1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe :) Mja, ik had verwacht dat ik overal dik zou worden ingemaakt maar dat valt bij UC reuze mee.. Bij Mechassault leg ik overigens wel sneller het loodje dan ik wil maar goed, das ook een heel ander soort spel, maar opzich wel grappig :)
     
  2. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wordt het hoofdmenu niet meer geladen en ik kan dus ook niet meer spelen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen of moet ik ff mailen naar dat adres dat in de handleiding staat?
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerder bellen, moet zeggen dat het wel erg vreemd is, maak je CD eens een keertje goed schoon, misschien dat het helpt..

    Je savegame verwijderen wil ook nog wel eens helpen.
     
  4. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het snelle antwoord.
    Ik heb mijn savegames verwijderd en nu werkt hij weer gewoon.
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan :)
     
  6. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Met welke instellingen wordt het meest gespeeld.
     
  7. [JP]

    [JP] G-Force

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    hhmm.. concurrentie valt zwaar tegen, als je tegen een goede gast vraagt waar ie vandaan komt is het antwoordt vaak Belgium of The Netherlands
     
  8. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel sinds vandaag met een ventje die als standaard wapen een rocketlauncher heeft.
    Dit is zeker ff wennen qua het mikken op die andere ventjes hoor.

    In krappe ruimtes is het echter een mooi bloederig geheel haha.

    Anyway,vanmiddag speelde ik heeeel ffies tegen Jp en lazz maar ik was toch wel een beetje kansloos hoor :)
    Maar het wel lol gehad man.
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, jij bent DutchWeirdo, mja, ik vond je eigenlijk best goed hoor :) Ik moet je toch een adden in mijn friendslist..

    Ik werd net beetje gekickt int begin, ging echt slecht.. Weet alleen niet meer precies wie het waren, 2 weet ik er nog wel:

    Evert NL
    Johan

    Lijken me Nederlanders, mja, later kwam ik weer terug maar eindigde iedere keer als tweede dus ja :) Maar Vaag, ik vond je best goed hoor, je was toch ook steeds 2de of 3de?

    Mja, ik stuur je een friendrequest, morgen kunnen we praten :) Dan heb ik mijn headsetje.
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alleen die ene mode zo kut, met die light gun, is een wkestie van wie ziet wie het eerst, want mis schieten is daarmee nogal moeilijk...
     
  11. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het eigenlijk uit of iemand de PAL of juist de NTSC disc heeft?
    Dat je daardoor weinig/geen amerikanen tegenkomt?

    Of heeft dit daar niks mee te maken....
     
  12. twist

    twist Guest

    damnzz ik ben afgezakt naar de 19e plek... deze week 2000+ kills..

    lazz.. was zeker vet :9 die server van jou liep goed hoor,,, kon wel wat beter want de lighting gun had meer dan 1 seconde vertraging maar de rest liep prima!

    :D ik kill jullie allemaal dus kijk uit :mad: }:] ( i donnot know mercy)

    haaaahahaha;)
     
  13. The Fragsoldier

    The Fragsoldier Xboxlive

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    Gebruik je dan een lighting gun voor uc live?Hoe moet je dan lopen?En welke gun heb je dan gekocht?
     
  14. twist

    twist Guest

    uhm, ik heb het over hetr geweer in het spel
    The lightning gun.... zover ik weet heet ie zo...
    ik heb het niet over een echt geweer:D

    plaatje
    [​IMG]

    :9 ik probeer stand te houden!!!!
     
  15. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0

    Wou het net zeggen, maar tis idd de naam van die gun, btw het zou wel te vet zijn als je met zo'n gun kon spelen, maar dan moet het complete spel veranderd worden, en da kennie. :p

    En iedereen feel free to add me to your UC friendslist, kom ik eindelijk is wat NLers tegen. :9
     
  16. twist

    twist Guest

    ok ik voeg je nu toe!!! maar ik ga niet meer spelen moet morgen weer vroeg op om die rotkranten te bezorgen :mad: nog 11 dagen *sugt* waar ben ik aan begonnen |:-

    maar nixZ morgen kick ik je ass wel ok? :9
     
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Twist, ik snap wel hoe jij op plaats 18 komt :p

    Jij speelt de hele tijd met die lightinggun en dan zo ingesteld dat je na 1 schot dood bent, zo ligt je aantal frags per minuut aardig hoog, maak je automatisch veel kills en kom je hoger op de ranglijst te staan :p Ik speel dat bijna nooit, vind het minder leuk maar goed, is wel een goede manier om hoger te staan, ik sta volgens mij op 150 nu maar kan niet zoveel spelen, toetsweek enzo...

    Ow, en dat je ons allemaal killt :p Je hebt gisteren in die normala modes iedere keer van me verloren :p Je moest me wel hebben trouwens zeg, iedere keer staan er 5 man ofzo en dan moest je steeds net mij hebben, hehe, was wel lachen..
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, en NixZ, ik kick je ass ook :) Ik zal je een friend request sturen.
     
  19. NiX

    NiX The G.O.A.T.

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo twist en lazz!
    jullie kicken misschien me ass wel, we zullen wel zien :p
    Ben vanavond vanaf uurtje of 8 op Live! Xal jullie ook wel ff een friend request terug sturen
     
  20. twist

    twist Guest

    o yeah!!! ik wil graag instagib doen dan 8) !!!
    oh nixz ik had je al toegevoegd :9
     

Deel Deze Pagina