1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien is dit al voorbij gekomen, maar ik heb het met de "search this thread" optie niet gevonden. Als ik op de site komt staat er in het menu ook een link "adverteren", maar als ik daar op klik gebeurt er helemaal niks, het lijkt wel alsof die pagina nergens naartoe is gelinkt :)
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja die link moet ff gefixt worden! :)

    En Search this Thread, kom op eh, die staat serieus nog geen centimeter van de zin ''"search this thread" optie niet gevonden'' af haha :cool:
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Hey, jij snapt mijn zin niet denk ik :D , ik zei dat ik niets over dat adverteren knopje (het) niet had gevonden met de search this thread optie in dit topic ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ow hehe :+ Mijn fout!
     
  5. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 2 dingen kunnen ondervinden die mij storen.
    1. Het kopje Xbox Live op de mainpage werkt niet wanneer ik er op klik.
    2. Vroeger wanneer ik in de mainpage op een ander forum onderwerp klikte, kreeg ik er niet nog een pagina bij, maar veranderde de url gewoon van de eerder geopende pagina die al met het forum was verbonden.(Ik kan het niet makkelijker uitleggen).
    Ik weet niet of dit de bedoeling is/was, maar ik vond dat handiger...
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Knopje Xbox Live doet inderdaad nog niks. XBW 3.$ :)
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ^^
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee die zit er nu niet in, we moeten nog even denken of we die weer toe gaan voegen. In de tussentijd kan je natuurlijk al het hete nieuws kwijt op het forum!
     
  9. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    net kwam ik een probleempje tegen met een banner die voor de tekst stond, op deze pagina:

    [​IMG]

    Het gaat dus om die banner rechts. Ik gebruik trouwens Mozilla, misschien ligt het daaraan.
     
  10. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
  11. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    geen commentaar, alleen een vraag. is het mogelijk als een thread meerdere bladzijden beslaat dat je behalve pagina 1/2/3 enz. ook kan kiezen voor alles. dat je dus alles in 1 keer kan lezen.
     
  12. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet, je kan wel in je profiel, hier om precies te zijn, instellen hoeveel posts per pagina je weer wil laten geven (maximaal 100). Dit geldt dan dus wel voor alle threads die je bekijkt.
     
  13. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0

    klopt,l ik weet dat het nu niet mogelijk is. maar misschien is het een forum optie en is men bereid om het aan te zetten :)
     
  14. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    1>>meschien is het al voorbij gekomen dan heb ik het over het hoofd gezien maar als je in de xboxworld pagina links iets in het forum aanklickt dan word er een niewe pagina geopent maar als je vroegerin dat form menu er nog een aanklickt dan werd die ouwe vervangen tegenwoordig is dat niet meer zo behoorlijk iritand

    2>>>ik heb gereageerd op dat idols en nu krijg ik steeds als er eeen nieuw bericht is een mail ik hoop dat dat bij de rest van de onderwerpen niet gebeurd maar hoe stop je dat me mail boz staat elke keer vol

    xboxser
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    1> Vind ik juist wel handig, kan je mooi alles tegelijk kijken én er gaat niet onverwacht een scherm weg.

    2> Kijk even in je User CP rond en dan Subscribed threads ofzo daar alles uitschakelen. Verder kan je in de opties alles ook standaard uitzetten.
     
  16. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan nergens de knop vinden om een post te melden bij een moderator vanwege de inhoud van de post...
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is dit icoontje: [​IMG]
     
  18. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok, dankjewel. Geld dat ook voor het melden van veeeeelste lange sig's waar ik me soms ontzettend aan kan ergeren?
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja hoor, dat kan, maar je kan ook een pm sturen naar een moderator of admin die op dat moment online is. Als je ons nu maar niet dood gaat gooien met pm's ;)
     
  20. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ^^
     

Deel Deze Pagina