1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik doe ook wel mee, maar dan mag het wel beter worden georganiseerd dan de vorige keer.. Dus sowieso vaste speeltijden aub.. En een goedlopend systeem.. Daarbij moeten de deelnemers ook nog gemotiveerd zijn, en vaak de thread van het toernooi checken en daar posten om te laten zien dat ze nog steeds actief zijn.. Als dat allemaal gebeurd; doe ik graag mee :)
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil ook wel mee doen :)
     
  3. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit gaat goed zo.:) De vorige keer was helaas een mislukt toernoitje omdat de helft niet was komen opdagen. Hopelijk kunnen jullie dadelijk wel aan je afspraken houden. ;)

    ik laat liever het toernooi organiseren door iemand anders, dus iemand die het (dadelijk) van me over willen nemen, meld je ff.;)
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
  5. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi zo! Dank je.:D

    edit: Hoeveel mensen heb je nodig om zo'n toernooi interssant te maken?:confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja het zou denk ik ook wel kunnen met de 7 mensen die we nu hebben,maar het natuurlijk het beste om er zoveel mogelijk tehebben:)

    Alleen denk ik dat er niet zo veel meer bij zullen gaan komen,dus ook met 7 man moet het wel lukken volgens mij:)

    Off to work maar weer.
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Als jullie mij even helpen om te beslissen over de instellingen, kan ik het toernooitje maken.
    Wat voor gamemode, etcetc. Hoeveel mensen kunnen er btw maximaal in een game?
     
  8. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    als je m op dedicated zet kunnen er 16 mensen spelen maar dan heb je snel lag als je zelf meespeelt max. 8 mensen in n server.. Ik heb persoonlijk voor instagib en dan wat voor spel maakt niet uit het liefst ctf of dm
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    2:2 TDM? Dan nog 1 persoon erbij.. CTF lijkt me sowieso ook iets voor teamverband dus dan zelfde probleem.. DM op zich is ook lache, gewoon met 7 man in 1 game, en dan op 5 verschillende maps?
    Iig, normale instelling plz.. Al die varianten vind ik super irritant..
     
  10. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij maakt het niet uit. :) Ik speel(de) voornamelijk instagib DM/CTF maar ik heb wel eens met normale wapens gespeeld. Dus mij maakt het niet zoveel uit wat we gaan doen.;)

    Gespeelde gamemodes:
    *Regular weapons met autoaim aan
    *Regular weapons met autoaim off
    *Instagib met autoaim aan
    *Instagib met autoaim off
    Dit kan je doen in ctf/dm/br/sv/tdm



    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  11. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    normale wapens zuig ik echt in wil het wel eens proberen..
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom kun je maar met 7 spelers in een non-dedicated server? Kan het niet met 8?
     
  13. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan zeker wel, maar hij bedoelt dat je maar met maximaal 8 in een non-dedicated server kan zitten.:)
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok, dan lijkt het me beter om gewoon klein te beginnen. Dus eerst een toernooitje voor 8 personen.
    Het leukste lijkt me eigenlijk om alles in teamverband te spelen. Dus Team Deathmatch, Capture the Flag, Bombing Run en Double Domination.
    En dan op een of andere manier elke week andere teams ofzo?
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja idd, maar dan wel persoonlijke stats bijhouden?

    Btw op welke tijden wordt het gespeelt? Erg ruim zit ik namelijk niet in mijn tijden.
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Doe eens een voorstel :)
     
  17. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me het beste als het toernooi voornamelijk in het weekend plaats vind (voor mij). Alhoewel ik weet dat valko het altijd wel druk heeft in het weekend. Wat lijkt jullie het beste?
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    In het weekend moet ik in de namiddag en 's avonds/'s nachts meestal werken.. Dus liever dan 's middags.. Door de weeks ben ik beschikbaar van 3 uur 's middags tot half 9 's avonds.
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Doordeweek om een uur of 8 lijkt mij wel fijn. In het weekend zijn de meesten bezig met sporten of uitgaan.
    Enne, laten we beginnen na de meivakantie. Dan krijg je dat gekloot niet dat mensen op vakantie moeten enzo.
     
  20. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok is goed.:cool:
     

Deel Deze Pagina