1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het eerder in dit topic is gepost maar waar (naar mijn weten ;)) geen reactie op is geweest. Het beleid van xbw.nl is weg, en komt dat nog terug? Je krijgt nu een fout melding als je op de link drukt.
     
  2. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    De link naar het Hitman artikel klopt niet. Volgens mij hebben jullie ze per ongeluk omgewisseld met Hitman: Info & Media.
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    hoe kan ik naar de xbw chat komne??
    er staat geen link meer op de beginsite... :\
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Location en Postcount zijn weggehaald uit je post.
    Is dit permanent? Of is dit tijdelijk...
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is voor altijd zo :)
     
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    lokatie kan toch wel:/
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het zeer irritant.. Ik vond het altijd wel leuk om de locatie van iemand te zien.. En de postcount vond ik ook wel lache op zich, kan je tenminste zien of iemand zich ook inzet bij het xbox gedeelte van het forum.. Daarbij komt er ook bij dat ik de gamertag liever vet gedrukt ziet.. Dus graag het oude systeem terug, dit is achteruitgang.. Helemaal niet persoonlijk meer.. Zo krijg je helemaal geen sfeer meer terug!!
     
  8. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Wijsneus...
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Waar slaat dit nou weer op, ik heb het alleen maar van een quote van Spleasure gelezen hoor en dan wel deze:

    Maar als het een beetje bedweterig overkwam, sorry daarvoor dan :)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    nee hoor viel wel mee, je helpt iemand, ik vind eckie een betje vaag reageren, maar dat zal wel aan mij liggen :confused:
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben het eigenlijk wel met Orcrist eens!
    maargoed, sorry voor de offtopic ik moest het gewoon ff kwijt...
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Iedereen heeft weleens een minder dagje toch? *)

    Wat ik bedoelde: er wordt nog hevig aan het forum geknutseld en gesleuteld, dus je kan op dit moment nog maar over weinig dingen zeggen dat ze voor altijd zijn.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja ok, Spleasure zei ook nergens dat het voor altijd was maar ik ben daar eigenlijk maar gewoon vanuit gegaan omdat het er in die quote wel naar uitzag (vond ik), dat was misschien niet zo slim van mij :eek: :)

    Maargoed, iig veel succes met het sleutelen aan het forum :)
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wattaf....waar is mijn buddylist? En wie vind nog meer je eigen profile veel minder overzichtelijk.(en uiterst vage bediening)
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Quick Links, daar kun je alles in terug vinden. En in je User Control Panel vind je hem ook terug hoor.
    Ik vind hem nu juist fijner dan V2, als je er eenmaal aan gewend bent ga je de nieuwe interface en de nieuwe functies alleen maar waarderen :)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet of het al gemeld is maar ik kan de FAQ niet lezen :eek:
    en dat je de ene keer wel de live gamertage, aantal posts en join date kan zien
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij het versturen van een PM krijg je de vraag of je een read receipt wil hebben. De keuzemogelijkheden zijn dan "Yes" of "Cancel". "Cancel" is in dit geval nogal verwarrend, dat zou beter "No" kunnen zijn.

    Bij het programmeren van software zet je meestal de opties Yes/No of de opties Ok/Cancel bij elkaar, maar geen mix hiervan.
     
  18. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Mja, er wordt een javascript gebruikt, en Javascript kent alleen die opties. Er staat duidelijk bij welke optie waarvoor dient.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of het al gemeld is, maar...
    als ik naar posts op mn eigen naam zoek en dan laat sorteren op datum, dan staan de resultaten niet precies op chronoligische volgorde
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    En wat waren die Public Groups nou die je in je profile ziet staan:)? Deze vraag was al 's in een ander thread gesteld, maar niet beantwoord.bvd
     

Deel Deze Pagina