1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. twist

    twist Guest

    Hehe jij was de host, ik kill altijd de host want die heeft een beetje voordeel kwa gamesnelheid 8) maar jiij hebt inderdaad gewonnen, de lightning gun is your weapon :9 ik zuig met alle wapens :mad: geef mij maar instagib hoor, als ik niet 5 frags per minuut haal dan val ik in slaap (wahaha onzin natuurlijk)!!!
     
  2. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live!

    Ik ben ookwel in voor een nederlands potje unreal. Mijn nich is chiwawaatje
     
  3. sanchezzz

    sanchezzz aLive!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nog niet veel amerikanen gezien in UC, de meeste zijn toch engelsen en fransen aan het taaltje te horen. :confused:
     
  4. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    welke mode???? lightnig gun arena? of bedoel je instagib????

    maar ja: tot nu met mijn ervaringen op xox live kan ik zeggen dat ik VEEL meer tegenstand had verwacht, of om het beter te zeggen, dat ik me zelf slechter inschatte, maar ja.

    Een vriend van mij had binnen 2 dagen 837 punten en de 1e had er 1400
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dat je na 1 schot dood bent??????? bedoel je instagib met een enhanced shock rifle?????


    maar je krijgt inderdaad veel kills zo, maar ja, ik heb NOG GEEN live dus ik weet het niet, maar gaan die punten per kills of wat????????? Maar iemand die de hel tijd instagib speelt tegen super slechten komt zo op 1 of niet????
     
  6. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje:

    1. als je bij uc in de rank list kijkt ie je tog een score. is dit het aantal frags die je hebt gemaakt of wat??????

    2. en als je in de top 25 staat in de statics bij uc , sta je dan ook automatisch in de top 25 op xboxworld?
     
  7. twist

    twist Guest

    de hele slechte geven het al te snel op, meestal speel ik tegen mensen die even goed zijn, en soms zitter er slechtere tussen maarja.

    837 punten per dag is niet zo veel.
    ik heb ongeveer 1200 punten per dag en speel 2 tot 4 uur.
     
  8. Vegeta NL

    Vegeta NL The Immortal

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook nog een vraag....

    Hoe kan het zijn dat mijn X-Box crashed terwijl ik UC live aan het spelen ben?
    Heeft iemand dat al eens gehad?

    Helping me!
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dat had een vriend van mij gehaald he
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej Twist, wij werden net wel ff gekickt door die Amerikaan :p Chadidadia ofzoiets, die gast was echt goed man, die liep 20 punten voor op ons allebei ofzo..
     
  11. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog op zoek naar nederlanders die uc spelen dus jullie mogen me adden!!! lijkt me tof;)
     
  12. twist

    twist Guest

    haha ja chadaida ofzo :mad: ik kom steeds meer amerikanen tegen,
    zo speelde ik gister tegen gunslinger uit canada :9 niet dat hij zo goed was.
    Ik heb gister wel lekker met King Bart lopen fraggen :9 wat monster kills gehaald in Gael en mezelf weer wat omhoog gebracht in de ranking 8)
    Darksoldier,,,
     
  13. twist

    twist Guest

    haha ja chadaida ofzo :mad: ik kom steeds meer amerikanen tegen,
    zo speelde ik gister tegen gunslinger uit canada :9 niet dat hij zo goed was.
    Ik heb gister wel lekker met King Bart lopen fraggen :9 wat monster kills gehaald in Gael en mezelf weer wat omhoog gebracht in de ranking 8)
    Darksoldier,,, voeg me toe als je live hebt

    waarom post ie nou dubbel?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2003
  14. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jullie erop wijzen dat jullie HIER kunnen zien wie Unreal C heeft en dus ook op LIVE te vinden is voor een potje?

    Ik weet niet waarom er zoveel wordt gezegd dat er weinig of geen Nederlanders te vinden zijn, terwijl mij juist opvalt dat bij alle games (dus ook bij UC) juist die wel te vinden zijn (of ze vinden mij LOL 8) )

    Is het jullie ook opgevallen dat we alleen met Europeanen spelen of ben ik nou gek? Misschien is het netwerk zo opgebouwd dat dit ook zo is en per definitie verbindingen binnen Europa sneller zijn dan een verbinding naar de US of Japan?


    Ennuh add me...kben vaak genoeg te vinden met al mn opgegeven games in dat gamertag threadje... (uhh savonds) 8)

    mod:/Ik heb even de kleur aangepast, roze was niet echt goed te lezen.

    Fireballs_nl:/ow wat grappig, dat had ik net zelf ook gedaan....maar rood schreeuwt zo... }:] 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  15. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    UC Live

    Dag,

    Zijn er nog meer mensen zoals ik die naast hun dagelijkse leven (werk/social) het nog wel prettig vinden om nog ff te slapen voor het "live'un" gaan... HUH ?!?! Oh ik bedoel te "Live'un" voor het slapen gaan Zoek eigenlijk wa mensen die graag nog ff UC willen spelen in de late avond uurtjes.

    Adios en tot LIVE!
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2003
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoi Dusun ik ben denk ik wel soms on-line om 22:00 dus add mijn naam maar

    (het grote voordeel van live is dat je altijd tegenstanders kan vinden!)
     
  17. dacray

    dacray take care..

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo killers,
    Iik speel dus ook UC. Tenminste,vooralsnog lig ik meer in stukjes op de grond. Ik heb inmiddels een soort strategy guide gevonden! Dus binnekort weet ik ook alle trucjes en kan ik klimmen op de ladder. }:]

    newbies zoals ik, hier heb je misschien wat aan:
    guide

    Ben overigens meestal na 2130 te vinden Live.
    Check me out, but dont kill me,
    dacray
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Championship + Xbox Live

    Nu dus ook in het xbox live forum:

    Ik heb nu Xbox Live! en daar speel ik nu met groot plezier Unreal Championship op. Wat ik het leukste vind is om te spelen met de mutator Instagib. Maar als ik online ga spelen is het veel werk om uit te zoeken welke server Instagib aan heeft staan. Is er niet ergens een functietje verborgen dat je alleen spellen met een bepaalde mutator (nu dus Instagib) kan laten zien? Of is dat gewoon niet mogelijk, of mischien komt dit nog bij de dowloadable content ofzo.

    greetz dynamike
     
  19. twist

    twist Guest

    als je naar deathmatch games zoekt, dan krijg je een lijst met games (duh!) als je dan vervolgens op een server drukt dan kom je nog in een scherm met server info.... onderaan staan de logootjes van de geactiveerde mutators!
    voor de rest is er geen manier :9
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ik krijg het misschien deze week, maar ben je goed in UC, of niet?
     

Deel Deze Pagina