1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een aantal potjes achter elkaar Twistbrain zijn ass gekickt.. Die had duidelijk zijn dag niet :p

    Kei grappig, ik vroeg aan hem of hij al een monsterkill had hoor je zo'n kinderstemmetje, ja, ik net.. Kijk ik bij de standen, heeft dat ventje nog mar 4 kills in de hele game...... Right, mosterkill toch :p
     
  2. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet DM-Molten het niet meer :mad:
    Zowel in live als Singleplayer, iemand anders dit probleem?

    Ik vrees toch dat me schijfje niet goed meer is :mad:

    Naja mail de fabrikant anders wel.
     
  3. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb UC nu gehuurd voor een week maar binnenkort krijg ik hem, via de xbazar gekocht:) Ik hoop dat er een beetje veel nederlandse spelers zijn. Valt me trouwens wel op dat je op de xbox veel minder headshots maakt dan op de pc. Nouja ik zal sommigen van jullie nog wel op live zien :cool:
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, inderdaad..

    Je komt trouwens bijna alleen maar Nederlanders tegen :) Best lachen gisteren, was zo''n Amerikaan bij en die vond ons supergoed.. Damn you guys are good, that's not normal :p

    En zo'n andere Amerikaan was ons duchtig aan het uitschelden :p
     
  5. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    jahoo 95ste op de week ranking was met iemand bezig die op de 12de plek stond
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja eumhz.. week is net begonnen dus is niet zo bijzonder, vorige week stond ik op 6, nu op nummertje 50 ofzo, en heb net een half uurtje gespeeld...

    Probeer aan het einde van de week maar eens in de top 20 te staan, kun je veel spelen..
     
  7. twist

    twist Guest

    dat was op jou server waar ik overigens vandaag ook een potje van je had gewonnen, niet dik maar ach. toen je op mijn server meedeed stond je onder de nummer 2 (edf marnixo volgens mij) en stond ik 100 punten voor op de nummer 2 :9 dus ik heb vandaag JOU ass dik gekicked.

    M M M M Monsterkilll8)

    ik sta 4e nu en bart staat 2e :cool: Wehaaaa we hebben een clan nu :::EDF::: samen met bart en morpheus en marnixo de 3 beste nederlanders op dit moment }:] }:] }:]
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej, en ik dan ;) Ik heb gisteren vlak voordat we gingen bombing runnen gewonnen van Morpheus en Marnixio :) Stond 9 punten voor op het moment dat ik moest gaan..

    Mijn Unreal kunsten hangen nogal af van het moment geloof ik :p En of ik wel of niet zelf host.. Maar goed, gisteren had je me wel flink ingemaakt ja :)

    Maar ik moet nog een keertje try-out doen voor EDF zodat we de 5 beste Nederlanders hebben ;)
     
  9. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net gister begonnen met uc online. Ik had wel ff lag op een paar servers, hoop dat het van het moment zelf afhing. Maarja hey lazz ik zie je dan nog wel is online
     
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ik kom morgen waarschijnlijk online :p
     
  11. twist

    twist Guest

    We hebben nu een clan opgericht =EDF= voor Unreal Championship :+

    Elite Dutch Fraggers
     
  12. faller

    faller Faller

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor veel mensen klagen over LAG heb ik bijna geen last van! Ligt dat niet aan de provider ??
    Groetjes!
     
  13. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    hebben jullie een site??????? en darksquad zegt dat je zo goed bent, hoeveelste sta je???? hij zei ook iets over een try-out voor de clan?
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik heb gisteren gewonnen van DarkSquad :) Op 1 potje na maar toen was ik ff 5 minuten weg, maar toen stond ik uiteindelijk nog 3de geloof ik :)

    Moet overigens toegeven dat het niet zoveel scheelde :p 1 of 2 puntjes maar goed.
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg xbox live waarschijnlijk vandaag en heet ook darksquad( vanwege clan). en winnen is winnen, doen jullie alleen maar instagib??????? ik wil wel eens tegen jullie spelen:p
     
  16. twist

    twist Guest

    nee hij heeft geen tryout gedaan, om in onze clan te komen moet je goed tegen ons spelen op de server van king bart, ik denk niet dat darksquad dat zou halen, hij is wel aardig goed, maar niet goed genoeg :D we winnen meestal met een te dikke marge
    oja onze clan heeft een website maar ik mag geen link geven maar doe het toch:

    www.groundx.nl<die naam vanwege een oude site daar de site is nog niet af ben net bezig!
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    maar ik kom deze week wel online, dus dan zien jullie mij wel verschijnen, en dan kan ik een zien of jullie zo goed zijn:p
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  18. xforz

    xforz Guest

    ik wil ook wel een 1x een tryout doen:) (zal wel dik worden ingemaakt...)
     
  19. twist

    twist Guest

    Morgen is er een tryout sessie, meer daarover op onze clan site!
    8)
     
  20. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    wel een leuke site, maar staan er alleem maaqr nederlanders in de top??? en waarom is drksquad niet goed genoeg, hij staat tog 13e?
     

Deel Deze Pagina