1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hierbij doe ik een oproep aan iedereen dat ze weer unreal championship moeten gaan spelen!! ik heb de game er net weer ingestopt en de verslaving kwam heerlijk boven, dubble-kill, multi-kill, ultra-kill, monster-killl!!! mmmmmmmmmmmonster-kill!!! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmonsterkill!!! HEERLIJK!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  2. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom wel eens een keer kijke :p
     
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Word het nog veel online gespeeld?
     
  4. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz... valt wel mee.. niet echt super veel servers... ik heb deze game sinds echt heel veel weken geleden weer gespeeld.. juist daarom roep ik iedereen op!! want zeg nou eerlijk, wie was er niet verslaafd aan deze game!? ik zag in de top 10 ook nog een nederlandse gozer staan...
     
  5. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel mooi dat er een paar mensen zijn inclusief ikzelf die dit spel het beste spel blijven vinden. Om de paar maanden word dit topic daardoor omhoog geschoven.. Ik kom binnekort ook weer ff knallen instagib deathmatch
     
  6. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    juist!! heerlijk instagib deatmatch.. oud maar goud!!!
     
  7. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen in hoe verre mate dit spel nog online word gespeeld nu unreal champ 2 uit is.
     
  8. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk spel dit speel het nog zeer veel , hoorde dat er binnenkort 2 nieuwe maps beschikbaar voor download zijn + een patch
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Voor alle liefhebbers er is een update dat je UC2 op de 360 kan spelen, ga hem weer helemaal kapot spelen.
     

Deel Deze Pagina