 8 mensen nodig(als je 1 tegen 1 doet of 2 tegen 2). Dus het lijkt me een beter idee om gewoon een datum te prikken en dan met zijn alle in een game te zitten.
Count me in mensen. Ik werk alleen meestal savonds tot snachts dus als het in het weekend gehouden zou kunnen worden zou het mooi zijn Ff die Valko laten zien wie er de baas is Was tijd wel gezellig in Dks Greetz (dutch)weirdo
DKS still there mate.. DKS bestaat nogsteeds alleen wat minder actief de laatste tijd maar het komt wel weer terug weer ff nieuwe leden aantrekken.. Ik ben benieuwd heb je al lang niet meer gesproken.. groetjes.
Je kunt beter een nieuwe thread openen voor zo'n toernooi. Zodat alles centraal en overzichtelijk geregeld kan worden.
Ik wacht voor minstens 8 mensen. Ik zal even hier neer zetten die er belangstelling voor heeft. edit\ Nou er zijn er tot nu toe maar 4 mensen; *Valko *Rodykiller *Grave Filler *Weido NL *Biscuit NL *Ocrist NL *Macho NL Dit zijn dus veel te weinig mensen om een toenooitje te spelen. Als je een 1 tegen 1 toernooitje wil starten dan heb je minstens 8 mensen om het een beetje interessant te maken.
Ik doe wel mee hoor En áls je dan een toernooi opzet let er dan even op dat je meteen een vaste dag/tijd in de week prikt. Dan weet iedereen van te voren wie er kan en wie niet. Dan krijg je tenminste niet hetzelfde als bij het Crimson Skies 2 toernooi.