Ik wil op zich ook wel meedoen, heb alleen het spel niet. Maar ik heb wel een aantal vrienden met het spel, zou hem kunnen lenen en in de meivakantie nog ff oefenen.
Ik speel altijd instagib dus ik kan eigenlijk niet zonder.(Valko trouwens ook). Maar waarom zouden we het allebei niet kunnen doen?? Lijkt me wel zo leuk.
ik stel voor om 8 uur beginnnen en we kijken wel hoe lang het duurt..... voo rmijn part tot 12 uur ofzo
Een goed idee rodykiller, maak een lijst met alle mensen en wat enwaneer ze het liefst willen spelen. Dat maakt het een beetje overzichtelijk.
Nou, het wordt weleens tijd om nou echt iets te organiseren. Heeft iemand een concreet plan, welke game modes, team/ieder voor zich, mutators, etc? Doe je voorstel
Nee, niet echt. ik kom voorlopig niet meer aan mijn xbox dus als het toernooi georganiseerd word voor 1 juli, dan zal ik niet mee kunnen doen.
Hebben er misschien nog mensen n keertje zin om deze stoffige game uit de kast te trekken en lekker een avondje met z' n alle te instagib fraggen!!!???? lekker ctf en deathmatch enzo op een dikke nederlandse server.... intresse...??? rodykiller...????
Ja tuurlijk heb ik daar wel zin in, maar dan zou het in het weekend moeten. Ga maar eens een keer op uc en ik join je wel als je online komt. Asteroid zal ook wel mee kunnen doen
ja maar het is misschien handig om hier ook met een hoop andere mensen af te spreken zodat we 1 volle server hebben want ik heb het laatst gespeelt en er waren 3 servers met 2 sterren en weinig mensen en dat schiet neit op
Is de offline multiplayer ook leuk (splitscreen enz) heb namelijk geen xbox live en wil wel graag een shooter bovendien is ie maar €20,-