1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Verplaatst naar Games Forum
     
  2. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    waarom verplaats????? dit is tog een centrale XBOX LIVE GAME thread of niet?
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind ik eigenlijk ook, krijg je dalijk weer allemaal van die klotevragen die niks met XBL te maken hebben, wordt het weer zo vaag.
     
  4. twist

    twist Guest

    Nee ik ben niet goed. Ik ben wel beter dan de gemiddelde nederlander die ik tegenkom, maar tegen de amerikanen maak ik geen kans :mad:
    Op dit moment sta ik 18e van de week en 200nogwat van de maand dus dat word fraggen :9
     
  5. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    oke, maar ik had bij een vriend alleen de week-statics gezien, waar staan de maand-statics dan?

    PS: het viel me op dat de tupen op xboxl live een stuk slechtewr zijn( over het algemeen9 dan ik d8, of ik ben beter dan ik d8

    PS2: ik d8 dat ik dit al had gezged, maar ik wil ff weten of jullie dit ook vinden
     
  6. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Is uc leuk?
     
  7. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij niet
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij uitzondering een antwoord in het games forum. Wil je een discussie dan doen we dat in dit forum, oke?

    Het Live/LAN forum gaat over "gaming" (let op de laatste drie letters van dat woord). Daarmee willen we een ruimte scheppen waar je over specifieke Xbox Live zaken kunt discussieren.

    In de games zelf zitten weinig Xbox live specifieke zaken. In elk game is de friends optie anders geimplementeerd (alleemaal even klungelig; die van Re-Volt was veeeel beter, maar dat mag ik niet zeggen/schrijven dus dat doe ik ook niet). In elke game weer verschillend en daardoor is zo'n discussie game-specifiek.

    Vandaar dat ik vond dat de games discussies in een games forum thuishoren en niet in een koperdraadjes forum. Het koperdraadje (glasvezel) is slechts ondersteunend. Waar het nml om gaat is niet die modem of dat kabelabbo, maar het feit dat je tegen echte vlees- en bloed figuren kunt gamen en communiceren. Voorwaar krijgt het gamen hiermee een hele nieuwe dimensie.

    Het belangrijkste forum op Xboxworld.nl moet niet "Lan en Xbox Live" zijn, maar "Games". Daar kopen we die console toch voor. Jullie gaan toch niet een uur lang naar het Live dashboard zitten staren en van verliefdheid zitten zuchten? Ben je mal! Inloggen en fraggen, racen, rennen, voetballen, boksen, maar! "Ik wil die Amerikaan kontschoppen!" Ja toch?

    In het Lan forum wil ik (graag) een ruimte scheppen voor echte technische netwerk gerelateerde problemen. Momenteel wordt een grote groep Xbconnecters en Gamespyers helemaal ondergesneeuwd met XBox Live stuff. 'Tuuurlijk, Xbox Live is veel beter dan die andere twee lapmiddelen, maar er zou nou eenmaal mensen met andere budgetten, andere prioriteiten en andere smaken. Die mensen moeten ook aan hun trekken kunnen komen. Dat is één.

    Verder zijn er enorm veel vragen over ed aansluitmogelijkheden van routers, modems, hubs, utp en croos kabels, telefoon en rj45 stekers, enz enz enz... Allemaal rvagen die helemaal niets met het feitelijk gamen te maken hebben.

    Nou, DIE vragen, die betrekking hebben op technische ondersteuning, die kunnen nu de aanadcht krijgen die ze nodig hebben.

    Als het Lan/Live forum wat overzichtelijker wordt dan kunnen we evt ook ruimte bieden aan andere vragen die toch bij onze gebruikkers branden, maar die nu niet aan bod kunnen komen. Bijvoorbeeld: Wat is de beste provider of wat is de beste router? Tot nu toe werden deze vragen bot afgekapt en dat is voor zowel ons (de moddertorren) als voor de leden van de community bijzonder frustrerend.

    Tenslotte: We begrijpen hoe enthousiast jullie zijn. Wij zijn net zo enthousiast. Iedereen vindt het geweldig dat we ons enthousiasme zo uitgebreid met elkaar kunnen delen, en dat willen we niet afremmen. Nee, in tegendeel. We willen de indeling van de fora zodanig maken dat ons aller grote enthousiasme uitgebreid aan bod kan komen. Steek de anderen ook aan, want spelen op Xbox Live is zo geweldig dat het die aandacht verdient! Van ons allemaal.
     
  9. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een questie van smaak, wat voor smaak heb jij?
     
  10. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ambtenaar zeker? Laat iedereen toch discussieren waar ze willen, en laat er alsjeblieft een Unreal Championship topic in het LAN/Live! forum staan want UC roept nou eenmaal meer vragen op in Live! dan andere games (lees: de Live! implementatie suxx).
     
  11. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    UC is de absolute top en rent rondjes om motoGP, Ghost Recon en Whacked. Het is DE reden voor XBOX live (alleen wacht ik nog steeds op die 6#@$&^$%&^ patch).
     
  12. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Is UC nou vet om te spelen of niet
    Want hier lees ik alleen maar goeie dingen , maar in een andere thread zie ik Fardo weer zeggen dat het een " POEP PRODUCT " is ...

    Dus,

    Tell me wasap (ga het overkopen van Stephanherms)

    THank u

    Rocky
     
  13. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was het kobold die dat zei en die weet er geen reet van (daar komt die poep juist vandaan). UC is snel, vet, mega aktie. Als je van FPS houdt is dit een MUST haven live game.
     
  14. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slap geouwehoer toch allemaal...

    Je hebt ALTIJD voor en tegenstanders van iets, kijk maar naar de oorlog in Irak ;) Zo is het dus ook met spellen, de 1 vindt het geweldig om zonder na te denken mensen af te knallen, als voorbeeld UC, en de ander heeft liever een tactische shooter zoals GR. Dus gewoon niet meer zeiken over goede of slechte game, das allemaal slap gelul!

    Maar natuurlijk zal ik nu ff zeggen dat het een gewelig spel is. Tja heerlijk toch om zomaar iemand zijn kop er af te knallen, of het heerlijke gevoel van een MULTIKILL te hebben. Wie wil dat nu niet????

    En op deze laatste vraag komen weer een heleboel reply's :D
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  15. twist

    twist Guest

    HEhehe dunsun, je word al beter :9
    binnenkort kun je zeggen "wat heerlijk om iemand's kop eraf te knallen en een Monsterkill te hebben"
    maargoed, vanaaf word het weer fraggen of niet dan :confused:
    ik stond gister avond 16e :D 5000+ kills
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 dagen geen UC meer gedaan, dus zal wel afgezakt zijn :mad: Mja, Moto GP is veel te verslavend :p Maar goed, straks toch maar weer eens een potje lekker fraggen.
     
  17. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gouw misselijk van Unreal Championship :mad:
     
  18. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoooooo Twist... HALLLLOOOOOO 5000+ kills... damn.. Zekers veel vrije tijd ;) Ik geloof dat ik iets van +/- 800 punten had.... OK MOOI!! 8)

    Maar idd vanavond weer ff, denk alleen pas na 22:00 maar dat is eigenlijk wel een beetje standaard, en heel heel misschien wel ff als ik thuis ben.... maarja ben pas rond 17:30 thuis en dan moet ik ook ff koken en natuurlijk opeten... tja is het toch al gauw 19:00 en dan ga ik met mijn vriendinnetje "spelen", LIVE ;) Heel misschien tussen de aardappels en de groenten door :D

    Groeten.
     
  19. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat ga je dan spelen met je vriendinnetje :) monopoly :p :D
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Move > Nieuw forum.
     

Deel Deze Pagina